Cica sindicatele Dacia vor sa o puna de o greva, pentru a cere guvernului dublarea timbrului de mediu pentru masinile E3 si E4, adica inclusiv a rablelor produse de ei pana recent. Pot sa o si dubleze, Dacia vinde prost de tot in Romania si fara timbrul ala de mediu.
Taxa de prima inmatriculare
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sindicatele mai bine ar pune-o de-o greva si ar cere salarii decente pentru angajatii Dacia, salarii la nivelul celor din uzinele Renault (banuiesc ca se compara vanzarile productiei Mioveni cu orice fabrica Renault), sau eventual Nissan si apoi sa ceara dublarea timbrului, cand macar ei sa-si poata permite o Dacie noua la 5 ani.sigpic
Comment
-
Directorii Dacia au acreditat ideea si-au trimis in fiecare sectie prin lideri de sindicat oridinul prin care oameni sa protesteze in strada .Vor ca timbru de mediu actual sa fie marit la euro 3 si 4 si triplat la non-euro si euro 1 si 2 . Directori zic ca n-au fost destul de duri in proteste in urma cu 2 ani fata de fosta taxa de poluare care zic ei a dus la vanzari proaste pe piata interna.
Niciodata ,Dacia nu va mai avea vanzarile pe care le-a avut incepand cu anul 2004 pana in anul 2008 dintr-un singur motiv ....Nu mai sunt locuri de munca si nici bani si oameni nu mai vor sa faca imprumuturi la banci si societati de leasing pentru masini noi....datorita lacomiei de care au dat dovada acesti camatari cu acte in regula !
Directorii Dacia inca mai au vise frumoase ,cu cai verzi pe pereti !"Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Nu ei saracii...tu-le muma in c**(inlocuiti ** cu 'ur')
Asa li se cere de mai sus. Sau ce, crezi ca directorii nu au sefi? Tu-le muma si la aia!
Mie sa imi spuneti altceva. Si-a inmatriculat cineva o masina dupa 1 ianuarie 2013? Masina care sa fi fost inmatriculata anterior in romania, inainte de 2007.
Caz concret pentru mine:
Vreau sa iau o masina din 95, 2.0 benzina cu EURO 1 sau 2. Proprietarul zice ca nu stie, el are masina din 2002 si nu l-a interesat. NU, NU E PISICUTA, ursulet mai mai stiu eu ce alta fiara din padure/jungla.
Acum, eu o cumpar si dau banutul pe ea, fac actele si ma duc sa o trec pe numele meu.
Trebuie sa platesc sau nu si la jegosii astia?
Daca da, ce si cum fac?
Platesc taxa in forma actuala si scot suplimentar un cadou pentru guvernul Tonta de 3948.12 E? Adica mai mult decat costa masina!!!
Sau platesc vestitul timbru de mediu pe care nu il cunoaste nimeni si nu stie cum il cheama sau cum se calculeaza exact?
Are cineva idee? Ca de facut bani toti stiu sa vina sa faca bani in tara asta dar niciunul nu stie sa faca ceva si pentru noi, prostii de rand.
Comment
-
Daca ai tote datele masinii, an fabricatie,cp, norma de poluare, emisia/km, se poate calcula daca e mai avantajos actuala taxa, reintrata in vigoare de la 1 ian. 2013, sau noua taxa de timbru.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
E publicata metodologia de calcul propusa in noua taxa, care e supusa dezbaterii publice; ca nu stie nimeni daca va ramane in forma asta, e alta discutie.
In orice caz, daca taxa va ramane in forma supusa dezbaterii, cele mai avantajate vor fi masinile non euro, E1 si E2.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
skd ozenel, daca te duci maine sa inamtriculezi masina respectiva, o sa platesti o taxa egala cu cea valabila anul trecut pentru masinile aduse din afara.
Dupa noua formula, ar trebui sa fie mai mica taxa, presupunand ca masina e ori non euro ori euro2. Dar legea e inca in dezbatere.
Comment
-
eu zic ca nu merita sa risti....poti sa-ti cumperi un opel corsa full an fabricatie 2002 dar cu motorizare euro 4 inca de atunci si vei plati 200 euro daca are motor de 1,4 ....."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCica sindicatele Dacia vor sa o puna de o greva, pentru a cere guvernului dublarea timbrului de mediu pentru masinile E3 si E4, adica inclusiv a rablelor produse de ei pana recent. Pot sa o si dubleze, Dacia vinde prost de tot in Romania si fara timbrul ala de mediu.
Din contra daca ar fi baieti destepti ar cere reducerea taxei in speranta ca "Popescu" care are deja 3000-4000E si un Logan SH isi va vinde Loganul si va opta pt. unul nou. Din punctul meu de vedere cred ca si-au pierdut toti clientii posesori de Logan 2004-2006 care au ceva $ si care aveau de gand sa isi schimbe masina. Sau poate ca nu i-au pierdut, vor fi clienti in latenta pana vor duce Loganele la Remat in 2018-2020.
Comment
-
si guvernul le-a facut pe plac. a saracit marea majoritate a romanilor de nu-si mai permit nou decat logan ...
problema e ca acum is atat de saraci ca nu-si mai permit nici logan nou , ci "straineza" de 20 de ani , pe care o mai sudezi , o mai antifonezi , o mai repari si mergi cu ea ...
defapt astia de la dacia ar vrea impozitarea anuala pe baza timbrului. euro 5 sa nu plateasca mai nimic , iar non-euro maxim , dar inca nu-i posibil in tarisoara asta .o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment