Taxa de prima inmatriculare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mike26ro View Post
    pai vechiul proprietar inca nu a scos-o de la fisc....ca nu a avut timp.....deci plateste si el si eu in acelasi timp.
    adonis33, pot dovedi cumva ca am stat la coada si nu am mai ajuns la rand? cum? doar daca iau camerele de luat vederi ale politiei la verificat, ceea ce nu cred ca se poate in veci.


    nu stiu cum poti dovedi dar ma gandeam ca poate, ai avut toate actele si n-ai reusit sa o inmatriculezi.

    daca ai cumparat masina si ai asteptat sarbatorile de iarna apoi revelionul 2013... nu stiu in ce fel ar putea cineva sa te mai ajute !

    Eu de exemplu am cumparat o masina pe 26 DEC 2012 de la CT, am facut RAR-ul pe 27 DEC la OT , am inmatriculato pe 28 DEC 2012 .....cost suplimentar cu spaga 350 euro....dar nu ma intreba prin ce emotii am trecut in 3 zile pe la toate aceste institutii....

    Si eu am fost putin nebun dar presand vanzatorul pe ultima suta de metri am reusit sa obtin un pret bun la cumparare.....deci n-am dormit 3 zile si 3 nopti.....
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

    Comment


    • pai am stat la coada si cu 2 oameni inainte de a ajunge la ghiseu....nesimtitul de politai a inchis pe motiv ca a stat destul peste program,.

      daca i-o vand inapoi lui....se mai aplica timbru de mediu pentru el? ca masina nu e trecuta me numele meu...?
      Last edited by mike26ro; 25 January 2013, 16:39. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • La politie este inmatriculata in mod sigur pe numele lui, verifica daca si la financiar mai este, daca da scoate-o tu, daca nu, mai fa un contract intre tine si el, in care tu i-o vinzi lui (+ ce mai trebuie sa o poata baga el la financiar) apoi fa contractul de comodat. In acest caz nu mai trebuie achitata nici o taxa de timbru (o achiti doar daca vrei sa o inmatriculezi pe numele tau la politie).
        sigpic

        Comment


        • Consider foarte importanta opinia noastra ,utilizatori ai marci Dacia, de acceia va rog sa luati atitudine fata de aceasta noua taxa impusa de statul roman si sa trimiteti cat mai multe opinii pro/contra catre adresa sus mentionata.(e-mail: timbruldemediu@afm.ro.)

          Taxa de timbru in forma actuala ''loveste'' in toti posesorii de Dacia avand an de fabricatie si inmatriculare pana in 31.12.2006.

          Loveste in cei care au sustinut cresterea economica fantastica din acea perioada cu care Romania se lauda si de aceia nu ar trebui sa ne lasam calcati in picioare si talhariti la drumul mare !

          Statul prin nivelul actual al timbrului de mediu loveste in ''VALOAREA'' de piata a bunurilor (masinilor) noastre !

          Practic suntem obligati/siliti sa calculam valoarea bunului propriu ( platit cu zeci de mii de euro,credite bancare in derulare pe 10 ani ,leasing..etc) dupa bunul plac al guvernului .... un pret artificial impus de stat prin natura obligatiei fiscale individuale pe produs ....
          "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

          Comment


          • @B96NLD Asa cred ca ar fi posibil, dar nu sunt jurist.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Originally posted by adonis33 View Post
              Consider foarte importanta opinia noastra ,utilizatori ai marci Dacia, de acceia va rog sa luati atitudine fata de aceasta noua taxa impusa de statul roman si sa trimiteti cat mai multe opinii pro/contra catre adresa sus mentionata.(e-mail: timbruldemediu@afm.ro.)

              Taxa de timbru in forma actuala ''loveste'' in toti posesorii de Dacia avand an de fabricatie si inmatriculare pana in 31.12.2006.

              Loveste in cei care au sustinut cresterea economica fantastica din acea perioada cu care Romania se lauda si de aceia nu ar trebui sa ne lasam calcati in picioare si talhariti la drumul mare !

              Statul prin nivelul actual al timbrului de mediu loveste in ''VALOAREA'' de piata a bunurilor (masinilor) noastre !

