Si la Brasov e cam aceeasi problema cu iernile fara zapada. De cativa ani zapada e tot mai putina si se pare ca niste allseason e cea mai buna solutie.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Eu cred ca iarna asta va fi total atipica. Adica vom avea zapada multa. Zic asta din cauza caldurilor pe care le avem acum. Mi-am pus rotile de iarna de ceva vreme sa nu "ma prinda nepregatit".
Am Fulda Kristall Montero 3. E a 4-a iarna cu ele. N-am avut probleme decat pe polei asa cum ai cu orice anvelopa fara tinte.
Spunea cineva mai sus ca sunt mai silentioase decat Conti de vara. Asa este.
Comment
-
Ne-am "innoit". Întrucât am fost extrem de mulțumit de "CrossClimatele" cumpărate în nov. 2016, cu care am mers 47000 km, am recidivat și am mai contribuit o dată la bunăstarea firmei Michelin.
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostEu cred ca iarna asta va fi total atipica. Adica vom avea zapada multa. Zic asta din cauza caldurilor pe care le avem acum. Mi-am pus rotile de iarna de ceva vreme sa nu "ma prinda nepregatit"
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Cherubino View PostNe-am "innoit". Întrucât am fost extrem de mulțumit de "CrossClimatele" cumpărate în nov. 2016, cu care am mers 47000 km, am recidivat și am mai contribuit o dată la bunăstarea firmei Michelin.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Originally posted by emilian_rks View PostEu am pus HANKOOK WINTER I CEPT RS2 W452 185/65R15 88T, luate anul trecut in toamna pe la 180 lei. Sunt anvelope fabricate in Ungaria iar Hankook e un producator sud correan care furnizeaza anvelope de prim montaj pentru Audi si Hyundai.
Despre Hankook am auzit numai de bine. Pe anumite site-uri sunt catalogate ca fiind premium....
Comment
-
Astazi am venit in întâmpinarea anotimpului friguros, chiar dacă nu avem, încă, drumuri acoperite cu zăpadă sau polei , cu anvelopele de iarnă Debica Frigo 2(f multumit), aflate în stare perfecta la al 3 lea sezon. Operatiunea s-a făcut în regie proprie, în curtea părinților, cu berea de rigoare, ocazie cu care am analizat si gradul de uzura al plăcuțelor, aflate la 1/2 in 24k km(la reprezentanta, în primăvara mi s-a sugerat schimbarea). Sper ca anul asta sa-si gaseasca utilitatea. Halloween placut!Last edited by alex1ioan; 31 October 2020, 20:57.
- Likes 3
Comment
-
Ținând cont că le-am schimbat la începutul lui noiembrie si le-am dat jos la început lui aprilie, aceeași km lunar tot timpul anului, rezultă jumătate din km reali ai masinii(cu aproximatie), adică , cam 12k.
La munte ninge c-an povesti, asteptam si in "provincie"Last edited by alex1ioan; 1 November 2020, 08:31.
- Likes 3
Comment
-
OK, dar cum au infiletat suruburile?
Cea mai idioata manevra este exact asta: strang cu pistolul, apoi cheie D.
Este 0!
In functie de cum este setat acel pistol se poate produce "alungirea" surubului, practic se slabeste rezistenta acestuia.
Caz patit de mine, la masina tatalui: la un moment dat, cand am strans cu cheia masinii (!) desi nu l-am fortat, stiam foarte precis cat sa strang, mi s-a retezat in fuzeta!
Asta e cauza, mai sus expusa.
Este unul din motivele pentru care imi fac eu servisarea masinilor mele. Am cautat manualele producatorilor pentru a vedea exact ce cupluri sunt stabilite pentru diverse suruburiLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 4
Comment
-
Cam asa este. Setarea pistolului pneumatic este foarte importanta si destul de imprecisa iar de cele mai multe ori cu efecte ”nedorite”. In opinia mea nu ar trebui sa fie folosit in vulcanizari (dar nu numai) pentru montarea\demontarea rotilor (atat la insurubare cat si la desurubare).
Desigur majoritatea stim ca suruburile rotilor se strang la 105 Nm. Dar daca a venit vorba atasez cateva capturi referitoare la momente\proceduri de strangere, sunt generale, extrase din manualul producatorului, foarte multi le cunosc, dar poate vor fi de interes pentru unii colegi (si clar ca sunt si cazuri cand se impun anumite cupluri de strangere particulare).
- Likes 1
Comment
-
Cea mai buna idee e sa ii pui sa le stranga la mana. Eu am o dinamometrica destul de ieftina, sincer 105 Nm e destul de putin, nu trebuie multa forta sa ajungi la valoarea aia.
Dupa niste prezoane rupte la VW m-am invatat minte, imi schimb singur rotile. Sa stai sa scoti la dalta prezonul rupt, care oricum nu prea mergea el usor, e de nepretuit.
- Likes 4
Comment
-
Salut, dragi colegi
Ca tot nu s-a mai discutat de anvelope, vreau sa cumpar sapt urmatoare anvelope de vara 185/65 R15
Voi ce marci folositi si sunteti multumiti?
Pana acum am folosit Khumo 195/55 R16 timp de 5 ani, aproximativ 33k km, bunicele pana am luat o piatra mica si a gaurit anvelopa fata drepta, mers cu el reparat cu snur aproximativ 1 an, cand dupa 1 an a inceput sa imi vibreze volanul si sa am senzatia de roata descentrata (a mai luat saraca roata si niste gropi maricele, ca doar mergem in Romania). Intr-un final am descoperit ca anvelopa este de vina.
Foloseste cineva BRIDGESTONE Turanza T005 185/65 R15 88 H
Comment
Comment