Sa platesti 17 000 000,pai astia cred ca eu spal bani ca ei?
Taxa de prima inmatriculare
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Ultimele noutati:
"Noua taxă de primă înmatriculare va intra în vigoare după ce Guvernul va aproba o ordonanţă de urgenţă, lucru care se va întâmpla pe 31 ianuarie. Până la sfârşitul lui aprilie, vor fi aprobate şi normele de aplicare care vor aduce precizări privind calculul noilor valori ale taxei de primă înmatriculare."
sursa
Comment
-
aha ... multumesc de lamuriri ... o sa incep sa imi toc la cap dealerul in fiecare zi ... sa imi pot inmatricula mai repede loganelul ... mersi allFor Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo
Comment
-
"Taxa auto a fost bătută în cuie
de Mihai Duţă (1938 afisari, 2008-01-24)
Taxa de primă înmatriculare pentru un Logan nou este ... ÃŽn noua formulă de calcul, la prima înmatriculare, românii vor plăti mai mult pentru maşinile noi şi mai puţin pentru cele vechi.
Noua variantă de calcul a taxei auto, agreată de Comisia Europeană, va intra în vigoare de la 1 iulie 2008. Potrivit ministrului de finanţe, Varujan Vosganian, adoptarea modificărilor în viitoare şedinţă de guvern reprezintă primul pas pentru suspendarea procedurilor de trimitere a României în faţa Curţii Europene de Justiţie.
ÃŽn urma discuţiilor purtate cu autorităţile române, în 16 ianuarie, oficialii de la Bruxelles au fost de acord cu noua grilă de taxare. „În timpul discuţiilor avute la Bruxelles, comisarul european Laszlo Kovacs a felicitat guvernul pentru modul în care varianta de modificare a taxei de poluare auto corespunde cerinţelor Comisiei Europene", a declarat, ieri, Varujan Vosganian.
Conform noii grile de calcul, pentru o maşină nouă Euro 4 cu motor de 1.400 centimetri cubi, taxa auto va creşte de la 161 euro la 420 euro. Pentru o maşină nouă Euro 4 cu motorizare de 1.600 cmc, taxa auto va sări de la 184 euro la 480 euro.
Astfel, pentru o Dacia Logan nouă, românii vor plăti în plus 420 de euro pentru motorizarea de 1,4 litri şi 480 de euro pentru cea de 1,6 litri, indiferent dacă e diesel sau benzină.
Taxa se calculează printr-o formulă care include coeficienţi în funcţie de gradul de poluare a motorului (normele Euro), de capacitatea cilindrică a propulsorului şi vechimea maşinii.
Reduceri de până la 95 la sută
La fiecare dintre cele cinci categorii (de la noneuro la Euro 4) există cinci subdiviziuni în funcţie de capacitate pentru care sunt indicate niveluri de taxe specifice, exprimate în euro/cmc. Suma rezultată pentru fiecare subcategorie este ajustată cu o cotă de reducere, care creşte de la 0 la 95%, în raport direct proporţional cu vechimea maşinii.
Maşini mai vechi, bani mai puţini
La maşinile cu catalizator Euro3, cu o vechime între 6 şi 7 ani, taxa începe să scadă simţitor. Astfel, pentru o maşină cu motor Euro 3 şi o capacitate cilindrică 1.600, taxa va fi de 816 euro, la o vechime de 7-8 ani. Reduceri consistente vor fi operate în clasa de motorizare 1.600 cmc cu catalizator Euro2. Astfel, nivelul de taxare va coborî de la 3.806 euro la 950 euro pentru maşinile cu vechime de 10-11 ani.
La categoria Euro 1, pentru motorizări de 1.600 cmc, grila prevede o scădere de la 4.894 euro la 844,8 euro (12-13 ani) şi de la 4.894 euro la 369 euro (14-15 ani). Taxa va fi scăzută de la 5.438 euro la 640 euro, în cazul maşinilor noneuro mai vechi de 15 ani, cu motoare de 1.600 cmc, şi de la 8.589 euro la 1.501 euro, la motorizări de peste 3.000 cmc."
sursaAttached Files
Comment
-
O porcarie. Asa merg o data pe an si imi aduc o coaja de 500 de euro din Germania.
Si aici http://www.e-transport.ro/Taxe_Romania-news22-p6.html sunt articole pe tema asta.
Comment
-
Tu chiar crezi ca ii interesa protectia mediului? Asta este taxa vamala care a trebuit scoasa la 1 ian 2007, sau favorizarea unor importatori auto (Citroen) ce aduc masini Euro 5. E marlanie pe fata, astia chiar ne cred atat de prosti incat fac ce vor!... Abia astept sa vina alegerile!
Comment
Comment