Taxa de prima inmatriculare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • presiunile au venit de la UE pentru masinile non-euro si E 1>2 ...Germania cui dracu sa mai dea rablele de prin parcuri.....pana si BG care se zice ca sunt mai saraci ca noi ...cumpara din D masinile de la E3 in sus...
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

    Comment


    • Sa vezi acum puzderie de golfuri 3 si 4, dragostea romanilor. Mie mi-ar placea un a3 de prin anii 2000 bineinteles cumparat de la un mos sau doctor cu doar 93 mii km in 12 ani.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • nu cred...poate golf 2 si 3....
        ca alea golf 4 au euro 4 si te cam arde taxa la buzunar.

        Comment


        • Golf 4 din 2003 este euro 4? :|

          Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

          Comment


          • Originally posted by PCH View Post
            Dupa ce au cheltuit o groaza de bani sa scape de rable....acum le lasa calea libera! In tara asta chiar totul e facut in bataie de joc?
            Un raspuns de mega bun-simt si cat se poate de logic: DA!
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Originally posted by PCH View Post
              Golf 4 din 2003 este euro 4? :|

              Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
              De la 2001 in sus, Golf 4 este euro 4. Loganul e Euro 4 de la jumatatea lui 2006 incolo.

              Comment


              • da, dar nici Germania nu e ca Romania ... nivelul de trai spune multe, suntem cu mult in spate ca si evolutie, asa ca mi se pare normal ce se intampla ... am fi mai fericiti daca nu ne-am mai face atatea probleme inutil
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Daca as vrea sa vand Loganul acum, chiar ar fi o problema. Si nu una pe care mi-o fac inutil.

                  Comment


                  • Originally posted by 827sam View Post
                    da, dar nici Germania nu e ca Romania ... nivelul de trai spune multe, suntem cu mult in spate ca si evolutie, asa ca mi se pare normal ce se intampla ... am fi mai fericiti daca nu ne-am mai face atatea probleme inutil
                    Ai perfecta dreptate Sam insa ar trebui sa tindem spre Germania si in ceea ce priveste beneficiile nu numai legat de obligatii.
                    Sa ni se vanda un produs similar celui de acolo, cu o norma de poluare echivalenta nu sa ni se bage pe gat toate gunoaiele si noi sa le inghitim ca ulterior sa aibe unde sa ne arda, vom vedea in viitorul cat se poate de apropiat ce impozite or sa plateasca "poluatorii", probabil deliberat vor sa sustina indirect "importul" de rable E1 E2. Sa se incerce sa se egalizeze si veniturile pentru ca altfel o sa avem din parti putere de cumparare si astfel protejatii de la Dacia or sa moara de foame oricate taxe ar pune in sprijinul lor si oricat de ieftine si de depasite moral ar fii viitoarele lor modele.
                    In concluzie cred ca totusi avem o mica problema, iar daca tu personal inca nu o ai, nu te impacienta pentru ca o s-o primesti, doar traiesti in Romania si mai devreme sau mai tarziu vei fii afectat intr-un fel sau altul.
                    sigpic

                    Comment


                    • Se pare ca vor mai fi niste exceptii de la plata.
                      Timbrul de mediu va fi plătit doar la prima înmatriculare a unei maşini sau, în cazul automobilelor înmatriculate înainte de 2007, la prima transcriere a dreptului de proprietate, cu excepţia unor situaţii deosebite, precum moştenirea sau partajul.
                      Sunt curios cum apare in OUG.
                      Sunt scutite de la plata timbrului de mediu maşinile instituţiilor de stat (Poliţie, Jandarmerie, Ministerul Sănătăţii, Ministerului Apărării Naţionale etc.), Consulatelor sau Corpurilor Diplomatice, dar şi modelele de epocă sau de colecţie, vehiculele electrice sau hibride şi cele destinate competiţiilor sportive.
                      Daca ne raportam la tehnologia folosita la dezvoltarea Logan, acesta poate fi incadrat model de epoca, deci ar trebui scutit de timbru.
                      Last edited by mr.K; 20 February 2013, 15:16.

                      Comment


                      • Originally posted by PCH View Post
                        Golf 4 din 2003 este euro 4? :|

                        Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
                        La motorizarile pe benzina VW a sarit de la euro2 direct la euro4 deci euro 3 n-a existat la ei.

                        Comment


                        • da. defapt diferenta intre euro3 si euro4 la benzina e foarte mica (lipseste o sonda lambda parca), dar la taxa de inmatriculare/timbru verde in Romania conteaza mult.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • oricum ar fi taxa asta loveste direct in cei care au sustinut vanzarile Dacia .....
                            Renault spera ca astfel cei care vor sa cumpere o masina second hand la 5-6000 euro vor renunta la idee si vor cumpara Logan 2.

                            In ceea ce ma priveste voi mai tine masina mea vre-o 5-6 ani si niciodata nu voi mai cumpara vreodata vre-o marca Renault
                            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                            Comment


                            • Unde e dreptatea?! Eu am cumparat un Logan in 28 dec.2006 inmatriculat in 8 ian 2007 le-am facut .... mare la Renault cu 7355 E , daca il tin nu platesc nimic ,daca il vand trebuie sa platesc 591 E (unde e vrejeala?? nu mai bine imi luam atunci din D ceva mult mai bun?!)ca in final tot atata ma ajungea.Acum trebuie sa suport prostia de a fi patriot si hai sa cumparam Made in Romania.De ce zic asta ,pentru ca nu e drept fata de altii ca unii sa plateasca si alti nu (daca o pastrez nu platesc nimic dar in acelasi timp poluez ca si ceilanti) daca o vand trebuie sa platesc 591 E,masina care deja e in tara,a , inteleg pentru ce se aduce din afara , da , dar nici asa nu e drept ca de fapt nu detinerea unui autovehicul polueaza atmosfera ci combustibilul pe care il foloseste acel veh. drept urmare nu ar trebui sa existe o taxa de mediu ,de inmatriculare oricum s-ar numi ea, ci 0.2 euro centi / l de combustibil si toata lumea sunt sigur ca nici nu ar fi bagat in seama asta , asa ar fi fost normal .Daca detii 5 becuri in casa intr-un sertar asta nu inseamna ca si consuma energie electrica.Tara lu ..........
                              Sa auzim de bine!

                              Comment


                              • La cate taxe sunt in Ro ce mai conteaza una ....in plus sa nu uitam ca Ro este singura tara din lume care a taiat 25 % din veniturile cetatenilor doar din pix intr-o singura zi.....In Ro inflatia ,devalorizarea monedei nationale ,cresterea preturilor in ultimi 5 ani , etc ...ne a adus in pragul saraciei generalizate ! Acest stat in frunte cu clasa lui politica nu are sentimente si nu crede in durerea si disperarea cetatenilor sai ! De ce "EU" cetatean jecmanit ,furat, dispretuit si sarac trebuie sa fiu patritot !

                                Cine si cum ma poate determina acest stat "mizerabil" sa raman in continuare patriot astfel incat la urmatoarea achizitie auto sa cumpar Renault sau Ford ,masini fabricate in RO !

                                Cine ma poate convinge ca aceasta noua "taxa" este in beneficiul poluari si aerului curat pe care il respir dimineata .... Masina mea E4 are atat de multe gaze pe esapament la fel de multe ca o RABA sau ca un Tractor non-euro sau un vw E1>E2 uitat de vreme prin parcurile de fier vehi din germania?
                                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google