Proiect Cod Rutier 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A propos de accidentul pe care l-ati postat, in imagini se vad doi idioti si un sofer profesionist.
    Primul gonea ca zapacitul si a depasit pe zona interzisa, al doilea nu s-a asigurat la viraj stanga nici cat negru sub unghie (semnalizarea nu este suficienta sa te scape de la moarte), iar soferul de dubita daca sunteti atenti evita cat poate locul impactului degajand dreapta...

    Comment


    • #17
      Daca te uiti mai atent Detail o sa vezi ca toti trei au fost idioti,inclusiv cel de pe dubita.
      Si cel de pe dubita vroia sa faca stanga,avand si el semnalul stanga pus si doar norocul celui din dubita(ghinionul soferitei), a facut ca acea femeie aflata la volanul masinii mai mici sa fie prima care face stanga.
      Daca isi continua drumul femeia mai departe ,cred ca o incasa dubita din partea nebunului din break.

      Comment


      • #18
        erai tu sigur ca ala cu dubita nu se asigura ?
        daca unu nu se asigura..nu inseamna ca si celalant face la fel.

        Comment


        • #19
          E posibil ca ala cu dubita sa fi pus semnal doar sa-l avertizeze pe idiotul cu dacia. Eu asa fac atunci cand vrea sa ma depaseasca vreunu si nu are loc.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #20
            Vizavi de noul proiect de cod rutier...o idiotenie mai mare ca asta nu am vazut pana acum...pare conceput de cineva care iese in trafic doar prin intermediul stirilor...as pune pariu ca respectivul/respectivii nici nu poseda permis de conducere...nu cred ca va schimba cu nimic (daca ar fi sa fie) evenimentele grave din trafic...e trist sa vezi asemenea proiecte si rusinos in acelasi timp
            ...pana si politia dezabroba ideile...

            Comment


            • #21
              Doar doua idei mi se par bune:
              - Daca ai depasit limita de 2 ori a vitezei legale - racoare 24 de ore;
              - Reintroducerea poligonului.
              Restul sunt niste aberatii

              PS: La partea cu controlul derapajului pentru soferii profesionisti - pai sunt soferi profesionisti, trebuie sa evite si sa aibe o conduita preventiva pentru a nu ajunge in situatia aia...nu sunt PILOTI profesionisti...ci SOFERI.
              Last edited by darksid3; 12 July 2009, 12:24.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                Atunci ar fi pline puscariile, ar pune idiotii radare pe toate rezidentialele unde este limitare la 20, ar sta cu duba in capul strazii....

                Comment


                • #23
                  N-ar fi greu ca legea sa aibe un text foarte clar si sa explice in ce conditii se aplica faza cu 2x peste limita legala. In America daca depasesti limita legala cu un anumit nr. de km ai o anumita amenda...in schimb daca te prinde pe autostrada ca ai depasit limita cu o anumita valoare, ai amenda si ceva zile de racoare....adica e vorba de gravitatea faptei...bine, nu m-ar mira ca la noi sa bage o faza d-asta...ca tara din lumea a 3-a europeana orice e posibil.
                  Am dat exemplu America pt ca stiu acolo sigur...probabil ca sunt si alte tari cu genul asta de "pedepse"
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #24
                    Sunt sigur ca acest accident ar fi avut loc indiferent ce scoala ar fi facut cei implicati, sunt greseli care s-au facut cu buna stiinta nu din necunoastere, credeti ca respectivul nu stia ca nu are voie sa depaseasca pe trecere de pietoni sau pe linie continua, plus viteza de deplasare este mult peste viteza legala. Nu este decat un om iresponsabil si nimic mai mult, ce scoala te face responsabil, niciuna. O alta greseala, in afara franarii ar fi trebuit sa ia si stanga de volan pentru a intra pe strada cu masina lovita si chiar daca exista un impact lateral ar fi fost mai putin grav, pentru ca intr-o asemenea situatie ca nu au fost morti este doar o chestiune de noroc. Nicio scoala sau examen nu-ti garanteaza ca esti un sofer bun, cea mai buna scoala este experienta acumulata in timp. Sunt sigur ca acest om ar lua poligonul si traseul fara probleme asa ca singura masura pentru a ne responsabiliza sunt amenzile, numai ca la noi aceasta masura nu face altceva decat sa-i imbogateasca pe unii. Va dati seama cand scoti 1000 de lei la un comunitar, salariul lui pe o luna, ii curg balele ca unui caine cand vede un os Totusi sa nu uitam ca traim in Romania.

                    Comment


                    • #25
                      Cum sa te opreasca comunitarul ca ala nici macar nu stie sa vorbeasca si jandarmii pai ce treaba are Jandarmeria cu circulatia aiiii de capul meu rau ajungem..... sper sa nu se aprobe asa aberatii hai ca aia cu depasirea limitei legale dar chestia cu comunitarii nu o agreez deloc.

