Bai parca v-ati nascut si a-ti crescut langa gume de iarna... iarna si gume de vara... vara! Eu cu dacia 1310 am mers vreo 2 ierni cu niste gume ca fundul de bebelush, nu mi-a fost bine dar nici n-am stat pe loc . Ia intrebati-va taticii ce fel de gume iarna aveau ei in perioada '85-'95...
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Si eu am mers 5 ierni cu gume de vara si n-am avut probleme..la iarna numarul 6 (sase) m-am dus in sant din cauza gumelor de vara. Teoretic poti merge toata viata sau 2 ore. Depinde ce drumuri faci, pe unde.
Va invit sa faceti autostrada zilnic, iarna, cu gume de vara si sa va fortati soartaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Multumesc de raspunsuri, dar
-diferenta intre diametre va fi de 7,2 cm iar masina se va ridica cu 3,6cm.
-nu sunt de utilaj agricol,dar nici de reiser; sunt cauciucuri Insa Turbo Sahara pt. off-road, pe care le voi monta la Aro, dar le-as muta iarna si pe Logan dac-ar incapea ...
Attached FilesLast edited by CRISX; 20 December 2010, 23:16.
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostBai parca v-ati nascut si a-ti crescut langa gume de iarna... iarna si gume de vara... vara! Eu cu dacia 1310 am mers vreo 2 ierni cu niste gume ca fundul de bebelush, nu mi-a fost bine dar nici n-am stat pe loc . Ia intrebati-va taticii ce fel de gume iarna aveau ei in perioada '85-'95...
Intre timp daca bine ne aducem aminte a fost o revolutie care ne-a scapat de gumele D213 si de uleiul multigrad de la PECO !!!!
Si daca ii intrebam pe bunicii nostri, pe vremea cand s-au nascut ei nici nu erau masini...
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostBai parca v-ati nascut si a-ti crescut langa gume de iarna... iarna si gume de vara... vara! Eu cu dacia 1310 am mers vreo 2 ierni cu niste gume ca fundul de bebelush, nu mi-a fost bine dar nici n-am stat pe loc . Ia intrebati-va taticii ce fel de gume iarna aveau ei in perioada '85-'95...
Nu cred ca erau asa multe masini pe vremea aia incat sa se batatoreasca zapada, iar de dezapezit nu cred ca se pune problema.
Si in legatura cu anvelopele de iarna doar pe fata la munte, as vrea sa va vad cum puneti frana la vale.. sa nu mai spun ca este posibil sa fie si in curba.fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
vis, magie, sa ai frana numai pe fata, sa subvirezi la fel de elegant ca un tanc rusesc...transfer de masa pe roti virate si aderenta scazuta, mama abs/ebd/esp nu te mai pune inapoi pe traiectorie...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Un mic offtopic: mereu am sustinut ca o masina cu prea multe sisteme de siguranta este periculoasa daca "mesterul" de la volan se lasa pe seama lor si conduce imprudent. Problema e ca, deja cand legile fizicii isi fac simtita prezenta, e prea tarziu si nu mai ai ce face. La o masina mai clasica, o simti, e altceva. La una plina de electronica intr-o secunda faci Buf fara sa-ti dai seama!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Pana anul acesta am utilizat cauciucuri de vara in permanenta. Sa va spun si eu ce am patit iarna asta. Cauciucuri de iarna pe fata, iar pe spate 2 cauciucuri de vara. ca si comportament, va spun ca in nici o iarna masina nu a fost atat de instabila. Mi-a alunecat spatele de zeci de ori. Deci din experienta proprie ca spun ca cea mai buna solutie este acelasi tip de cauciucuri pe toate cele 4 roti. In acest fel, simti cand masina piede aderenta pe fata, si poti redresa cat de cat din volan. Daca pe fata sunt cauciucuri de iarna, atunci astea raman lipite de asfalt, iar spatele fuge stanga-dreapta, depinde din ce directie bate vantul.
Comment
-
Originally posted by detail View PostIn 85 aveam gume Victoria, in '95 aveam gume de iarna nemtesti noi resapate.
Intre timp daca bine ne aducem aminte a fost o revolutie care ne-a scapat de gumele D213 si de uleiul multigrad de la PECO !!!!
Si daca ii intrebam pe bunicii nostri, pe vremea cand s-au nascut ei nici nu erau masini...
Comment
-
Originally posted by CRISX View PostMultumesc de raspunsuri, dar
-diferenta intre diametre va fi de 7,2 cm iar masina se va ridica cu 3,6cm.
-nu sunt de utilaj agricol,dar nici de reiser; sunt cauciucuri Insa Turbo Sahara pt. off-road, pe care le voi monta la Aro, dar le-as muta iarna si pe Logan dac-ar incapea ...
http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp
Comment
Comment