              Practic suntem obligati/siliti sa calculam valoarea bunului propriu ( platit cu zeci de mii de euro,credite bancare in derulare pe 10 ani ,leasing..etc) dupa bunul plac al guvernului .... un pret artificial impus de stat prin natura obligatiei fiscale individuale pe produs ....
              Eu te sustin, este si cazul meu, desi masina e din '08 e inmatriculata pe 30 decembrie 2008, luna cand auto noi au foat scutite de taxa. Fiind in leasing va trebui peste 10 luni sa achit acea mizerie de timbru, altfel nu nunai ca nu o pot vinde, ci nici nu mai pot sa o folosesc, in concluzie eu te sustin, deja i-am "mustrat" cu un mail cat de cat cuminte.
              P.S. ma gandesc si la varianta CASCO , in afara de BG.
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by mike26ro View Post
                pai am stat la coada si cu 2 oameni inainte de a ajunge la ghiseu....nesimtitul de politai a inchis pe motiv ca a stat destul peste program,.

                daca i-o vand inapoi lui....se mai aplica timbru de mediu pentru el? ca masina nu e trecuta me numele meu...?
                Cred ca cel mai simplu anulezi contractul de vanzare cumparare ;)
                sigpic

                Comment


                • Si cu fiscul ce face? Anuleaza si acolo?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Eu inca nu cred ca cei care au beneficiat de o "derogare" in acelasi timp cand o taxa era in vigoare vor mai plati aceasta taxa pentru ca, de aceeasi "derogare" au beneficiat si cei care au achizitionat o masina noua produsa in UE nu numai in Romania, deci nu mai exista discriminare. E ceva de genul - "eu am vrut s-o platesc dar daca tu nu m-ai lasat ... " .

                    Comment


                    • Cum am mai zis, la politie nu mergi cu lucruri logice spuse frumos, ci cu documente. Daca in noul act normativ nu spune nimic de masinile scutite de taxa in 2008, degeaba ii spui aluia de la politie ca tu esti un caz special, ca iti va sugera sa revii cu dosarul complet si va zice: urmatorul!
                      Si din cate imi aduc aminte, zice de scutirile de taxa pentru handicapati si masinile hybrid.
                      In tara asta ajungem sa nu ne putem bucura nici de o scutire/reducere, ca la un moment dat se poate intoarce impotriva noastra,

                      Comment


                      • Originally posted by B 96 NLD View Post
                        Eu te sustin, este si cazul meu, desi masina e din '08 e inmatriculata pe 30 decembrie 2008, luna cand auto noi au foat scutite de taxa. Fiind in leasing va trebui peste 10 luni sa achit acea mizerie de timbru, altfel nu nunai ca nu o pot vinde, ci nici nu mai pot sa o folosesc
                        Firma de leasing era proprietar, la acea vreme.
                        Originally posted by Cromatic View Post
                        Eu inca nu cred ca cei care au beneficiat de o "derogare" in acelasi timp cand o taxa era in vigoare vor mai plati aceasta taxa pentru ca, de aceeasi "derogare" au beneficiat si cei care au achizitionat o masina noua produsa in UE nu numai in Romania, deci nu mai exista discriminare. E ceva de genul - "eu am vrut s-o platesc dar daca tu nu m-ai lasat ... " .
                        Daca tot e in dezbatere publica proiectul de ordonanta;

                        "6. La articolul 4, după litera c) a alineatului (1) se introduc două noi litere, literele d) și e), cu următorul cuprins:

                        „d) cu ocazia primei transcrieri a dreptului de proprietate, în România, asupra unui autovehicul rulat şi pentru care nu a fost achitată taxa specială pentru autoturisme şi autovehicule, conform Legii nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, sau taxa pe poluare pentru autovehicule..."
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Au mai fost situatii speciale. Pe la inceputul lui 2009 parca, Dacia oferea taxa de prima inmatriculare cadou. Taxa s-a platit, documentele de plata au fost depuse la dosarul de inmatriculare, altfel nu se putea inmatricula masina. Mai greu e daca s-au ratacit chitantele, trebuie apelat la Dacia pentru dovada platii.

