Taxa Poluare 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai semnatura mea era ceva de genul, inaintye de asta: "Benzina forever............daca nu apare ceva pe apa".
    N-as tine Prius-ul 5 ani, dar trebuie sa gasesc pe unul sa mi-l cumpere. Stii pe cineva?
    Ca are o cunostinta unul de vanzare.

    Comment


    • #17
      Originally posted by parpales View Post
      Oricum Logan cu motor de 1,4 euro5 nu cred ca vom vedea prea curand asa ca taxa aia de 125E e iluzorie.
      Poate-l vom vedea de la 1 ianuarie 2011 cand toate masinile fabricate in U.E. trebuie sa fie obligatoriu Euro 5. Ori il scot de pe linia de fabricatie, ori il fac mai "curat".
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #18
        Eu sunt de parere ca in tara asta,chiar daca e masina noua si platesti putin ,chiar daca e veche si platesc mult noi ca persoane fizice si platitoare de taxe in stanga si in dreapta nu o sa vedem rezultatul banilor dati pe inmatricularile astea ridicole nici daca pleaca borbey de la mediu , sau basescu de la conducerea tarii
        Fara Semnatura.

        Comment


        • #19
          Eu cred ca va disparea motorul de 1.4 din oferta de la anul.

          Comment


          • #20
            Nu poti avea in oferta o gaura de la 1.2 la 1.6. Nici un producator de masini ieftine nu-si permite asa ceva.

            Comment


            • #21
              pana la urma cei care au imatriculate masinile nu mai au treaba cu taxa de poluare, nu??
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #22
                Pai odata si odata tot o sa ne luam alta masina, nu?

                Comment


                • #23
                  Nu prea ne afecteaza, ca ne-am luat deja masini si acestea, adica taxele mari se refera la masinile second hand. Alea pe masinile noi, sunt totusi ridicole, in sensul ca nu se vor folosi in scopul in care au fost colectate, dar la motoarele mici, pentru saraci sunt acceptabile. Cei care au motoare mari sunt masini de lux, sa si plateasca
                  Da, ne vom lua masini noi, dar pe atunci sper sa treaca prostia asta:P Eu sincer, as elimina acele autobuze, tractoare, camioane, utilaje de lucru din circulatie. Ar face bine statul sa dea subventie pentru achizitionarea a modelelor noi de aceste tipuri de vehicule.
                  Un alt aspect legat de acest lucru. Cand se iau autobuze noi de ex, se iau de la nemti francezi "vechituri de 5-10 ani, care la ei nu mai respecta normele si la noi le trateaza ca pe niste autobuze venite din viitor. Un lucru ce ar ajuta de ex economia romaniei ar fi, ca statul sa faca cumva sa achizitioneze inapoi fabrica ARO sau sa o reinfiinteze si sa se apuce de produs autobuze. Sunt ferm convins ca ar fi acest lucru binevenit la toti romanii!!! De ce sa importam noi autobuze din alte tari si sa le ajutam lor economia cand am putea si noi sa le producem?!?!? Autobuze simple, gen fenomenul Logan!

                  Comment


                  • #24
                    @DaniD ce frumos visezi tu , si noi , dar trezeste-te , suntem in Romania.Personal nu cred ca apuc in aceasta viata sa vad asa ceva.
                    Fara Semnatura.

                    Comment


                    • #25
                      Adevarul este ca nici tu nu vorbesti prostii

                      Comment


                      • #26
                        Eu sincer, as elimina acele autobuze, tractoare, camioane, utilaje de lucru din circulatie.
                        acele utilaje , camioane din 81 si autobuze apartin mafiotilor tarii si nu o sa le scoata prea curand din circulatie ca de....e mafie dom;le

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by DaniD View Post
                          Un lucru ce ar ajuta de ex economia romaniei ar fi, ca statul sa faca cumva sa achizitioneze inapoi fabrica ARO sau sa o reinfiinteze si sa se apuce de produs autobuze. Sunt ferm convins ca ar fi acest lucru binevenit la toti romanii!!! De ce sa importam noi autobuze din alte tari si sa le ajutam lor economia cand am putea si noi sa le producem?!?!?
                          Fabrica ARO din cate stiam eu a fost data la fier vechi ( asa si-a recuperat brazilianul banii si a scos si ceva profit ), se zvoneste ca acolo ar vrea Dacia sa faca o fabrica de piese de schimb. Nici ROCAR nu cred ca mai produce ceva. Roman Brasov inca mai produce autocare.
                          De ce importam si nu producem ? Pentru ca atunci cand importi iti tragi si tu un comision ( vila si Jeep-anul se iau din salar ). De exemplu cumparam Piranha la suprapret care scartaie din toare articulatiile desi putem produce SAUR.

                          Comment


                          • #28
                            Ce sa ne mai miram vorba unuia traim in Romania
                            anul asta 2087 ron taxa prima inmatric logan 1,4
                            o sa ia si pielea de pe noi

                            Comment


                            • #29
                              "Impozitul anual al acestei maşini este echivalent cu 139 de alocaţii pentru copii", este o parte din mesajul pe care un şofer ş-i l-a ataşat pe grijalui maşinii cu ajutorul unei pancarde, pentru a semnala modul...


                              "Impozitul anual al acestei maşini este echivalent cu 139 de alocaţii pentru copii. Anul viitor va fi de 10 alocaţii, dar în Bulgaria. Bulgarii au incasat 60 mil euro de la soferii romani, Romania se imprumuta de la FMI."
                              Last edited by mcornel; 10 February 2011, 13:40.

                              Comment


                              • #30
                                Tot se vorbeste ca cei care au adus masini sh sa isi ia taxa inapoi...Dar cu noi,cei care am cumparat masini noi si am platit spurcaciunea aia de taxa de prima inmatriculare,cum ramane?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google