Azi am măsurat profilul la CC-urile mele, care luna asta au împlinit doi ani și aproape 32000 km și am constatat că mai au aprox. 5 mm. Când le-am cumpărat, parcă aveau vreo 7 mm, dacă bine-mi amintesc.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tu te-ai documentat sau banuiesti? Pana la urma e 9 ori 10, ca 1m inseamna cateva mii bune de rulaj. Sincer 10mm adancimea blocurilor, mi se pare enorm, pentru o anvelopa, fie ea si de iarna.
Lumineaza-ne si pe noi; un link, o poza cu masura, ca altfel ramanem la nivelul de presupuneri.Last edited by IancuMIC; 25 November 2018, 22:30.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
O sa mai verific, ce zici; pana una alta, atat am gasit.
La 4 mm, o avelopa de iarna ar trebui inlocuita; daca ar avea cum spui peste 10mm, oare cati km, ar trebui parcursi sa uzezi 6mm din profil?
Eu la ale mele am pierdut cam 2mm, in ~30de mii.
Oricum, de Crossclimate, vorbim.
Toate blocurile sunt despartite de caneluri transversale in unghi, cu adancime de 7 mm si latime medie, care asigura tractiunea pe zapada dar si imbunatatirea performantelor de franare datorita capacitatii de indoire lor si intaririi suprafetei anvelopeiAttached FilesLast edited by IancuMIC; 25 November 2018, 22:47.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by alex1ioan View PostAdâncimea profilului unei anvelope de iarna este chiar intre 9-11 mm in funcție de model, de demonstrat nu trebuie sa demonstrez nimic, crede-mă pe cuvânt.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Profilul anvelopelor de vară au o înălţime de 6-8 mm atunci când sunt noi, iar celede iarnă 9-11 mm. În anotimpurile calde, cel mai important factor pentru o anvelopă este înălţimea profilului, pentru a evita acvaplanarea şi a beneficia de o stabilitate sporită. Pentru anvelopele de iarnă însă, cel mai important criteriu, sunt micile benzi proeminente din profilul cauciucului, adică adâncimea lor (circa 4-5 mm
Comment
-
Am gasit si eu blogul ala, cand cautam ce ma interesa, dar nu mi-a inspirat incredere. Anvelope pentru masini de strada cu blocuri de 11mm? Greu de crezut.
Pana una alta, vorbim despre crossclimate, nu?
Vino cu dovezi despre climate, ca pe cuvant nu merge.Last edited by IancuMIC; 25 November 2018, 23:20.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Profunzimea profilului
Haideti sa va zicem un secret, pe care nu multi il cunosc: o anvelopa de iarna care are mai putin de 5 mm carne, nu mai este anvelopa de iarna.
Prin definitie, un cauciuc de iarna are cam cu 3-4 mm mai mult profil decat unul de vara
Comment
-
Pot sa pun si eu citat dintr-un articol in care spune ca sub 4mm profil, o anvelopa de iarna nu-si mai face treaba; la anvelopele de vara spune ca 2mm e minim recomandat (nu legal)?
...
Eu spun ca ai cam deturnat discutia; despre Crossclimate, parca spuneai ca au 9-10mm profil, nu. Hai cu dovezile ca batem apa in piua.
Eu ti-am pus citat din descrierea anvelopei, ca are cat are, nu cat crezi tu ca are.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
În cazul CC Agilis (pentru microbuze), Michelin a comunicat adâncimea. În cazul CC-urilor originale, nu se pot găsi decât referințe tot la "full depth" fără cifre însă.
The Michelin Agilis CrossClimate with its technical design and ‘full depth’ sipes (9.2mm deep) embraces the Michelin Long Lasting Performance philosophy.
Comment
Comment