Oricum este bine. De la aproximativ 640 lei pe vechea taxa am ajuns la 240 lei.
Taxa de prima inmatriculare
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Din textul proiectului privind taxa de mediu, mai exact din art.VI, rezulta ( in interpretarea mea), ca pentru masinile care au fost scutite de plata taxei de poluare pe tot parcursul anului 2009 ( cele euro 4 cumparate din Romania de noi, cu cilindree pina in 2000 cmc. ), nu se plateste taxa la prima transcriere. Nu acelasi lucru s-ar aplica la cele euro 5 achizitionate in aceeasi perioada pentru care legal nu se platea taxa ( fiind considerate ecolgice). Practic nu se incadreaza in categoria "scutite sau excepate". Voi cum interpretati?Actual posesor de 1,2 16V
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostDacă tot consumă puţin Diesel-ul, hai să-i "ardem" pe unde îi prindem : Timbrul de Mediu modificat (în sus !) la Diesel faţă de varianta iniţială, motorina la pompă mai scumpă decât benzina, urmează eventual şi un impozit mai mare ... !Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Mie nu mi se pare corect sa plateasca cei cu diesel mai mult decat cei cu benzinare, de fapt nu mi pare corect sa plateasca nici unii nici altii, "taxa de poluare" sau "timbrul de mediu" Il putem numi la fel de bine "taxa pe confort", sau "taxa de jupuire a celor care inca mai au putina piele pe ei", si in curand dupa ce vor vedea ca au platit ceva prosti vor introduce "impozitul pe poluare" ce va fii platit an de an. Ei de fapt intind coarda cat se poate.La urma urmei de de este un "must" aceasta taxa, ce s-a facut concret cu acesti bani? Sa vad un pom plantat cu acesti bani de poluare, sau un parc si apoi mai vorbim.Last edited by B 96 NLD; 14 February 2013, 15:34.sigpic
Comment
-
macar parcari sa fi facut din banii aia ! poftim parcuri :
parcuri-la-sateo/____\o
(i)
.........
Comment
-
Uite aici parc, in judetul Iasi. Intr-o mlastina.
Au stricat strandul gastelor din sat.
Radem, glumin, dar ramanem cu masinile de gat, ca nu le mai vrea nimeni, decat daca le dam aproape gratis, ca deh, cumparatorul are taxe de platit.Last edited by mr.K; 14 February 2013, 16:21.
Comment
-
Originally posted by Costi-bc View Postmacar parcari sa fi facut din banii aia ! poftim parcuri :
parcuri-la-satesigpic
Comment
-
Oricum Dacia a mai dat o lovitura "legislativa" care a trecut neobservata. O ordonanta care prevede ca plafon de cheltuieli maxime deductibile pentru masinile achizitionate pe firma de 1500 RON/luna, indiferent de cati kilometrii faci sau alte criterii cum era pana acum, ce depaseste aceasta valoare se considera profit si se impoziteaza.
Daca vrei,ca firma, sa iti amortizezi o masina in maxim 4 ani (cam atat se merita sa o tii maxim, ca dupa aia incepe sa pice si nu mai e rentabil) nu ai alte variante decat Dacia.
Comment
-
Vad ca art.4(2) nu a mai fost modificat deci raman in continuare la convingerea ca cei care au fost scutiti de aceasta taxa la momentul inmatricularii masinii(dec.2008, etc) nu vor plati nici la transcrierea dreptului de proprietate(se considera ca s-au platit 0 lei).
Cititi art.4(2) din Legea9/2012 si-o sa va convinge-ti.Last edited by Cromatic; 14 February 2013, 18:10.
Comment
-
Originally posted by B 96 NLD View PostApropos de noxe, ca fapt divers daca intereseaza pe cineva la motorul 1.6 MPI, 8 valve, E4, la mine in carte sunt trecute 172 g/km CO2.
Asa reiese si din acest calculator:
http://www.bursaasigurarilor.ro/taxa...tor-emisii-co2sigpic
Comment
Comment