Noul cod rutier!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mda; sunt propuneri supuse dezbaterii publice.
    Incet, incet se face ORDINE si in zona asta; trebuia mai demult.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #47
      Totusi,persoanele cu domiciliul sau resedinta in romania,pot conduce o masina cu numere straine daca numele acestei persoane este trecut in certificatul de inmatriculare,este si cazul meu,am buletin de romania dar si rezidenta in spania,masina e inmaticulata in spania pe numele meu,deci voi putea circula si peste cele 30 de zile.

      3. ca autovehiculele şi remorcile înmatriculate în alte state, deţinute
      cu orice titlu de persoane care au sediul, domiciliul sau reşedinţa în
      România, să poată circula pe drumurile publice pentru o perioadă de
      maximum 30 de zile de la data dobândirii titlului.
      4. ca regula menționată la pct. 3 să nu se aplice:
      a) autovehiculelor şi remorcilor conduse de persoanele menționate în
      certificatul de înmatriculare;

      Comment


      • #48
        Cristi_Xp din cate stiu eu nu se trec in talon. Vezi daca gasesti firma care ti-a aplicat folia sau ionizarea daca a fost vreodata pe siteul de la rar:

        Daca da, ii faci o copie si i-o pui lu nenea politistu in fatza si sa se duca ea la rar sa spuna ca nu se pune folie pe masina.
        Acreditarea se da pe an, indicat este ca atunci cand pui folia sa cauti mai intai aici sa vezi ce firma are acreditare
        Nu se pot aplica folii si nici ioniza acele geamuri ce au deja din fabrica un anumit grad de reducere a transparentei (este deja scris pe geam). Deci pe logan merge, pe anumite masini de lux nu prea poti sa pui, lucru ce ii nemultumeste pe anumiti politisti.

        Comment


        • #49
          Legat de foliile de pe geamuri (am avut inclusiv pe cele din fata).
          Am fost ieri oprit de politie din cauza foliilor (a 4 a oara deja) si dupa o mica tocmeala, nu spaga (au vrut sa-mi retina talonul + 9 punte penalizare) am reusit sa plec.
          Dar inainte de a pleca, am intrebat frumos:
          - Foliile de pe geamurile spate si luneta sunt legale sau nu? E valabila hartia ce o am (omologarea) sau nu?
          Raspunsul lor a fost, DA!

          Asa ca, am ajuns in fata blocului si am rupt foliile de pe geamurile fata si am terminat balciul. Nu se merita sa mergi cu morcovu'n fund pt niste amarate de folii.
          Plus ca scrie clar pe acea omologare ca foliile se aplica doar pe geamurile de securitate, altele decat parbriz si geamurile fata.
          Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
          My ride

          Comment


          • #50
            Originally posted by amitaf View Post
            Totusi,persoanele cu domiciliul sau resedinta in romania,pot conduce o masina cu numere straine daca numele acestei persoane este trecut in certificatul de inmatriculare,este si cazul meu,am buletin de romania dar si rezidenta in spania,masina e inmaticulata in spania pe numele meu,deci voi putea circula si peste cele 30 de zile.
            Stiti foarte bine la cine se refera ordonanta; la "bulgari"
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #51
              foarte mare parte din "bulgari" sunt cu masinile pe firme bulgaresti.
              proprietarii in acte sunt firmele si unele au trecuti drept utilizatori pe talonul bulgaresc soferii romani.
              astora nu vor avea ce sa le faca.
              plus ca sunt si cei care au cumparat cocioabe si au domiciliul pe bulgaria fara sa locuiasca efectiv acolo.
              pe de o parte sunt de acord cu ei si pe de alta parte nu prea.
              parca as scoate toate cazanele ambulante conduse de toti dubiosii dar in acelasi timp nu sunt de acord nici nu nivelul impozitelor in Ro sau cu nivelul taxei auto.
              caz concret, aceiasi masina la SH daca o iei din romania sa o inmatriculezi intr-o tara EU platesti o taxa mai mica decat daca o iei din aceiasi tara si o aduci in romania.
              intamplare patita de cineva care a cumparat masina in romania si dupa 3-4 ani a plecat din tara. inmatricularea in tara adoptiva - cost total - a fost mai ieftina decat inmatricualrea de noua in Ro.

              Comment


              • #52
                uite ca eu am cumparat masina din romania,dupa doi ani am inmtriculat-o in spania si m.a costat 1500 de euro,logan mcv 1.6,16 valve

                Comment


                • #53
                  intamplare patita de cineva care a cumparat masina in romania si dupa 3-4 ani a plecat din tara. inmatricularea in tara adoptiva - cost total - a fost mai ieftina decat inmatricularea de noua in Ro.
                  Nu e peste tot la fel.
                  In Danemarca mai platesti inca odata valoarea masinii pentru inmatricularea uneia noi. 105% taxe.
                  Taxa scade odata cu cresterea in vechime a masinii inmatriculate, invers fata de cum e la noi.

                  Cat despre "bulgari", nu cred ca o sa-i elimine de pe drum. Portite se gasesc, se vede din modul de formulare al proiectului de lege.

                  Cat despre suspendarea permisului daca nu imi platesc amenzile, cum ramane cu punctele de penalizare care se aduna ? Si care duc tot la suspendarea permisului, in final, dupa cumularea a 15 puncte?
                  E cam dubla penalizare. Ba chiar tripla, daca pun in calcul si penalizarea financiara.

