Iar eu as baga la traseu plecarea si oprirea din panta fara a se folosi de frana de mana deloc.
Adica sa folosesti doar ambreiajul,acceleratia si frana de picior.
Vad foarte multi soferi care nu au acest simt al corelarii(sincronizarii) ambreiajului cu acceleratia si de cele mai multe ori o iau la vale chiar daca lasa frana de mana jos si apasa acceleratia---degeaba---ca se opresc in cel din spate.
Vorbesc de cele vazute de mine in Pasajul Obor,Unirii,Lujerului,Marasesti,precum si pe Podul Grant,panta de la Academiei,panta de la Leul si alte asemenea ""obstacole"".
Eu de fiecare data stau la cel putin 5 metri de cel din fata mea in astfel de situatii.
Am patito cu una la Spitalul Municipal,unde era terenul plat(un pic de panta) si tot a luato la vale vreo 2 metri si inca vreo 2 cat am mai putut eu sa dau cu spatele deoarece eram la acel semafor de acolo si tot sa oprit in bara mea fata.
Adica sa folosesti doar ambreiajul,acceleratia si frana de picior.
Vad foarte multi soferi care nu au acest simt al corelarii(sincronizarii) ambreiajului cu acceleratia si de cele mai multe ori o iau la vale chiar daca lasa frana de mana jos si apasa acceleratia---degeaba---ca se opresc in cel din spate.
Vorbesc de cele vazute de mine in Pasajul Obor,Unirii,Lujerului,Marasesti,precum si pe Podul Grant,panta de la Academiei,panta de la Leul si alte asemenea ""obstacole"".
Eu de fiecare data stau la cel putin 5 metri de cel din fata mea in astfel de situatii.
Am patito cu una la Spitalul Municipal,unde era terenul plat(un pic de panta) si tot a luato la vale vreo 2 metri si inca vreo 2 cat am mai putut eu sa dau cu spatele deoarece eram la acel semafor de acolo si tot sa oprit in bara mea fata.
Comment