cresterea vitezei cu 10-20km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cresterea vitezei cu 10-20km/h

    se pare ca cei care ne reprezinta vor sa creasca limitele de viteza atat in localitati cat si in afara acestora.
    eu o consider o masura criminala neadaptata la infrastructura din romania unde numarul accidentelor rutiere este ingrijorator.
    atata timp cat nu avem autostrazi si implicit sensurile de mers nu sunt delimitate fizic aceasta masura ma ingrijoreaza.
    pentru cei care ne conduc e simplu ei ruleaza in coloane oficiale dar sa se gandeasca macar la odraslele lor care ar putea devenii victime tocmai din cauza lor.

  • #2
    Siasa in localitate sunt destui nebuni care nu respecta legea....Degeaba li se dau amenzi ca el merge cat poate masina.

    Comment


    • #3
      Intradevar sunt nebuni care merg mai tare in localitate decat in afara.
      CsB
      Ambition 1.6 MPI

      Comment


      • #4
        Sa speram ca Brigada Diverse actuala nu o sa permita o asemenea prostie. Da, se circula peste limita legala... pe autostrazi se circula cu mult peste limita legala...daca se va ridica stacheta limitei legale nu se va schimba nimic din ce am zis mai inainte ... acum circuili cu 60 lejer prin oras... daca limita va fi 70 o sa circuli cu 80-90 ... si sa vezi la viteza aia cum e sa-ti iasa un pieton pe trecere din spatele unei masini parcate "romaneste".

        Se anuntau scumpiri la RCA si CASCO ... cred ca baietii de la asigurari stiau din timp de propunere )

        Comment


        • #5
          ideea e buna... oricum eu cand mergeam la mine in oras acul intotdeauna statea pe 60km/h

          Comment


          • #6
            mai sincer ideea e buna pe anumite tronsoane sau bulevarde sa-le zic dar nu peste tot de exemplu pe mamaia sa zicem de la capitol la delfinariu sunt destule treceri de pietoni si destui pietoni care nu folosesc trecerile de pietoni asa ca acolo ar trebui sa ramana la 50 limita sau pe mircea... nu vrea sa vad ce se intampla cu aia care merg constant cu 80 si la universitate apare stundentu pe trecere

            sigpic

            Comment


            • #7
              pai si al meu il tin la 60km/h unde se poate dar asta inseamna 54 cam pe acolo daca va fi 60 vom merge cu 70 si plus aia zece km/h care te lasa peste limita vom ajunge la 80km/h pe vitezometru.
              problema apare afara deoarece sunt multi participanti la trafic si diferente mari de viteza intre autoturisme.care mai de care sa se faca unul pe altul ba cu tdi-ul sa arate ba cu v6 sau v12.daca am avea autostrazi da.dar in conditiile actuale era bine 80km/h afara din localitate.

              Comment


              • #8
                eu le'as sugere dragilor capete patrate care vor sa mareasca viteza .. sa o lase asa .. knd o s aputem spune k avem strazi si autostrazi si soferi cu minte atunci pot mari viteza cu 10 km/h
                1.6 MPI CRAZY DRIVER

                Comment


                • #9
                  Problema este la ratatii care stabilesc viteza maxima prin orase(cred ca primariile cu avizul politiei). Sunt tronsoane in aproape fiecare oras unde se poate pune ca limita 60-70 de km/h. In Braila de ex. sunt 2 bulevarde fara treceri multe unde s-ar merge lejer cu 60-70. In Galati am vazut chestia asta si e bine pentru ca este si traficul mai aerisit. Si tot in Braila este un bulevard(Dorobantilor pentru cine stie) cu limita 40 de km/h. Tot timpul este aglomeratie ca sa nu spun ca toti care nu sunt braileni(semnele sunt si cam ascunse) se incarca de amenzi.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #10
                    Intr-adevar, ideea este ca oricum se merge cu 10 km mai mult decat limita.
                    Insa sa mergi pe un drum european cu 4 benzi, cu doar 100 km/h mi se pare cam aiurea.

