detail - sa inteleg ca ai avut probleme cu debica passio de vara, dar debica frigo2 este alta mancare de peste. Raport calitate pret Debica Frigo2 este de luat in vizor.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Nu am avut probleme numai cu Passio ci si cu Frigo 1.
Am "ciupit" de o bordura un Goodyear UG4 nou acum ceva ani (fusesera comandate special 4 bucati la importator).
M-am dus la vulcanizare unde un idiot mi-a vulcanizat la cald talonul pana l-a copt complet. Rezultat: nu mai tinea aer.
M-am dus la importator, dura inca 6 saptamani sa aduca alta guma, si m-am lasat convins sa iau 2 Debica Frigo, ca doar sunt facute tot de Goodyear, nu pot fi proaste.
Pe uscat nu erau prea proaste, pe apa si mazga erau slabe, pe zapada in prima zi au fost bunicele, dar cand s-a lustruit zapada batatorita...transformandu-se in gheata....m-am dus si am cumparat o camera pentru UG4.
Debica s-au dus unul la un prieten cu un Golf care si-a taiat o guma intr-o sina, celalalt nu mai stiu ce am facut cu el...
Nu pot sa stiu ce cereti voi de la o guma de iarna, dar eu personal vreau sa fiu sigur ca pot circula toata iarna, inclusiv pe apa si uscat, de aceea prefer UG.
Este o guma cu o rezistenta la acvaplanare iesita din comun pentru o guma de iarna, cu un comportament minunat pe uscat (foarte putin zgomot si aderenta foarte buna si la temperaturi mari), si care se descurca foarte bine in zilele relativ putine cu zapada pe care le avem pe aici...
Sunt deja la a 4-a generatie de UG(2, 4, 6, 7+) si inca nu m-au dezamagitLast edited by detail; 10 November 2010, 21:20.
Comment
-
Originally posted by prvasile View PostPai suntem in Europa... Oricum cauciucurile de iarna sunt obligatorii in afara Romaniei in sezonul rece, mai ales in Austria. Iar daca vara te prind cu cauciucuri de iarna... platesti amenda cat iti echipai masina cu cate doua seturi. La noi insa prind cauciucurile "universale"
Folosirea anvelopelor de iarna in Germania
versiunea printabila
09 ianuarie 2007 - Incepand cu 1 mai 2006 in Germania legea prevede faptul ca toti conducatorii de autovehicule au obligatia sa-si adapteze echiparea autovehiculul in functie de conditiile meteo. Aceasta prevedere presupune si folosirea in sezonul rece a anvelopelor de iarna sau all-season, a lichidului pentru parbriz rezistent la inghet si in caz de necesitate, folosirea lanturilor antiderapante.
Germania nu a impus in mod clar folosirea anvelopelor de iarna in sezonul rece, deoarece sunt zone ale tarii unde ninge citeva zile pe an, dar soferii care circula pe un drum inzapezit, folosind anvelope de vara, pot sa primeasca o amenda de 20 Euro, iar in cazul in care ingreuneaza circulatia pe acel drum, amenda creste la 40 Euro. De asemenea, in cazul unui accident pe un drum inzapezit, soferul care nu utilizeaza anvelope de iarna sau all-season, poate fi gasit vinovat de neglijenta.
NU A IMPUS CAUCIUCURI DE IARNA
Originally posted by Seba View Postin romania nu-i obligatoriu sa fie echipat autoturismul cu anvelope de iarna, dar in ue, din cate stiu, este obligatoriu. pana la urma se reduce treaba la intrebarea "merita ?" . de comparat castigurile pe partea de siguranta cu banii si atentia sporita necesara deplasarilor pe zapada cu cauciucuri cu o aderenta net inferioara celor de sezon. fiecare cat de bun se stie/crede cu masina...sau cat de comod e fiecare...personal, o sa-mi pun gume de iarna pe masina. stiu eu de ce
@streulea: 1: pe polei sa mergi tu cu lanturi si eu cu gume de iarna, sa vedem cine se misca mai bine si mai in siguranta . 2: ala care-l contrazicea pe diavolutzu nu-i musai prost, se poate sa fie dezinformat (asta ca le stie pe toate, dar probabil unele chestii le stie gresit); si 3: nu te mai lua de colegii mei de lucru, ca nu toti sunt asa
Folosirea anvelopelor de iarna in Germania
versiunea printabila
09 ianuarie 2007 - Incepand cu 1 mai 2006 in Germania legea prevede faptul ca toti conducatorii de autovehicule au obligatia sa-si adapteze echiparea autovehiculul in functie de conditiile meteo. Aceasta prevedere presupune si folosirea in sezonul rece a anvelopelor de iarna sau all-season, a lichidului pentru parbriz rezistent la inghet si in caz de necesitate, folosirea lanturilor antiderapante.