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Firma de leasing era proprietar, la acea vreme.


                            Daca tot e in dezbatere publica proiectul de ordonanta;

                            "6. La articolul 4, după litera c) a alineatului (1) se introduc două noi litere, literele d) și e), cu următorul cuprins:

                            „d) cu ocazia primei transcrieri a dreptului de proprietate, în România, asupra unui autovehicul rulat şi pentru care nu a fost achitată taxa specială pentru autoturisme şi autovehicule, conform Legii nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, sau taxa pe poluare pentru autovehicule..."
                            Exact, la acea ora, ca si in prezent dealtfel, firma de leasing era proprietar, deci la prima transcriere se va plati tibru.


                            Si ca o paranteza un nou articol pe marginea taxei de timbru:
                            "Directorul Dacia: Cerem dublarea timbrului de mediu pentru masinile Euro 3 si Euro 4
                            Jerome Olive, directorul general Automobile Dacia, este de parere ca aplicarea timbrului de mediu in formula propusa de autoritati ar duce la o noua scadere a vanzarilor de masini noi, segment care a cunoscut un declin si in 2012. Solutia propusa de oficialul Dacia este dublarea valorii timbrului de mediu pentru automobilele Euro 3 si Euro 4
                            “Cerem o multiplicare cu doi a valorii timbrului de mediu pentru masinile Euro 3 si Euro 4 fata de cuantumul propus in aceste zile. Proiectul de lege nu respecta principiile pentru Euro 3 si Euro 4 diesel pentru ca aceste motoare sunt foarte poluante atat in ceea ce priveste emisiile de dioxid de carbon, cat si la hidrocarburi. Daca lucrurile vor ramane asa, vanzarile de masini Euro 5 vor scadea masiv, iar companiile au investit sume importante in dezvoltarea acestor modele", a spus Olive."
                            sigpic

                            Comment


                            • Doar pentru Euro 3 si 4 vor , nu? N-are importanta ca masinile astea sunt produse in perioada 2000-2011 si reprezinta jumatate din parcul auto al Romaniei? E doar o concidenta. Daca reprezentau doar 10%, cred ca nu mai cerea dublarea.
                              Dacia a vandut in Romania in anul 2012, 20 de mii de masini. Productia pe 17 zile. Cu noul timbru de mediu redus pentru Euro2, 1 si Non Euro, Dacia va vinde si mai putin. Cu toate ca a lansat racheta Logan2, cu touchscreen navy, poporul roman cumparator de Logan are prioritati stringente, ca plata incalzirii, mancare, educatia copiilor, si abia la coada listei cumpararea uui Logan nou. Mai degraba isi ia un Logan SH. Si asa apare Dacia pe ecran si tipa ca vra dublare, ca ea face si ea drege pentru buget.
                              Dacia e nevoita sa vanda rablele in strainatate de vreo 2-3 ani. Faza e ca nemtii s-au prins de valoarea Loganului, asa ca Dacia vrea musai, de fapt e nevoita sa vanda pe piata interna, sa u s acaute alte piete emergente ca Africa, Papua Noua Guinee, locuri in care tehnologia avansata e binevenita.
                              Last edited by mr.K; 25 January 2013, 23:06.

                              Comment


                              • Bine punctat mr.K
                                Cat de mojic poti sa fi ca tu dupa ce vinzi o gramade de masini Euro 3, atunci cand in afara se vindeau Euro 4, iar cand afara se vindeau Euro 5 tu vindeai Euro 4, cand iti baga pe gat toate pachetele posibile si imposibile daca aveai extraordinara pretentie ca masina ta sa aiba ABS (anii 2009), cand vinzi toate stocurile de motoare si piese depasite moral de prin stiu eu ce fabrica Renault din Turcia, tu sa ai astfel de iesiri si sa spui ca masinile Euro 3 si 4 polueaza si sunt periculoase pentru mediu, si tu la nivelul anilor 2013 ce oferi?
                                Sa le fie rusine, sa-si bage noile lor minuni de lumea a III a undeva.
                                Last edited by B 96 NLD; 25 January 2013, 23:21.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google