Taxa de prima inmatriculare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cica sindicatele Dacia vor sa o puna de o greva, pentru a cere guvernului dublarea timbrului de mediu pentru masinile E3 si E4, adica inclusiv a rablelor produse de ei pana recent. Pot sa o si dubleze, Dacia vinde prost de tot in Romania si fara timbrul ala de mediu.

    Comment


    • Sindicatele mai bine ar pune-o de-o greva si ar cere salarii decente pentru angajatii Dacia, salarii la nivelul celor din uzinele Renault (banuiesc ca se compara vanzarile productiei Mioveni cu orice fabrica Renault), sau eventual Nissan si apoi sa ceara dublarea timbrului, cand macar ei sa-si poata permite o Dacie noua la 5 ani.
      sigpic

      Comment


      • Directorii Dacia au acreditat ideea si-au trimis in fiecare sectie prin lideri de sindicat oridinul prin care oameni sa protesteze in strada .Vor ca timbru de mediu actual sa fie marit la euro 3 si 4 si triplat la non-euro si euro 1 si 2 . Directori zic ca n-au fost destul de duri in proteste in urma cu 2 ani fata de fosta taxa de poluare care zic ei a dus la vanzari proaste pe piata interna.

        Niciodata ,Dacia nu va mai avea vanzarile pe care le-a avut incepand cu anul 2004 pana in anul 2008 dintr-un singur motiv ....Nu mai sunt locuri de munca si nici bani si oameni nu mai vor sa faca imprumuturi la banci si societati de leasing pentru masini noi....datorita lacomiei de care au dat dovada acesti camatari cu acte in regula !

        Directorii Dacia inca mai au vise frumoase ,cu cai verzi pe pereti !
        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

        Comment


        • Nu ei saracii...tu-le muma in c**(inlocuiti ** cu 'ur')
          Asa li se cere de mai sus. Sau ce, crezi ca directorii nu au sefi? Tu-le muma si la aia!


          Mie sa imi spuneti altceva. Si-a inmatriculat cineva o masina dupa 1 ianuarie 2013? Masina care sa fi fost inmatriculata anterior in romania, inainte de 2007.

          Caz concret pentru mine:
          Vreau sa iau o masina din 95, 2.0 benzina cu EURO 1 sau 2. Proprietarul zice ca nu stie, el are masina din 2002 si nu l-a interesat. NU, NU E PISICUTA, ursulet mai mai stiu eu ce alta fiara din padure/jungla.
          Acum, eu o cumpar si dau banutul pe ea, fac actele si ma duc sa o trec pe numele meu.
          Trebuie sa platesc sau nu si la jegosii astia?
          Daca da, ce si cum fac?
          Platesc taxa in forma actuala si scot suplimentar un cadou pentru guvernul Tonta de 3948.12 E? Adica mai mult decat costa masina!!!
          Sau platesc vestitul timbru de mediu pe care nu il cunoaste nimeni si nu stie cum il cheama sau cum se calculeaza exact?

          Are cineva idee? Ca de facut bani toti stiu sa vina sa faca bani in tara asta dar niciunul nu stie sa faca ceva si pentru noi, prostii de rand.

          Comment


          • Daca ai tote datele masinii, an fabricatie,cp, norma de poluare, emisia/km, se poate calcula daca e mai avantajos actuala taxa, reintrata in vigoare de la 1 ian. 2013, sau noua taxa de timbru.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • pai asta e problema, ca nimeni nu stie cum vor arata calculete in varianta finala a legii. Tocmai am discutat cu juristul si NIMENI nu stie nimic. TOT ce e la TV e "nacht und nebel". adica ceata!!! nu are legatura cu realitatea.