                    Treaba cu drumurile proaste... nu te obliga nimeni sa mergi cu 60 km pe ora pe o strada plina de gropi... in mod evident adaptezi viteza la conditiile de trafic.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zenit
                      ... in mod evident adaptezi viteza la conditiile de trafic.
                      Nu foarte multa lume gandeste asa... Ii mai vezi din cand in cand la stiri pe "pionieri".

                      Comment


                      • #12
                        Poate ati uitat, dar va reamintesc eu: la anul sunt alegeri parlamentare! Nu v-ati dat seama ca in preajma alegerilor, se dau legi populiste (gen noul cod rutier), se ieftineste gazul, painea samd, dupa alegeri, cresc taxele, asa ca...
                        Lasand asta la o parte, eu NU sunt de acord cu cresterea vitezei in afara localitatilor, ar fi fost mai bine sa fie mentinute actualele limite pentru ca si asa se intampla destule accidente grave soldate cu morti si raniti, nici nu vreau sa ma gandesc la ce va fi! Iar in localitati 60km/h e o viteza ok (50 era parca prea mica, mai ales cand traversezi cate un sat lung de cativa km si nu e nimeni pe sosea).
                        Ma deranjeaza ca nimeni de pe-aici nu spune despre viteza cu care ar trebui sa mearga incepatorii! Saptamana trecuta eram pe A2 si ma trezesc cu flash-uri... ma depaseste un incepator, care la un moment dat a inceput sa danseze pe sosea (precizez ca eu aveam 120km/h) fara sa fie jenat de nimeni, numai printr-o minune a reusit sa se redreseze!... Pentru incepatori 80km/h in afara localitatilor este viteza ideala! nu 140-150!

                        Comment


                        • #13
                          Fratele meu Sp!ke, ai si tu dreptate. Cred ca solutia sta, totusi, in strictetea si aplicarea legilor, dar mai ales in SEVERITATEA pedepselor. Nu vedeti ca asa cum sunt, legile rutiere sunt incalcate la greu?!

                          Senatorii au propus si ca dupa retinerea permisului sa-l obtii fara sa ma dai examen. Foarte rau. Asa intra, din nou, toti habarnistii pe sosele. Plus ca asta era o sperietoare. Sincer, eu ma gandeam de fiecare data nu la amenzi (chiar daca nu ma dau banii afara din casa) ci ma temeam ca iar trebuie sa stau cu burta pe carte sa reobtin permisul. Si eram cuminte...

                          Sp!ke, oricum actualul cod rutier prevede obligativitatea, pentru incepatori, sa mearga in afara localitatii cu 20km mai putin decat limita, adica cu 70Km/h pe drumuri nationale, 80km/h pe drumuri europene, 110 km/h pe autostrada. E ok asa, problema ramane la respectare.

                          Avem limita de viteza degeaba, cata vreme detectoarele radar sunt permise. Sa nu mai fim ipocriti! Cati dintre cei care vorbesc ca viteza nu este buna au instalate detectoare radar pe masini?

                          Comment


                          • #14
                            Detector de radar am si eu, dar pentru mine e util nu in localitati unde merg relativ regulamentar (50-65km/h) ci in zonele cu restrictii de viteza si nu am observat indicatorul de limitare a vitezei (si bineinteles daca este si un radar prin preajma). Problema cu reexaminarea mi se pare absurda, am incercat sa mai rezolv cateva chestionare (dupa 19 ani) si nu am reusit mai mult de 21 de intrebari corecte . Asta e... nu stau zilnic cu regulamentul de circulatie (sau cum s-o mai numi acum, pe vremea cand am luat eu permisul de numea Decretul 328/1966 republicat) in brate, dar nici nu prea calc pe bec.

                            Comment


                            • #15
                              in plina campanie de prevenire a accidentelor desfasurata de politia rutiera alesi nostri maresc viteza de circulatie pe sosele,asta demonstreaza cit de legati sunt de realitate din trafic.
                              dar cum spunea cineva mai sus sa nu ne trezim ca odata cu aceasta modificare nu apare si o reglamantare privind viteza coloanelor oficiale poate baieti cred ca merg prea incet cind sunt in coloana.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google