Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa-i, trebuie ajutat ala de-a latul. Eu am coborat sa-l ajut pe unul cu o Dacia papuc oprit de-a latul, dar era prea grea masina fiind cu niste saci cu nu stiu cu ce plini, si n-am reusit sa-l imping, plus ca era si in panta. A ramas ala sa monteze niste lanturi si eu m-am strecurat prin sant pe langa el, ca eram cu juniorul si nu avea rabdare sa mai stea. Si am agatat o ureche de prindere de la toba intermediara, intr-o piatra ingropata in zapada,iar urechea de la toba s-a rupt din sudura si cum n-am vrut sa pun sudura cu arc electric pe masina, am cautat cu autogen.
    E distractiv iarna.
    Daca tara e plina de masini sh, niste gume de iarna sh ar suna bine pentru cine nu vrea sa dea bani pe unele noi.

    Comment


    • eu nu inteleg asta cu gume sh,cauciucurile de iarna,dupa 3 ani poti sa le dai la gunoi,cum adica sh??eu acum am gume de iarna ce tocmaiau facut 3 ani ,semperit speed grip si sunt la fel ca unele de vara,nu mai sunt bune de nimic.Acum cateva zile a trebuit sa pun lanturile pentru ca nu mai puteam urca o panta,in timp ce alte masini cu cauciucuri mai noi de iarna urcau fara probleme.parerea mea este ca mai mult de doi ani nuse pot folosi cauciucurile de iarna.Se si tocesc repede plus ca invchirea le reduce caracteristicile,devin tari...bune de dat la gunoi sau la sh in romania

      Comment


      • Asta cu maxim 2 ani de folosire a anvelopelor de iarna e cam exagerata. Consider ca se pot purta 4 sezoane fara probleme (primul sezon sa coincida cu anul fabricatiei).

        Ale mele au 5 ani, au fost folosite destul de mult din ce am observat, dar iarna asta tot s'a simtit o oarecare diferenta in bine, fata de iarna trecuta cand am folosit anvelope de vara noi.
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • pai eu iti spun ca 2 ani au mers bine,acum sunt varza,am pus lanturile sa urc o panta lejera,stau la munte si am cunoscut ce pe fata le schimba in fiecare an

          acum pe drum drept,da le poti folosi 10 ani,eu ma refer in zona deluroasa sau de munte
          Last edited by amitaf; 25 March 2011, 00:41. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Ciudat ce zici Amitaf eu tot Semperit Speed Grip am si sunt din 2006 si am urcat in fiecare iarna pe munte (Semenic) fara sa pun lanturile in concluzie sunt foarte multumit de ele mai ales la calitate/pret.

            Comment


            • Originally posted by sorin_pss View Post
              Vin cu o intrebare : urmeaza sa-mi pun pe masina 215/45/16 pe fata si 225/45/16 pe spate, pe jante 9j ,et 15. La ce sa ma astept d.p.d.v. tehnic.
              Multumesc
              In primul rand sa te astepti sa arate aiurea, janta este prea lata pentru gumele de 215, respectiv 225, banda de rulare este mai ingusta dect talonul impins pe janta...
              In al doilea rand, uita-te pe pagina unui producator de anvelope japonez, sa vezi ca pe jante de 9" latime se aproba montarea de gume cu latimea minima de 235...
              Concluzia: nu este prea safe.
              Cat priveste ceea ce spunea seba despre articulatii, etc eu circul de 75000 de km cu 205/55/16 si nu am avut probleme de articulatii pana acum.

              Comment


              • Originally posted by amitaf View Post
                eu nu inteleg asta cu gume sh,cauciucurile de iarna,dupa 3 ani poti sa le dai la gunoi,cum adica sh??eu acum am gume de iarna ce tocmaiau facut 3 ani ,semperit speed grip si sunt la fel ca unele de vara,nu mai sunt bune de nimic...............................bune de dat la gunoi sau la sh in romania
                Si eu sunt pentru anvelope noi, n-am avut niciodata sh. Dar viata de 2 lei din Romania prezinta multe aspecte care nu se aplica tututor.
                Eu prefer sa-si ia lumea macar gume de iarna SH decat sa mearga cu cele de vara, iarna.
                Sunt care circula iarna putin. Oricum e mai safe cu sh de iarna decat cu opinci de vara. Tu ai facut iernile alea 3 cu anvelopele de iarna in tara sau in Spania? Poate n-ai avut destula zapada acolo si ai rulat mult pe asfalt.

                Comment


                • Originally posted by detail View Post
                  In primul rand sa te astepti sa arate aiurea, janta este prea lata pentru gumele de 215, respectiv 225, banda de rulare este mai ingusta dect talonul impins pe janta...
                  In al doilea rand, uita-te pe pagina unui producator de anvelope japonez, sa vezi ca pe jante de 9" latime se aproba montarea de gume cu latimea minima de 235...
                  Concluzia: nu este prea safe.
                  Cat priveste ceea ce spunea seba despre articulatii, etc eu circul de 75000 de km cu 205/55/16 si nu am avut probleme de articulatii pana acum.
                  ...jantele sunt luate deja. Ce gume pun pe ele?Vino si cu o solutie, te rog

                  Comment


                  • am facut iernile astea 3 in spania in statiune turistica montana si a fost zapada cum in romania nu a mai fost de zeci de ani,e adevarat ca am mers si pe asfalt vreo 10 000 km cu ele,oricum asa cum ziceam am aici colegi cd pe fata le schimba in fiecare an,parerea mea este ca mai mult de 3 ani nu te poti baza pe cauciuurile de iarna, sa fii sigur ca nu te vor lasa balta mai ales cand ai de urcat vreo panta

                    si mai e un aspect:in elvetia am vazut cum politistii masurau cu rigla adancimea santurilor masinilor parcate.daca se aplica asta si la noi ,adios caucicuri de iarna sh si la ce foame este la bugetul de stat roman...

                    adancimea santurilor la rotile de iarna bineinteles
                    Last edited by amitaf; 25 March 2011, 14:49. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • 1. Panta se coboara, rampa se urca
                      2. Rigla trebuie sa fie omologata RAR
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • PÁNTĂ s.f. 1. Înclinare, coastă, povârniș al unui teren, al unei suprafețe; porțiune din traseul unei șosele pe care vehiculele circulă coborând.

                        Ce e corect,e corect

                        asa bune aveam anvelopele ca si in aer aveau aderenta,in loc sa cobor,eu ucam panta))
                        Last edited by Seba; 26 March 2011, 01:08. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Deci sa inteleg ca tu in scoala de soferi ai invat si repetat "plecarea din panta" ?
                          Last edited by Seba; 26 March 2011, 01:08.
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • nu am avut unde pentru ca in braila nu sunt nici pante nici rampe ) totul e plat...=)

                            Comment


                            • Poate, dar in Spania sunt si rampe si pante...
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment


                              • vezi ca esti offtopic!
                                cum frate sa imi masoare cauciucu cu rigla! huooooo

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google