cum adica dureaza? ce vor sa zica prin asta???
Aliaj si Aluminiu
Collapse
X
-
Adica, draga Sony, citez "durata medie de utilizare fiind de aproximativ 5 ani"
Iti dai seama ca ar fi avut interesul astia sa se laude, nu-si dadeau ei cu stangu'n dreptu'. Dar asta e...
Au multe dezavantaje cele de aliaj, eu d'aia nici nu mia m-am grabit sa-mi bag.
Jante aliaj
Avantaje - pastreaza rotile mai echilibrate (vizibil de la 130 km/h in sus)
- arata bengos
- nu mai dai banii pe capace
Dezavantaje - sunt mai scumpe
- sunt sensibile la zgarieturi si lovituri (avem strazi pline de gropi)
- le faci varza iarna, cand pui lanturi
Comment
-
Originally posted by zenitAvantaje - pastreaza rotile mai echilibrate (vizibil de la 130 km/h in sus)
- arata bengos
- nu mai dai banii pe capace
Comment
-
Am si eu o intrebare in legatura cu jentile daca Pun pe un logan jenti pe 17... desi max scrie in talon si in carte ca ii de 15 trebuie sa le omologhez ? sau mai bine zis se pot omologa? si daca se pot la ce pretz se ridica omologarea sau amenda ii mai mica?) MSLAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
Comment
-
Pentru omologare te duci la RAR si vorbesti cu oamenii de acolo, trebuie sa vrea unul un "premiu" si ti le omologheaza.
Comment
-
) Premiul ala in ce consta) si daca ar fi sa platesc.. cam cat ar fi ? aproxLAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
Comment
-
Pai sa zicem 100 euro ar fi premiul...
Comment
-
am facut casco dinala pe garantie.. si de ex daca imi schimb jentile si mi se fura una sau stiu eu dau cu bordura in ele sau ceva gen si se crapa cei de la casco..o sa imi dea banii pentru jenti de dacie. nu pentru jentile care le-am cumparat intrebarea mea este ca ce trebuie sa fac ca sa imi dea janta de acelasi model.LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
Comment
-
te duci cu factura de la jenti si le spui ca vrei sa le adaugi pe casco si o sa platesti o mica suplimentare de polita...
apropo de aliaj si aluminiu... se pare ca m-am inselat am omis un lucru.
deci jentile de aliaj sunt astea pe care le vedem pe toate drumurile , si da exista si jenti de aluminiu sunt acele jenti facute din bloc de aluminiu la masini CNC , gen jentiile de pe chopere hotrod-uri
sigpic
Comment
-
pai si jentile de tabla nu sunt de fier, sunt otel-carbon, ca nu-s din fier pur. hai sa nu fim diletanti...jentile de aluminiu exista separat de alea de aliaj, fata de care se deosebesc prin concentratia de aluminiu mai ridicata decat la ultimele, unde apar mai multe procente de magneziu, vanadiu, crom (ca si cheile de cr-vn), etc...pt cine zice ca o janta de al e mai echilibrata decat una de fier, se'nseala...e mult mai greu sa fabrici o janta de aliaj cu dezechilibru mai mic decat aia de fier. iar la diferenta de greutate iar ar fi multe de spus. aluminiul e de 3 ori mai usor decat fierul, deci la aceeasi greutate, janta de aluminiu ar trebui sa fie de doar 3ori mai groasa. de curiozitate, a cantarit vreunul o janta de fier si una de aluminiu de aceeasi dimensiuni? pt ca luate "la mana", rotile mele de pe ambition sunt la fel de grele ca roata de rezerva, care e de fier.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment