Serviceul Nu Vrea Sa-mi Inapoieze Masina. Ce Sa Fac?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Serviceul Nu Vrea Sa-mi Inapoieze Masina. Ce Sa Fac?

    Am si eu o problema si nu am gasit nici un thread asemanator deaceam am deschis una nou.

    Viitorul meu socru a fost lovit din spate de o masina care are RCA la Asirom.
    Au facut constatarea amiabila. Celalat sofer a recunoscut din prima ca el o fost de vina. A venit la fata locului si seful celuilalt sofer si el a zis ok angajatul lui este de vina. Au fost la asigurare acolo compleat o multima de harti, declarati peste declarati. Masina socrului avea bara indoita si capota portbagajului plus ceva tabla sub bara, celalat masina numai cateva zgarieturi. Dupa doua saptamini de umblat intre service si Asirom, servisul a putut porni reparatia masina. In acele doua saptamini la Asirom ziceau ca nu au primit lista cu piesele de schim de la service iar de la service ziceau ca ei au trimis lista si asteapta confirmare de la Asirom. Serviceul a reparat masina intre timp a mai trecut vr-o trei saptamini. Acuma masina este gata dar nu vor sa inapoieze masina pentru ca Asiromul nu plateste. In schimb a aparut vr-o doi insi asa numiti inspector contra frauda care la rindul lor au chemat la fata locului pe socru` si pe celalat sofer sa povesteasca inca o data cum sa intimplat. Au venit cu idea ca socrul meu a vrut sa fie lovit masina lui (masina nou nouta cumparata in martie 2010). Suma reparatiei este la circa 10.000 Ron. Suma aceasta socrul meu nu are de unde sa plateasca pentru ca a luat masina pe credit.


    Ce poate sa faca casa aiba cat mai repede posibil masina in fata blocului?

    Se poate rezolva fara avocat sau vor urma luni intregi prin tribunale?

  • #2
    singurul lucru pe care il poate face socrul tau este sa ii actioneze pe cei de la Asirom in instanta! este singurul mijloc prin care isi poate castiga dreptatea! asta daca nu reuseste sa rezolve cu cei de la Asirom...multa bafta!
    sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

    Comment


    • #3
      sa le trimita un mail sau chiar sa sune la cei de la sediul central asirom- Bucuresti.si eu am avut probleme cand am avut asigurare la asirom si dupa ce le-am trimis un mail celor de la bucuresti s-au rezolvat toate
      http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

      Comment


      • #4
        Salut

        Legislatia specifica clar distanta care trebuie pastrata intre 2 masini!!! Chiar si daca a fost un scenariu "voit" socrul tau nu poate fi luat la raspundere, fiindca cealalta persoana nu a respectat acea distanta. Acea distanta a fost gandit si pentru asemenea situatii. Cei de la casa de asigurari va provoaca numai sa vada reactiile si daca va pot fraierii sau nu. Eu zic sa mergeti tare peste ei si faceti scandal si pe unde se poate depuneti plangeri, daca nu pentru altceva atunci pentru ca va strica imaginea.

        Comment


        • #5
          Problema este ca la suma de care zici am impresia ca devizul este putin cam mare.
          Eu am avut lovitura din spate la care in service s-a inlocuit bara, indreptat panou spate, indreptat podea, indreptat capota spate cu vopsit cu tot devizul a fost de 2600 lei (in 2008) socotind o devalorizare leu euro de la 3.65 la 4.3 lei iese o suma undeva la 3.000 lei.
          Ce ti-a trecut in deviz?
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #6
            Drept e ca si in cazul accidentului meu cu Hummerul, devizul a fost mai mic cu toate ca in afra de aripa spate tot mi-au schimbat in partea stanga a msinii.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              sa inteleg ca nu are casco la ea?

              Comment


              • #8
                ai putea sa contactezi CSAul ,sa vezi ce parere au dansii . Asa absurditate nu am mai auzit in viata mea , si daca am casco si vreau sa rup masina de o bordura, ce are? )pentru aia platim asigurari . Astea sunt aberatii pentru care nu merita sa te lasi intimidat , mai trag un pic de timp pana sa faca plata .Trebuia sa iei frumos devizul in mana de la service si sa il duci personal la ei ,si nu mai aveau ce sa inventeze, eu asa am facut ,tot la fel au inventat scuze ca n-au primit niciun deviz blabla ,ghinionul lor era ca serviceul este la 200-300 m de sediul lor ) Ce frauda e ? Accidentul a fost real ,s-a produs ,alea sunt circumstantele ,nu s-a mintit cu absolut nimic care e problema ? Mergi la CSA cu siguranta te rezolva ei .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Daca masina este luata pe credit BRD ar trebui sa aiba casco la groupama sau omniasig, contacteazai pe ei sa plateasca devizul iar ei ulterior sa isi scoata banii de la asirom. asta daca ai casco...
                  LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                  Enter the Matrix

                  Comment


                  • #10
                    corect. du te la CSA. eu am avut niste probleme si m au ajutat. au vazut ca am dreptate si i au spart pe aia de la asigurari.

                    cat de jogosi pot fi doamnee. au nceput cu intimidari dastea antifrauda. imi este sila.
                    ar merita sa ne facem toti asigurari la o singura companie. recomand :

                    omniasig, BCR, allianz si cam atat. astea 3 sunt foarte de treaba. restu faliment

                    Comment


                    • #11
                      Devizul nu a vazut nimeni nici socrul meu nici eu valoare asta au zis cei de la Asirom. Cel putin asa stiu eu dar voi suna sa vad ce si cum. Nu stiu cum sunt cu preturile dar si mie mi se pare scump pentru ca este vorba de un Renault Symbol si stopurile nu s-au spart. Pun si cateva poze facute cu mobilul in curtea serviceului. Stiti cumva daca este ceva termen la care fiecare parte trebuie sa faca treaba lui, sau ori cine poate sa treaga de timp ori cat vrea el?aici ma referla servis si la asigurator?

                      Pasi ar fi cam in felul urmator:

                      - Sa mearga la service sa primeasca avizul cu care merge la Asirom si depune la ei cu numar de inregistrare casa nu poate sa zica la urma ca tot n-au primit.

                      - Daca nu va fi nici o miscare sa dea un telefon sau mail la CSA?

                      In cei 30 si ceva ani de cand conduce asta este primul lui accident si inca nu stim pasi care trebuie urmate, deacea v-am cerut si va cer ajutorul vostru.


                      P.S.

                      @KeanuRev Da are CASCO la Groupama. Si la Groupama se poate face ca ei sa plateasca devizul iar bani sa recupereze de la Asirom? eu stiam ca numai cei de la Allianz fac acest lucru.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        cred ca asta se putea face dinaintea reparatiei . Adica sa ceri ca reparatia sa fie facuta pe Casco cu regres, asa Groupama isi recupera banii de la asirom ,si pe tine nu te costa nimic, acum nu stiu daca se mai poate face ,dar ai putea incerca . Eu zic sa mergi direct la CSA si sa nu mai astepti nimic . Daca ei sustin ca nu au devizul,il duci tu frumos personal ,si atunci ii intrebi ce le mai trebuie .Din pacate nu cred ca este termen la asa ceva , stiam ceva de de 3 luni maxim , dar din ce am vazut sunt persoane care au stat si cate un an cu faze de genul asta .
                        Am avut casco la Asirom , si nu am avut niciodata probleme de genul asta .Am dat si RCAul la cineva , si iarasi nu a avut probleme.Mi se pare cat de cat ciudat ca se ajunge la asa ceva
                        Din cate se observa reparatia masinii , nu pricep cum dracu ar putea sa coste 100 mil .De frauda ai putea zice daca ai fi cerut regie proprie sau ceva, si sa iei tu banii astia, dar asa cand banii intra direct in contul serviceului si nu te alegi tu cu nimic ,ce-ai castigat ? Ca ai masina de nici juma de an lovita si reparata ...
                        Last edited by Cristi_Xp; 25 August 2010, 17:53.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Ce jegoasa s-a facut lumea.
                          Ar trebui sa ii dea in judecata si sa ceara si daune morale
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • #14
                            intreaba la service daca au primit accept pe devizul initial, deoarece in acest caz trebuiau sa plateasca in maxim 15 zile de la data la care au primit de la service solicitarea de plata.
                            daca 'tinghirindisii' - inspectori anti-frauda sau cum le zic ei au venit in a 16-a zi eu zic sa faci scris catre CSA si actiune in judecata la care sa soliciti si daune pentru nefolosinta bunului (a masinii) de la data la care au expirat cele 15 zile si pana la data la care ti se va restitui masina. in plus poti sa o ridici in maxim o saptamana daca ii dai in judecata si in aceeasi zi in care ai depus cererea de chemare in judecata depui si cerere de Ordonanta Prezidentiala pentru eliberarea bunului retinut. Iti recomand sa consulti un avocat pentru detalii.
                            sigpic
                            Ambition 1.5 dc

                            Comment


                            • #15
                              Intrebare...
                              Astia de le service au dreptul sa i-ti puna "sechestru" pe masina??
                              Din moment ce cei de la service au un contract cu asiguratorul si sunt de acord sa lucreze cu ei,,,de ce i-ti opresc masina daca ei au un conflict de interese si tu nu esti implicat?
                              Consider treaba asta un abuz,furt de bun propriu si as face o relamatie si la politie precum ca mi sa furat masina.
                              In baza carui temei legal au astia dreptul sa i-ti retina masina in service???
                              Vorba aia,,,nu vin astia de la banci sa te execute silit daca nu platesti ratele la banca,,fara a fi implicata justitia si mai apoi vreun executor judecatoresc ca sa i-ti puna sechestru pe bunuri.
                              In baza caror contracte au astia dreptul sa opreasca masina ta personala in service,,din moment ce service-ul are un contract cu asiguratorul si pe tine ca,,,client nu te priveste daca ei isi dau banii unii la altii.
                              Din moment ce service-ul a acceptat sa repare masina asigurata la Asirom si-a asumat si raspunderea materiala,,adica daca asiguratorul le da banii sau nu.

                              Eu zic ca asta e un abuz clar din partea celor din service-uri si trebuie tratati ca atare,,dati in judecata si facuta si reclamatie la politie pt furt de bun personal.
                              Daca gresesc rog pe cineva sa vina cu detalii mai multe referitor la aceste "blocari" ale masinilor in service-uri abuzive!

                              Ps..Daca relatia era una directa,adica client - service a-si mai fi zis sa nu i-ti mai dea masina..Dar daca tu esti nevinovat in afacerile celor dintre asiguratori si service-uri atunci este clar un ABUZ!
                              Last edited by Ivan Marian; 27 August 2010, 12:22.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google