                  O suspendare din viata civila, ca la americani, ar fi mai utila. Macar munca in folosul comunitatii. De rusine ca ar putea fi vazuti muncind pe strada, cred ca toti si-ar plati amenzile.
                  Last edited by mr.K; 25 February 2013, 17:31.

                  Comment


                  • #54
                    Neachitarea unei amenzi intr-un anumit timp este considerata contraventie?

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Punk View Post
                      Legat de foliile de pe geamuri (am avut inclusiv pe cele din fata).
                      Am fost ieri oprit de politie din cauza foliilor (a 4 a oara deja) si dupa o mica tocmeala, nu spaga (au vrut sa-mi retina talonul + 9 punte penalizare) am reusit sa plec.
                      Dar inainte de a pleca, am intrebat frumos:
                      - Foliile de pe geamurile spate si luneta sunt legale sau nu? E valabila hartia ce o am (omologarea) sau nu?
                      Raspunsul lor a fost, DA!

                      Asa ca, am ajuns in fata blocului si am rupt foliile de pe geamurile fata si am terminat balciul. Nu se merita sa mergi cu morcovu'n fund pt niste amarate de folii.
                      Plus ca scrie clar pe acea omologare ca foliile se aplica doar pe geamurile de securitate, altele decat parbriz si geamurile fata.
                      Eu am folii si pe fata (transparenta 79%)si pe spate (transparenta 7 %) si nu m-a oprit nimeni nici o data, la masina anterioara am avut folie 3 ani, pana am vandut-o, pe fata de 79% si pe spate de 5% si m-a oprit de vreo 3 ori, dar nu au avut nimic de comentat cand le-am aratat actele. Foliile si service-ul au fost autorizate R.A.R, si nici la I.T.P. nu au avut de comentat cand au vazut actele. asa ca nu stiu ce sa zic ...

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Cromatic View Post
                        Neachitarea unei amenzi intr-un anumit timp este considerata contraventie?
                        Din cate stiAM....Nu


                        Originally posted by mr.K View Post
                        Cat despre suspendarea permisului daca nu imi platesc amenzile, cum ramane cu punctele de penalizare care se aduna ? Si care duc tot la suspendarea permisului, in final, dupa cumularea a 15 puncte?
                        E cam dubla penalizare. Ba chiar tripla, daca pun in calcul si penalizarea financiara.

                        O suspendare din viata civila, ca la americani, ar fi mai utila. Macar munca in folosul comunitatii. De rusine ca ar putea fi vazuti muncind pe strada, cred ca toti si-ar plati amenzile.
                        E buna ideea dar formulata prost. A fost dezbatuta azi la radio la europafm. Sunt platitor de amezi (inca neplatite) si sincer nu mi-ar convine sa mi se ridice permisul pe aceasta cauza. Deocamdata plata amenzii nu este o obligativitate,din punct de vedere constitutional. DACA s-ar face ceva cu banii aceea, poate as (am) fi mai constiinciosi, si poate s-ar da si amenzi cu buna masura, nu pitite pe dupa copaci, cu capcane puse si altele.
                        Luam un exeplu bun taxa pe rovigneta......la ce sa o mai platesc daca drumurile au cratere, nu gropi. Eu pe cine dau in judecata ca in loc sa circul pe drumul public, sunt nevoit a incalca regulile de circulatie, mergand pe contrasens, in cazul cel bun, sau sa merg pe spatiul verde, trotuar, aleii...ca na, acolo nu sunt gropi.
                        Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                        Comment


                        • #57
                          Cu rovinieta am vazut ca e o alta practica - se plateste amenda dar taxa de despagubire NU pentru ca aia nu apare la fisc.

                          Comment


                          • #58
                            Tariful de despagubire la rovinieta nu se mai plateste de ceva timp. In sensul ca a fost eliminata prevederea.

                            Comment


                            • #59
                              O alta mare porcarie facuta fara cap, ordonanta care o sa genereze la randul ei un nou val de noi contraventii/infractiuni, pe care le vor reglementa la randul lor printr-o noua ordonanta samd, totul pornind de la impozitele si taxele ingrozitor de mari. Pana in 2007 nu vedeai nici picior de masini inmatriculate in afara, in speta BG, ce i-a facut pe romani sa se razgandeasca oare? De ce nu se vrea sa se vada cauza acestor probleme pentru a stopa efectul, de ce toata situatie se complica in loc sa se simplifice. De ce oare am intrat in Uniune si am facut atatea sacrificii, ni s-au pus atatia pumni in gura si atatea restrictii din partea UE, nu cumva pentru libera circulatie? Si acum prin aceasta ordonanta nu cumva face ceva pe drepturile noastre? Nu cumva statul roman o sa se trezeasca peste noapte cu gramezi de procese pe care bineinteles le vor pierde si oare cine o sa fie bun de plata?
                              P.S. Nu sunt nici pe departe un sustinator al tigailor de BG, dar parca totusi mi se pare ca guvernantii vor prea multe de la viata noastra, si cei care nu platesc azi taxe si impozite sa fiti siguri ca oricate legi de-a-n curulea vor fi date ei nu vor scoate din buzunar nici un leu.
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Propunere de modificare a codului rutier.
                                Ştiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ştiri externe si interne în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google