Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by vasile78 View Post
    ... Daca as avea bani, mainea mi-as cumpara cauciucuri de iarna, sunt clar mai bune ca astea de vara dar nici chiar asa de "senile" cum le declara unii pe aici. Sanatate si asfalt uscat va doresc!
    Nu stiu cit de senile sunt cauciucurile mele Motrio dar, vinerea trecuta, cind am fost nevoit sa fac un drum de aproape 100Km, pe ninsoare, pe un carosabil acoperit cu 5-15 cm de zapada si cu pante pronuntate, au facut (cauciucurile) ca eu sa ajung in virful pantelor depasind pe cei ce nu le puteau urca. Nu stiu ce cauciucuri au avut ei. Eu am avut unele de iarna low cost si am trecut. Drumuri bune sa aveti!
    Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

    Comment


    • nu conteaza marca,pe zapada isi face treaba floarea de pe cauciuc ,si materialul ca e mai moale decat cel de vara, cand ii vad pe uni,ca ei nu isi cumpara cauciucuri dastea ,ca nu sunt michelin sau pireli,eu mi,am cumparat kormoran.si sunt fff multumit de ele,iar lumea de pe forum fug de asa ceva,,,

      Comment


      • Pe zapada afanata/proaspata, orice cauciuc de iarna e bun. Diferenta o face zapada batatorita.
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • Originally posted by grutzz View Post
          nu conteaza marca,pe zapada isi face treaba floarea de pe cauciuc ,si materialul ca e mai moale decat cel de vara, cand ii vad pe uni,ca ei nu isi cumpara cauciucuri dastea ,ca nu sunt michelin sau pireli,eu mi,am cumparat kormoran.si sunt fff multumit de ele,iar lumea de pe forum fug de asa ceva,,,
          Tu ce faci acum? Ne arati cat de subiectiv poti fii?Daca in zona ta inca mai gasesti zone cu zapada batatorita, identifica un prieten cu Ultra Grip 7+, michelin A4, dunlop 3d ,contiwintercontact TS 830 etc. si fa un test de franre pe zapada batatorita si vino apoi sa ne impartasesti experienta.
          Last edited by crull; 21 December 2010, 21:02.

          Comment


          • @vasile78 in perioada 85-89 nu se circula iarna cu autoturisme proprietate personala, dupa aia am avut niste danubiana D320 parca ,se descurcau onorabil iarna fata de urmatoarele barum care m-au cam bagat in sperieti pe zapada. Oricum in perioada aceea nici nu prea se gaseau cauciucuri de iarna , dar vremurile se schimba ca si masinile cine mai are dacie 1310 acum?

            Comment


            • Hai sa fiu si eu putin subiectiv. Zapada batatorita apare dupa citeva zile de liniste dupa o ninsoare, viscol, etc. Masinile ramin inzapzite pe ninsoare si viscol. In 90% din cazuri vorbim de zapada afinata depusa pe sosea in lipsa plugurilor de zapada. Iarna trecuta m-am deplasat greu cu gumele de vara pe zapada batatorita dar nu am ramas in drum. Imi era mult mai frica insa de zapada afinata. Acolo raminem blocat.
              Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

              Comment


              • Originally posted by vasile78 View Post
                Tu te tragi probabil din neam de boieri, nici eu si nici familia mea nu ne-am permis cauciucuri de iarna nici atunci si nici acum... si multumesc lui Dumnezeu ca nu am murit nici unul pana acum si nici evenimente deosebite nu am avut! .... Sanatate si asfalt uscat va doresc!
                Vasile, atat atunci cat si acum muncesc, deci imi permit sa imi dotez masina pe care imi permit sa o intretin cu ceea ce este mai bun pentru ea si pentru mine...
                sarbatori fericite !

                Comment


                • Originally posted by madi View Post
                  @vasile78 in perioada 85-89 nu se circula iarna cu autoturisme proprietate personala, dupa aia am avut niste danubiana D320 parca ,se descurcau onorabil iarna fata de urmatoarele barum care m-au cam bagat in sperieti pe zapada. Oricum in perioada aceea nici nu prea se gaseau cauciucuri de iarna , dar vremurile se schimba ca si masinile cine mai are dacie 1310 acum?
                  Cum sa nu se circule iarna cu autoturismele personale in perioada 85-89? Nu circulau multi ca nu aveau benzina... si chiar asa, circulau masinile partidului, care nici ele nu aveau cauciucuri de iarna. Repet faptul ca eu am circulat si cu cauciucuri ca fundul de bebelush iarna, dadeam roata de bordura ca sa nu-l pup pe ala din fata si gata...nu ma dau maretz dar nici nu plang dupa cauciucuri de iarna asa usor...
                  @detail pacat ca nu-ti permiti sa intretii o alta masina... las-o moarta...
                  Last edited by vasile78; 21 December 2010, 23:48.

                  Comment


                  • Pai si ce? Nu erau si atunci accidente? Eu am un caz concret de saritura in Siret din cauza anvelopelor, iarna, anii '80.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Normal ca erau accidente... numai ca taticii nostri nu erau asa disperati dupa anvelope de iarna ca acum! Abia gaseau de vara, si asa tare greu... repet, eu sunt pro gume de iarna, dar nu fac o isterie din faptul ca nu posed asa ceva. Accidente!? Se farama navete spatiale, s-a scufundat Titanicul, a ramas tancul (ambulanta senilata) inzapezit... nu poate nimeni dovedi ca o masina daca avea gume de iarna nu facea un anume accident! Sanatate si multa atentie va urez!

                      Comment


                      • Originally posted by vasile78 View Post
                        ...............................dar nu fac o isterie din faptul ca nu posed asa ceva. ....................
                        Cu tot respectu', referindu-ma la posturile tale de mai sus (alea cu "Tu te tragi probabil din neam de boieri, nici eu si nici familia mea nu ne-am permis cauciucuri de iarna nici atunci si nici acum...") iti spun ca asta faci de fapt...
                        Si aici nu e vorba de bani (daca stai sa cauti, gasesti anvelope sh, la 70-100 lei bucata, si nu cred ca ar fi o avere, in conditiile in care ti-ai permis o masina de 7000 - 8000 E, ca iti permiti sa-i faci reviziile si sa-i pui benzina), e vorba de o idee fixa (aia cu bunicii si parintii) care pe mine ma depaseste.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Originally posted by vasile78 View Post
                          Normal ca erau accidente... numai ca taticii nostri nu erau asa disperati dupa anvelope de iarna ca acum! Abia gaseau de vara, si asa tare greu... repet, eu sunt pro gume de iarna, dar nu fac o isterie din faptul ca nu posed asa ceva. Accidente!? Se farama navete spatiale, s-a scufundat Titanicul, a ramas tancul (ambulanta senilata) inzapezit... nu poate nimeni dovedi ca o masina daca avea gume de iarna nu facea un anume accident! Sanatate si multa atentie va urez!
                          Pai cum sa fie disperati dupa ceva ce nu exista? Acum daca ai alternativa trebuie sa mergem pe mentalitatea/lipsurile anilor matusalemici?
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • @vasile78 De la iarna din 84-85 circulatia vehiculelor proprietate personala era oprita la prima zapada mai sanatoasa, m-am interesat astazi la cei mai batrani decat mine , am tinut minte bine chiar daca au trecut peste 20 de ani.

                            Comment


                            • Una peste alta mi-am cumparat 4 x debica frigo. Nu am mers pe zapada(pentru ca nu am unde momentan) insa pe asfalt se observa o diferenta mare de aderenta. ABS-ul intra mai repede(chiar foarte repede) ceea ce inseamna ca anvelopele au aderenta buna si pe asfaltul umed care este acum prin Bucuresti. De revelion este posibil sa plec in Apuseni, am sa revin cu mai multe impresii despre anvelope .. mai ales ca am inteles ca o sa ninga.

                              P.S: Am schimbat anvelopele la o vulcanizare de langa Mc Buzesti(in spate). Este o vulcanizare mica(cam pe colt) intre doua spalatorii auto, nu v-as recomanda sa apelati la serviciile lor. "Mesterii" de acolo au impresii de parca ar fi ultimii mecanici de pe planeta.
                              fara linkuri externe in semnatura

                              Comment


                              • Daca ABS-ul intra repede nu-i bine...inseamna aderenta scazuta. Vezi pe viitor cum se comporta cauciucurile...tractiune, aderenta, etc.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google