Ca să obții dovada de la ANAF , îți trebuie copie de pe CIV, certificat, contract vanzare-cumparare, și CI....parcă atât mi-au cerut mie...Bănuiesc că ai trecut C02 pe carte...Deși nu le trebuie decât seria de la șasiu, îți cer toate astea...mie mi-a venit răspuns de la Pitești, acolo fusese mașina înmatriculată, după 4 zile...Au fost anumite perioade când nu s-a plătit, mi-a zis domnul de acolo, dar nu mai știu sigur...mergi și întreabă la ANAF de care aparține domiciliul, durează 3 minute....
Taxa de prima inmatriculare
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by D a n View PostSanse 0 sa se introduca timbrul de mediu in pretul carburantilor.
Cum se va face diferentierea intre masinile non-euro, vechi de 20-25 de ani, foarte poluante, si cele noi, euro 6 sau hibride (sub 100g CO2/km) ?sigpic
Comment
-
Originally posted by D a n View PostCum se va face diferentierea intre masinile non-euro, vechi de 20-25 de ani, foarte poluante, si cele noi, euro 6 sau hibride (sub 100g CO2/km) ?internal combustionizer
Comment
-
taxa
Originally posted by zeegermans View Postdiferentierea se va putea face la impozitul anual. impozitele actuale sa fie marite cu cateva procente sa zicem (la masinile f. poluatoare procentul sa fie ceva mai mare <in functie si de cilindree> decat la alea euro 5).
Haideti sa lamurim unele lucruri:
1. Conform legislatiei in vigoare, timbrul de mediu va fi platit o singura data. Intrebarea este:
Polueaza masina in acelasi ritm cu taxa platita? (adica noi platim taxa o data integral cand masina polueaza poate anul asta mai putin, anul viitor mai mult,etc). De ce trebuie sa platim taxa integral de la inceput daca de exemplu o tinem in garaj si o folosim doar pana intr-o mie e km intr-un an?
2. Odata ce ai platit timbrul.. masina nu mai polueaza din acel moment pana cand ajunge la cimitirul de masini?
3. De ce nu este platit timbrul in transe ... respectiv pe luni pentru a
4. Este acest timbru abuziv daca iti interzice inmatricularea permanenta a autoturismului pana la plata integrala a timbrului?
5. Iti interzice dreptul de a-ti folosi propria masina (proprietate personala) ?
6. E normal ca o taxa (fie ea numita taxa de prima inmatriculare, taxa de poluare, sau taxa de timbru, sa creasca exponential de la zi la zi?
A cunoscut taxa perceputa pentru inmatriculare usor, progresiv, sau a crescut in mod abuziv? A existat vreo baza a pretului timbrului de mediu prin care toate persoanele fizice sau juridice sa inmatriculeze masini la un nivel universal si aproximativ constant in raport cu "cresterea economica" care sa asigure respectarea principiilor fiscale macar cel al egalitatii in taxare? (adica norma euro de poluare va avea baza de x RON in anul n, baza de x+1 RON in anul n+1 s.a.m.d? sau a fost calculat diferit de acest principiu)
Va multumesc si va urez o zi buna! Imi pare rau daca am incalcat vreo lege a acestui forum pe aceasta cale.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostPai si? Nu le lamuresti?
A lamuri inseamna a explica. Eu vad numai intrebari.
Cum se termina ideea?
Nu ar fi mai bine daca ar exista plati lunare pentru ca 2 lucruri sa se intample:
1. proprietarul masinii sa isi poata inmatricula si folosi masina, si
2. statul sa incaseze acea taxa de poluare (denumita timbru de mediu in actuala forma de lege).
Comment
-
Nu ar fi mai bine daca ar exista plati lunare pentru ca 2 lucruri sa se intample:
De aia te strange statul de oo cand inmatriculezi masina. Dai banii si vezi certificatul.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostIn Romania nimeni nu plateste absolut nimic, odata ce s-a vazut cu sacii in caruta.
De aia te strange statul de oo cand inmatriculezi masina. Dai banii si vezi certificatul.
In functie de masina.... ai o taxa de colectare a masinii din garajul firmei respective, in loc sa iti puna amenda de parcare direct in geam.
Efectiv nu mai am ce sa spun. Si problema e ca nu putem face nimic noi....la fel si cu taxa de poluare, asta imi e cel mai frica.
Concluzie: data viitoare cand ma mai trec pe la urna de votare ma uit mai bine pe cine votez, poate poate schimbam ceva in urmatorii 50 de ani.
Comment
-
Ar fi interesant de aflat, daca se poate, cate masini Euro3 (in special loganuri 2004-2006 benzina&diesel) s-au vandut si inmatriculat in perioada februaria-aprilie 2013 si ce venituri au adus la stat. Sa stim cati cetateni onesti si-au vandut loganele si alte masini si au dat statului sume fabuloase (aproape cat valoarea masinii).
Si eu vreau sa vand loganul diesel Euro3, dar nu vad cum sa il mai dau. Ma gandeam sa dau frumos un anunt pe un site auto, ca dau loganul la schimb +/- diferenta in functie de masina si sa gasesc un om de treaba, el sa nu o mai inmatriculeze pe numele lui si eu la fel. Eu raman cu masina lui, el cu a mea pana la casare. Alta varianta nu vad, decat la dezmembrari sa o dau cu totul pe un pret la fel de batjocoritor pe cat e taxa.
Comment
-
Eu cand am cumparat loganul 1 noiembrie 2008 am mers o luma cu numere rosii,apoi printr o minune au scos taxa pt masinile noi.deci prin urmare nu am platit nici o taxa.
Acum eu daca vand masina banuiesc ca urmatorul proprietar nu trebuie sa plateasca taxa.
ceva sfaturi???multumesc
Comment
Comment