„Cererile pot fi depuse de azi la administraţia de domiciliu de către toţi cei care au plătit taxa. Nu contează dacă au vândut sau nu maşina. Pot face rost de o copie a cărţii de identitate a maşinii. Taxa o recuperează cel care a plătit-o, chiar dacă maşina e vândută altcuiva. Trebuie însă copie după cartea de identitate a maşinii, a talonului şi a chitanţei cu care a achitat taxa, dar, dacă omul nu găseşte chitanţa, o vom găsi pe la noi sau la administraţia unde a achitat. Vineri a apărut modelul de formular, dar, oricum, cererile nu se soluţionează fiindcă nu au apărut încă normele de aplicare la ordonanţă. Acestea trebuie să apară în 60 de zile de la publicare, adică până în 7 octombrie 2017. În norme vom vedea detalii legat de cum se va proceda, cum vor fi restituiţi banii, în ordinea depunerii cererilor, în ordinea efectuării plăţilor de-a lungul timpului. Ne aşteptăm la un număr mare de cereri având în vedere că sunt peste 29.300 de şoferi din judeţ care au achitat această taxă din 2007 încoace şi doar 4700 au făcut demersuri să o recupereze”, a spus şeful AFP Bistriţa-Năsăud.
Oare se va aplica și în București, deoarece nu am făcut copie după chitanță timbrului de mediu. În schimb am găsit decizia cu suma de achitat.
Comment