Germania nu a impus in mod clar folosirea anvelopelor de iarna in sezonul rece, deoarece sunt zone ale tarii unde ninge citeva zile pe an, dar soferii care circula pe un drum inzapezit, folosind anvelope de vara, pot sa primeasca o amenda de 20 Euro, iar in cazul in care ingreuneaza circulatia pe acel drum, amenda creste la 40 Euro. De asemenea, in cazul unui accident pe un drum inzapezit, soferul care nu utilizeaza anvelope de iarna sau all-season, poate fi gasit vinovat de neglijenta.
Comment
-
Originally posted by detail View Post... de aceea prefer UG.
Este o guma cu o rezistenta la acvaplanare iesita din comun pentru o guma de iarna, cu un comportament minunat pe uscat (foarte putin zgomot si aderenta foarte buna si la temperaturi mari), si care se descurca foarte bine in zilele relativ putine cu zapada pe care le avem pe aici...
Sunt deja la a 4-a generatie de UG(2, 4, 6, 7+) si inca nu m-au dezamagit
Sunt fabricate in Germania cu dot 4010. Foarte bine.
Imi mai ramane o intrebare in aer: cum se comporta in timp, ca uzura?
Merci anticipat!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Pe masina pe care am 60000 de km din iunie 2008, le am incaltate trei ierni, si am mai circulat o iarna cu ele pe MCV, in acelasi ritm de kilometraj. Arata inca foarte bine. Nota bene sunt 205/55/16, deci un pic mai late...
@ florin.fanatik: de ce ar trebui sa te salveze? Se poate circula chiar si pe polei si gheata fara sa fie nevoie sa te salveze ceva sau cineva...Sau in zilele cu gheata pe carosabil lasam masinile frumos parcate ca pe vremea lui Ceausescu?...Last edited by detail; 11 November 2010, 00:50.
Comment
-
Ideea e ca pe gheata, aderenta este aceiasi cu orice anvelopa ar fi echipata masina, adica 0 (zero). Am mai auzit expresii de genu': "da, ma, da' nu stiu ce anvelopa e mai buna pe gheata decat anvelopa ics", e cea mai mare aberatie.
Fizica de clasa a 5 a: aderenta pe gheata este zero, indiferent de matarialul cu care vine in contact.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Ce ziceti de barum polaris 2 ? sunt bune de ceva ? sa dea naiba daca mai gasesti ceva pe piata la ora actuala , ori nu mai au pe stoc ori sunt mai scumpe cu vreo 30 , 40 de lei fata de acum 2 saptamaniDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by pervert_dory View Postsi eu am intrebat acelasi lucru da vad ca toti s-au omorat sa raspunda...
Originally posted by Cezar View PostAmenda iei pt ca anvelopele nu corespund cu ce scrie in talon. Nu stiu cat este.
constituie contraventie si se sancitioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni (4-5 puncte). Si 3 puncte penalizare.
Comment
-
m-au uitat ieri intamplator intr-un magazin ! numai era nimica pe 185/65 r15 ...
noroc ca le-am luat acum 2 saptamani
Comment
-
eu am dat 320 lei/ buc acum 2 sapt ... acuma sunt 350 lei
la 4 anvelope am avut montajul gratuit si un bon de 120 lei ... care mi-am luat din magazin ce am vrut
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostIdeea e ca pe gheata, aderenta este aceiasi cu orice anvelopa ar fi echipata masina, adica 0 (zero). Am mai auzit expresii de genu': "da, ma, da' nu stiu ce anvelopa e mai buna pe gheata decat anvelopa ics", e cea mai mare aberatie.
Fizica de clasa a 5 a: aderenta pe gheata este zero, indiferent de matarialul cu care vine in contact.
Spor la derdelus.Last edited by mr.K; 11 November 2010, 10:45.
Comment
-
Originally posted by samy0388 View PostCe ziceti de barum polaris 2 ? sunt bune de ceva ? sa dea naiba daca mai gasesti ceva pe piata la ora actuala , ori nu mai au pe stoc ori sunt mai scumpe cu vreo 30 , 40 de lei fata de acum 2 saptamani
Orice anvelopa de iarna indiferent de marca se comporta decent pe zapada dar cand ajungem sa rulam pe polei sau gheata putem spune adio aderenta!!!sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI
Comment
Comment