Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dupa indicii aia arata f bine. sunt premium, si la banii aia merita 100%

    Comment


    • Pirelli e marca premium si ma gandesc ca nu s-ar face de ras.


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Keep walking...

      Comment


      • Din multitudinea de cauciucuri m-am oprit la acest model deoarece mă gândesc că și economia de carburant ,chiar dacă e infimă ,contează și mai ales nivelul de zgomot ,care pentru mine e esențial.

        Comment


        • Modelul asta il gasisem, pe un alt site, mai scump. E buna oferta.

          Comment


          • Pana la urma o anvelopa all season gen cross ori GY se comporta mai bine fata de sa zicem debica sau barum indiferent ca sunt de iarna sau vara?
            Din teste asa pare, ele fiind testate in coparatie cu anvelope dedicate fiecarui sezon si mai potente decat cele date de mine ca exemplu.
            ex:
            Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
            Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

            Comment


            • Poate mai bine ca unele dedicate exclusiv anotimpului rece nu, dar fata de Debica sau Barum, probabil ca DA.
              Citeam undeva despre un test cu anvelope allseason, in care CrossClimate, s-au evidentiat la franarea pe uscat; prin urmare performante bune ca anvelopa de vara. In final acestea s-au clasat pe locul 3 dupa GY si Nokian.
              ...
              Astazi, daca ar fi sa-mi iau anvelope, as lua fara ezitare Crossclimate. Am spus intr-un alt post de ce.
              LE
              Am gasit site-ul despre care vorbea; e drept ca e vorba de alta dimensiune, decat cea de pe Logan.


              Eco5 pe care le am in prezent pe masina au primit acelasi calificativ precum Crossclimate, la testul franarii pe uscat, adica foarte bun si bun ptr iarna. Prin urmare, comentariile sunt de prisos.
              Last edited by IancuMIC; 9 October 2016, 21:03.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • CrossClimate, s-au evidentiat la franarea pe uscat; prin urmare performante bune ca anvelopa de vara.
                Este posibil ca anvelopele dedicate "de vara" sa nu franeze asa bine pe uscat la temperaturi sub 7 grade. Aici ar putea fi diferenta.

                Comment


                • Daca ar fi sa aleg niste gume all sezon, probabil as alege GY Vector, sunt pe primul loc si au ani de zile de cand sunt imbunatatite continuu.
                  Dar prefer dedicate, vara si iarna separat.
                  Michelin face abuz de reclama, ca de obicei. Sunt pe primul loc in privinta asta. Au cele mai scumpe anvelope, care nu se dovedesc si cele mai bune.
                  Last edited by mr.K; 9 October 2016, 21:32.

                  Comment


                  • @ Fanez nu mai face tu presupuneri intortocheate, ca intotdeauna.
                    uite aici despre ce e vorba...

                    "During general driving the Michelin CrossClimate felt a lot more like a "normal" tyre than the all season and winter, with sharper steering response, more direct braking and better steering feel. This was really highlighted during dry braking, where the bite and braking distance was almost identical when compared to the summer tyre, and much stronger than the all season and winter tyres."



                    uite graficul cu testele facute de tuv sud, unde se vede clar ce pot face cross... in comparatie cu anvelope de vara (energy saver plus) de iarna (Alpin 5) si all season (Goodyear vector 4 seasons).
                    iar crossclimate sunt avelope de vara omologate pentru iarna, nu all season. citeste in linkul de mai sus rezultatele.

                    Originally posted by Fanez View Post
                    Este posibil ca anvelopele dedicate "de vara" sa nu franeze asa bine pe uscat la temperaturi sub 7 grade. Aici ar putea fi diferenta.
                    ..............................
                    Last edited by B997NDL; 9 October 2016, 21:40. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • am uitat de grafic.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Anvelopele allseason reprezinta un segment in crestere in Europa; o spun specialistii nu eu.
                        In multe cazuri o anvelopa allseason GY, Nokian sau Cross, reprezinta o solutie optima pentru vremea din tara noastra; iarna trecuta a fost, cel mai clar exemplu.
                        In alta ordine de idei, chinezioaicele de vara pe care le vad la unele masini, nu sunt nicicum mai bune decat anvelopele enumerate mai sus; nu mai spun despre cele de iarna, gen Rosava, Belshina, Tristar si toate nenorocirile care au invadat piata.c


                        Michelin face abuz de reclama, ca de obicei. Sunt pe primul loc in privinta asta. Au cele mai scumpe anvelope, care nu se dovedesc si cele mai bune.
                        Cele mai bune anvelope, e o sintagma; ierarhiile se schimba repede.
                        Michelin Pilot Sport 4 castiga testul Auto Express 2016.
                        Michelin’s new Pilot Sport 4 tyre has won the Auto Express Ultimate Tyre Test “by a clear margin” in the dry. The tyre performed well in virtually all of the test categories, which include dry handling, dry braking, wet handling, wet braking, wet cornering, straight aquaplaning, curved aquaplaning, rolling resistance and cabin noise.


                        Daca tot vorbim...
                        Last edited by IancuMIC; 9 October 2016, 22:38.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Pe 18", o dimensiune des intalnita la masinile normale.
                          Michelin a pierdut locurile fruntase la dimensiunile care conteaza in vanzari, 14, 15, 16 inch.

                          iar crossclimate sunt avelope de vara omologate pentru iarna, nu all season
                          De vreme ce sunt folosite in cu totul alte conditii decat cele all season.
                          Last edited by mr.K; 9 October 2016, 22:54.

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            uite aici despre ce e vorba...

                            "During general driving the Michelin CrossClimate felt a lot more like a "normal" tyre than the all season and winter, with sharper steering response, more direct braking and better steering feel. This was really highlighted during dry braking, where the bite and braking distance was almost identical when compared to the summer tyre, and much stronger than the all season and winter tyres."
                            Ai dont spic ingliș end ai dont andestend uat du iu sei.

                            Anvelopele allseazons nu erau cumva neacceptate ca anvelope de iarna? Nu trebuia sa scrie pe ele M+S?

                            Comment


                            • crossclimate nu numai ca au M+S, ci au chiar 3 creste, ceea ce iti spunea micutzu in postarea de mai jos.

                              Originally posted by micutzu666 View Post
                              Three Peak Mountain Snow Flake
                              3 PMSF ( "*Trei-vârf de*munte fulg de*nea)
                              "It also has the advantage of being "3 peak" marked, which means the tyre is legal in any country this requires a winter tyre to be used."

                              Comment


                              • Ok. N-am stiut, am intrebat, mi s-a raspuns. Multumesc pentru lamuriri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google