              Comment


              • E publicata metodologia de calcul propusa in noua taxa, care e supusa dezbaterii publice; ca nu stie nimeni daca va ramane in forma asta, e alta discutie.
                In orice caz, daca taxa va ramane in forma supusa dezbaterii, cele mai avantajate vor fi masinile non euro, E1 si E2.
                Citeste si Forma finală de calcul a timbrului de mediu perceput la înmatricularea maşinilor, avizată de Guvern in data de 20 februarie 2013 Va prezentam noul calculator de timbru de mediu 2013. Taxa care inlocuieste vechea taxa auto in 2013. De...
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • skd ozenel, daca te duci maine sa inamtriculezi masina respectiva, o sa platesti o taxa egala cu cea valabila anul trecut pentru masinile aduse din afara.

                  Dupa noua formula, ar trebui sa fie mai mica taxa, presupunand ca masina e ori non euro ori euro2. Dar legea e inca in dezbatere.

                  Comment


                  • am folosit calculatorul de la adresa (stiti voi cum se scrie patrutiuning.ro)/calculator-timbru-mediu-2013/
                    pentru ca cel dat de iancu nu merge si iese la 658 EURO timbrul...
                    aproximativ ca la fratii nostri de la Bg

                    Comment


                    • eu zic ca nu merita sa risti....poti sa-ti cumperi un opel corsa full an fabricatie 2002 dar cu motorizare euro 4 inca de atunci si vei plati 200 euro daca are motor de 1,4 .....
                      "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Cica sindicatele Dacia vor sa o puna de o greva, pentru a cere guvernului dublarea timbrului de mediu pentru masinile E3 si E4, adica inclusiv a rablelor produse de ei pana recent. Pot sa o si dubleze, Dacia vinde prost de tot in Romania si fara timbrul ala de mediu.
                        Poate ca sunt eu mai incet, dar chiar nu vad legatura intre timbrul de mediu pt. masini SH E3 si E4 si vanzarile Dacia. Adica, in mintea lor, ei cred ca aia care cumpara SH E3&4 daca ar avea un impediment (si anume taxa mai mare) s-ar razgandi si se vor orienta spre Logan nou? Pai piata SH cu treaba ei, masinile noi cu treaba lor. Daca "Mitica" are 3500E pt. un SH cred aia ca "Mitica" va face rata la banca pana la 10.000E(sa isi ia Logan) din cauza ca taxa la SH e mare?

                        Din contra daca ar fi baieti destepti ar cere reducerea taxei in speranta ca "Popescu" care are deja 3000-4000E si un Logan SH isi va vinde Loganul si va opta pt. unul nou. Din punctul meu de vedere cred ca si-au pierdut toti clientii posesori de Logan 2004-2006 care au ceva $ si care aveau de gand sa isi schimbe masina. Sau poate ca nu i-au pierdut, vor fi clienti in latenta pana vor duce Loganele la Remat in 2018-2020.

                        Comment


                        • ei vor marirea taxelor astfel incat singura varianta de-a mai lua o masina sa fie una noua, nu second si anume: dacia logan 2, pt ca e... ce mai ieftina.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • si guvernul le-a facut pe plac. a saracit marea majoritate a romanilor de nu-si mai permit nou decat logan ...
                            problema e ca acum is atat de saraci ca nu-si mai permit nici logan nou , ci "straineza" de 20 de ani , pe care o mai sudezi , o mai antifonezi , o mai repari si mergi cu ea ...

                            defapt astia de la dacia ar vrea impozitarea anuala pe baza timbrului. euro 5 sa nu plateasca mai nimic , iar non-euro maxim , dar inca nu-i posibil in tarisoara asta .
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Cum zise si mare nostru poet, Eminescu:
                              In tara asta prost facuta,
                              Cac**ii f*t in loc sa puta

                              Adaptati voi la conditiile societatii de azi.

                              Comment


                              • Loganul meu euro 3 respecta valorile de HC si CO corespunzatoare cu Euro 5. La NOx sta mai prost in schimb. Chiar si asa, emite mai putin NOx decat un diesel euro 5. Si cica eu poluez.....
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google