Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • a auzit cineva de anvelopele Petlas snow master w651?
    ce e de ele? stiu ca sunt turcesti

    Comment


    • Scriam mai sus despre impresiile cu anvelopele alese
      Curios fiind la un capitol, mi-am facut socotelile de carburant.
      Cu anvelope de iarna consumul a scazut cu cca 1.5L/100km.
      In aceleasi conditii de rulaj, traseu, etc.
      Interesant, nu?
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • Nici in cele mai frumoase vise niste anvelope cate de bune sunt, nu vor duce la o economie de carburant de 25-30% la 100 km parcursi.
        Ai mers tu mai incet.

        Cea mai mare gogomanie care am auzit-o anu asta ))
        Si unde mai pui ca vorbim de anvelope de iarna...inuman.

        Comment


        • DECI... am spus ca avand anvelope de iarna, comparativ cu cele de vara (Continental), s-a realizat o economie de carburant de 1.5L/100Km.
          Nu cred ca era nevoie sa precizez de unde? Era absolut logic ca avand cauciucuri de vara sa mergi pana la limita de aderenta, chiar mai jos...Deci viteze medii, mult mai scazute. Plecarile de pe loc...duc la patinari, consum sporit. Sa nu mai vorbesc de patinarile in mers...
          Aveam cca 7.5-8 si acum am sub 6.
          Deci...unde este gugumania???

          Eu am vrut sa subliniez unul din avantajele folosirii anvelopei de iarna si tu repede ai sarit...Of!!!
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • mai, mie mi-a crescut consumul cu vreo juma' de litru pana intr-un litru din cauza patinarii rotiilor pe zapada/gheata. bine, ca-i si dadeam sa behaie, ca-mi placea s-o tin de-a latul, dar ceva-ceva creste consumul pe zapada cu gume de vara. daca megi insa pe asfalt cu gume de iarna, consumul creste, clar.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Sky nu mai vreau sa-ti citez si ultimul post, e aberatie ce spui.

              Marii constructori se chinuie sa faca fel si fel de compromisuri pentru un ~5% economie de carburant si tu ca rulezi cu gume de iarna ai reusit sa scoti 1,5 litri la 100 km parcursi.

              25% economie de carburant e enorm.

              Comment


              • Ce aberatie, gogomanie e ceea ce spun? Ce e atat de greu de inteles? Ai dovezi contrarii?
                Am spus-o si o repet: mi-am pastrat datele complete ale fiecarei alimentari, din acel moment.
                Am ramas mirat in iernile trecute cand mi-am vazut consumul de iarna. Am pus-o pe seama motorului rece, care nu are timp sa ajunga la parametrii optimi.
                Mi-am refacut calculele in iarna asta. Si datele stau cu totul altfel. Aceeasi parametrii de rulaj: turatii, traseu, km etc.
                Doar datele de viteza (datorate aderentei) difera.
                De ce amesteci mere cu pere? Stim foarte bine cu ce se lupta "marii constructori" Stim foarte bine ce inseamna 20-30 procente consum.

                Insa este exact ce am in realitate!
                Ajungeam si la 8 litri urban si acum este sub 6.5l. Ce e atat de greu de admis?
                Primii 8 cu anvelope Continental Conti eco 3 care se cunoaste cat de bune sunt iarna si acum cu GY UG 7+
                E normal sa nu fie diferente atat de mari intre doua anvelope destinate aceluiasi sezon, insa tu ai citit ca una era de vara - folosita iarna si alta de iarna, utilizata iarna?

                Tu ti-ai facut asemenea socoteli, inclusiv pe o perioada mai lunga de cca 3 luni ca in exemplul meu?
                Si inca o intrebare: cu ce procent creste consumul de carburant datorita cresterii uzurii unei anvelope? Numai cu 5? Eu unul nu cred!
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Mie unul, consumul in oras mi-a crescut cu 2 l/100 km si asta vine de la ger, pana la munca am 5 km, abia aduc motorul in temperatura.
                  In afara orasului, consumul e mai mare cam cu 0.5 l si asta vine partial de la frig, partial de la anvelopele de iarna.

                  @77sky, as fi bucuros sa spun ca iarna mi-a scazut consumul, indiferent din ce motiv. Din pacate, in nici o iarna nu mi s-a intamplat. Chiar cand am mers cu anvelope de vara pe timpul iernii.

                  Comment


                  • Originally posted by 77sky View Post
                    !
                    n-as vrea sa intru in polemici cu tine dar tin neaparat sa-ti spun ca anvelopele continental contiecocontact 3 sunt anvelope de VARA. le folosesc de 6 ani.
                    primi 3 ani jumate am folosit conti eco 3 si iarna. acum folosesc debica frigo2 iarna. in orice iarna consumul mi-a crescut indiferent ca am avut anvelope de iarna sau de vara. tu poate ai facut ceva voodoo la masina de iti scade consumul iarna.

                    dar daca vrei sa ne spui ca cu anvelopele conti eco 3 soteai consum de 9-10% iar acum cu cele de iarna goodyear scoti consum de 7-8% in aceleasi conditii iarna, parca te mai credem.

                    Comment


                    • Bag eu de seama ca nu-mi sunt citite cu atentie randurile.
                      Sa recapitulam:
                      1. Anvelopele ContiEco3 sunt de vara (Nu am scris nicaieri cum ca ar fi de iarna!)
                      2. Am rulat cu ele de cand am masina pana anul trecut, prin nov.
                      3. Iarna aceasta m-am hotarat sa trec pe opinci de iarna- GU ug7+
                      4. Mi-am facut calculele si a reiesit un consum mai scazut iarna aceasta fata de celelalte, datorita folosirii anvelopelor de iarna-iarna in locul celor de vara-iarna.
                      5. Daca pana acum iarna aveam cam 7-8L/100KM, acum am cca 6=6.5
                      6. Este absolut logic sa ai iarna (si numai!) consumuri crescute datorita timpului mai mare in care masina ruleaza rece, neajungand la regimul normal de lucru, mai ales in mediul urban, cca 60-70% din parcurs il ai cu motorul rece (daca nu il ai incalzit in prealabit, adica sa mergi nonstop).
                      7. Avand o opinca de vara iarna nu mai rulezi cu 50-60km/h, cu cat iti e permis de un cauciuc adaptat sezonului, ci cu cca 30-40km/h. M-a surprins ce diferenta mare este intre cele doua, pe zapada! Nu este normala o asa diferenta? Asta imi spun datele mele. Repet: le am pe toate, de la fiecare alimentare, cu numar de km parcursi, litri alimentati, viteza medie, litri consumati etc.
                      8. Nu a aparut o alta modificare la masina, reviziile facandu-le inaintea intrarii in anotimpul rece.
                      Acum e limpede?
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Pt. mine a fost limpede de la inceput ce vrei tu sa zici, se pare ca unii nu inteleg asta...

                        Ideea e urmatoarea: omul nu a spus ca i'a scazut consumul general ci, ca iarna cu anvelope de iarna a avut un consum mai mic decat iarna cu anvelope de vara. Plauzibil, zic eu.

                        La fel cum, vara, cu anvelope de iarna ai consum mai mare decat cu anvelope de vara.
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • Plauzibil dar nu cu 25-30 de procente mai mic.

                          Comment


                          • ba da, daca mergi pe zapada/gheata, unde anvelopa de vara patineata in toate 5 treptele de viteza si cea de iarna doar in primele 3 trepte, atunci cu care consumi mai putin? ia in calcul si distante de 50-100m facute cu patinare in tr4-5.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • daca mergi pe asfalt uscat nu e direfernta mare/sesizabila, da cand circului in conditii de iarna-zapada- diferenta e destul de mare. La mine 9,5 -10 cu contiecocontact , 8 cu alea de iarna.
                              sigpic

                              Comment


                              • gata sezonul rece? putem sa trecem la anvelope de vara? nu de alta, dar vreau sa mai scada consumul
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google