                      Comment


                      • #26
                        @Marisan...daca ar fi luat stanga dacia, ar fi iesit rrrau de tot (masina rasturnata, renault-ul). Asa, R s-a rasucit in jurul axei proprii, datorita loviturii in acea zona.
                        Intr-adevar, in aceste situatii este recomandat sa te duci in directia respectiva (stanga, si eu am patit la fel, in depasire fiind, unul s-a trezit sa faca stanga, vorbind la telefon). Daca balaiul capsor o ocheada ar fi tras in oglinda, l-ar fi vazut pe zmeul care venea furios pe contrasens...
                        Aici e lipsa de conduita preventiva si asa ceva se intampla in multe accidente, din pacate.

                        Ducem lipsa intr-adevar de infrastuctura, suntem la pamant; sa faci intr-o zi 500-600 km, de unul singur, legal...este extrem de dificil (ma gandesc la traseu prin tara).
                        INSA: daca ne uitam pe statistici si la tv vedem indivizi cu ceva sange in alcool (Da! am scris bine!), coloana de autoturisme si viteji pe contrasens, curse, neacordari de prioritate...
                        Culmea, cand romanul ajunge la granita spre vest, devine brusc disciplinat
                        Si asta nu atat drumurilor bune de acolo, cat severitatii pedepselor. Iti piere cheful cand te gandesti ca pot sa te inchida pentru ca ai un detector in bagaje, (deci nu e in stare de uz) si altele asemenea.
                        Cat priveste pomii,,,intr-adevar, daca nu era un pom, intr-un accident, se putea salva viata cuiva. Dar si sa te apuci acum sa tai padurile Romaniei, crescute de-alungul a mii de km nu e...bine. Nici copacii aia nu cresc peste noapte si asa defrisarile sunt in toi de ceva ani buni.

                        Asadar: un cod rutier bun ar fi cel care sa fie inspirat din statisticile rutiere, si categoric in corelatie cu o infrastuctura buna ar elimina miile de morti anual din Romania.
                        Insa...deocamdata trebuie sa ne adaptam, sa fim precauti, prudenti in trafic, sa anticipam miscarile celor din jur si implicatiile manevrelor noastre...
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #27
                          O sa se scoata si detectoarele de radar sa fim si noi aliniati cu codu rutier ca si al tarilor mai dezvolatate franta,austria etc.credeti ca o sa se adopte aceasta decizie mai are rost sa imi cumpar detector de radar?

                          Comment


                          • #28
                            Eu d-aia n-am vrut sa-mi cumpar detector radar pentru ca nu e prima oara la noi cand se da o lege si apoi se sucesc "capetele luminate"si schimba iar. Prefer sa-mi updatez constant GPS-ul cu locatiile camerelor si radarelor fixe si mobile.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Deci in concluzie nu are rost sa imi mai cumpar detector de radar!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by 77sky View Post
                                @Marisan...daca ar fi luat stanga dacia, ar fi iesit rrrau de tot (masina rasturnata, renault-ul). Asa, R s-a rasucit in jurul axei proprii, datorita loviturii in acea zona.
                                Intr-adevar, in aceste situatii este recomandat sa te duci in directia respectiva (stanga, si eu am patit la fel, in depasire fiind, unul s-a trezit sa faca stanga, vorbind la telefon). Daca balaiul capsor o ocheada ar fi tras in oglinda, l-ar fi vazut pe zmeul care venea furios pe contrasens...
                                Aici e lipsa de conduita preventiva si asa ceva se intampla in multe accidente, din pacate.
                                Nu facem decat niste presupuneri, nu stim exact ce traiectorie ar fi avut masina, normal ar fi fost sa ia stanga, daca erau 5 morti in masina lovita cu totii am fi spus ca in afara de frana nu a facut nimic si oricum nu trebuie sa plateasca oameni nevinovati prostia altora. Omul cu dacia a venit lansat din spate, cel cu dubita l-a vazut ca intra in depasire si ori a pus semnal pentru ca l-a vazut pe cel din fata ca face stanga, ori chiar facea stanga, dar putin probabil pentru ca era cam la ceva distanta de axul caii. Doamna soferita cred ca la un moment dat s-a asigurat dar ar fi trebuit ca in momentul schimbarii directiei de mers sa mai arunce inca odata privirea in oglinda retrovizoare.
                                Detectoarele de radar nu cred ca vor fi scoase, sunt milioane bune bagate in ele de catre comercianti si daca mie nu imi dau banii pe el nu cred ca acelasi lucru se va intampla in privinta comerciantilor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google