Cum procedam la intalnirea cu Garcea?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by alex86
    cine imi zice si mie in ce conditii pot fi folosite proiectoarele?
    eu am fost oprit pe motiv ca mergeam cu ele aprinse e legal ce am patit?
    si mai intreb odata cum fac sa omloghez 195/50/15 la logan.ast merci
    proiectoarele se folosesc doar pe timp de ceata sau ploaie,daca vremea e ok afara ,nu se folosesc,deci ai fost oprit legal!
    teoretic se pot omologa,practic foarte greu...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #92
      da vezi doamne politistii nostri nu pot ei dormi daca avem noi o guma mai lata,folie,spoiler,toba etc.
      la noi e crima sa ai tunning la masina ramai usor fara talon.ei cum vad o mica modificare ne trateaza ca pe infractori de redusi ce sunt.
      si altii care pica din masini de coapte ce sunt sau camioane care lasa nori de fum in urma lor circula fara sa fie deranjati.

      Comment


      • #93
        pai alea sunt masini adevarate costa o masina cel mult cit o janta sau o guma mai adevarata
        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

        Comment


        • #94
          Originally posted by suru
          da vezi doamne politistii nostri nu pot ei dormi daca avem noi o guma mai lata,folie,spoiler,toba etc.
          la noi e crima sa ai tunning la masina ramai usor fara talon.ei cum vad o mica modificare ne trateaza ca pe infractori de redusi ce sunt.
          si altii care pica din masini de coapte ce sunt sau camioane care lasa nori de fum in urma lor circula fara sa fie deranjati.
          eu daca ies in orash la 2-3 noaptea,sunt sigur tras pe dreapta,de pretenii mei de la Sectia 2 care ma intreaba de sanatate ,ca un infractor,cu nino nino si sirene,desi tot timpul merg regulamentar!
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #95
            Originally posted by Cristi_Xp
            eu daca ies in orash la 2-3 noaptea,sunt sigur tras pe dreapta,de pretenii mei de la Sectia 2 care ma intreaba de sanatate ,ca un infractor,cu nino nino si sirene,desi tot timpul merg regulamentar!
            genul asta de probleme am si eu. intr-o noapte am fot oprit pe la 1 noaptea cu girofare etc si primesc urmatoarea intrebare de "prietenul" garcea: ai centura? zic da si el imi zice dai drumul. cat de mare poate sa fie nesimtirea intre astia care se cred ca sunt cei mai tari!!!!!!!!

            Comment


            • #96
              am si eu o intrebare.....
              Deci nu are voie sa ma opreasca fara motiv.....ok. Daca ma opreste si nu-mi zice ptr ca m-a oprit el, il intreb eu.
              Daca nu imi zice motivul sau baiguie ceva, ce fac?
              Daca imi zice un motiv, imi da o amenda pe merit, poate sa ma mai caute si la altele?
              Daca eu consider ca e pe nedrept amenda, am inteles ca tre sa semnez ca am luat la cunostinta amenda, dar nu si la "recunosc fapta", corect?
              Mai e mult pana departe!

              Comment


              • #97
                Tot INSTRUCŢIUNI !!!

                Se pare ca pagina 1 a thread'ului este prea departe, asa ca revin si eu cu cateva precizari actualizate:


                INSTRUCŢIUNI ....

                1. În momentul în care poliţistul vă opreşte pentru depăşirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE să aibă asupra lui şi să vă prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de către Biroul Român de Metrologie Legală, buletinul de verificare metrologică în termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuării verificării şi autorizaţia de operator radar pentru cel care vă încheie procesul-verbal. Lipsa oricăruia din aceste documente trebuie prevăzută de dvs. la rubrica „alte menţiuni” şi este caz de nulitate absolută a procesului-verbal.
                2. Poliţiştii nu au voie să meargă cu radarul mobil oprit şi să-l pornească atunci când dvs. sunteţi foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o funcţie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cât timp în partea stângă jos a fotografiei apare litera „T” aparatul radar nu şi-a terminat autotestarea şi conform normelor măsurătorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislaţiei rutiere (mai apare şi o dungă albă care este exact peste ultima cifră din viteza prevăzută pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, poliţiştii nu au voie să folosească aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respectă unghiul de incidenţă şi nici nu au voie sa folosească un paravan pe care să-l ridice la apropierea autovehiculului.
                3. Aparatul radar de tip staţionar nu poate fi amplasat în apropierea unei surse puternice de radiaţii electromagnetice, adică un stâlp de radio, televiziune, telefonie mobilă sau, cel mai des, o instalaţie electrică de înaltă tensiune. Normele pentru proiectarea şi amplasarea unei locuinţe prevăd pentru evitarea poluării electromagnetice amplasarea locuinţei la cel puţin 200m de o reţea electrică de înaltă tensiune. Deci, aparatul radar trebuie să fie cel puţin la 200m de instalaţia electrică de înaltă tensiune, în afara câmpului electromagnetic. Aparatul radar staţionar are lungimea fasciculului de 400-500m. Dacă acest fascicul este îndreptat spre instalaţia electrică de înaltă tensiune în timpul măsurării ceea ce se poate determina foarte uşor din fotografie, atunci distanţa la care trebuie să fie amplasat aparatul radar staţionar creşte până la 400-500m funcţie de unghi.
                4. Dacă în fotografiile depuse în instanţă drept probe de către Poliţie apar mai multe autovehicule simultan, verificaţi în toate fotografiile distanţa dintre dvs. şi celelalte autovehicule. Daca aceasta scade de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveaţi viteza cea mare din toate şi este clar că se încalcă normele metrologice care prevăd că măsurătorile nu pot constitui probe dacă circulă simultan mai multe autovehicule şi nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.
                5. Ordonanţa 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor prevede că agentul care constată contravenţia se numeşte agent constatator. Agentul constatator este şi cel care aplică sancţiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absolută. Deci, dacă un agent constată contravenţia, dar procesu-verbal este întocmit de un alt agent (situaţia în care se transmite viteza prin staţie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare şi în urma contestaţiei dvs. instanţa îl va anula, va anula şi amenda şi punctele.
                6. Ordonanţa 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor prevede că agentul constatator are obligaţia să aducă la cunoştinţa contravenientului că are dreptul de a avea sau nu obiecţiuni pe care să le înscrie la rubrica „alte menţiuni” sub sancţiunea nulităţii procesului-verbal. Deci, dacă la rubrica „alte menţiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept şi instanţa îl va anula şi va anula şi amenda şi punctele.
                7. Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Român de Metrologie Legală (BRML) şi nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depăşiri neregulamentare, trecerea pe roşu la semafor şi altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: în asfalt sunt amplasaţi doi senzori electromagnetici la o distanţă de 5 metri unul de celălalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprimă autovehiculului o amprentă magnetică unică. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculează viteza şi dacă este mai mare decât cea legală, trimite comanda către camera digitală care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevăzute cu buclă inductivă sunt doar 6 din cele 49 amplasate până în prezent şi ele se află pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din oraşe niciuna nu are buclă inductivă. Se observă foarte uşor care camere au şi bucle inductive prin faptul că, pe fiecare sens, în dreptul camerelor respective lipite de asfalt, în exteriorul asfaltului, sunt două porţiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealaltă, în care sunt încastraţi senzorii.

                O sursa
                NORMA DE METROLOGIE LEGALĂ NML 021 – 05 “Aparate pentru măsurarea vitezei de circulaţie a autovehiculelor (cinemometre-radare)” -publicată în Monitorul Oficial nr. 1102bis din 07.12.2005-
                Si o forma a Contestatiei este:
                contestatie.doc

                Comment


                • #98
                  eu intr-o seara aveam politia rutiera in fata si nu puteam sa ii depasesc ca era linie continua si o calcam am mers in curul lor cu 10km/h pana sau bagat ei aproape in sant si am putut sa ii depasesc fara sa trec de linia continua.

                  cred ca daca ii depaseau ma faceau bulangii, mergeau usor erau la panda cred

                  parca nu au voie sa te aproasca la loc neiluminat?
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    N-are nici o treaba daca e loc iluminat sau neiluminat, te opresc oriunde.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Originally posted by CosTin87SIE View Post
                      Voi ce ati face daca ai fi intr-o asemenea situatie: ajungeti in fata unui club unde sunt taxiuri oprite pana pe banda a 3-a, este linie continua, iar dupa taxiuri la vreo 10-20m si in dreptul lor pe sensul opus sunt 2 echipaje de politie rutiera? Eu am trecut prin situatia asta aseara si am ales sa depasesc linia continua si am avut noroc ca nu m-au vazut aia pentru ca erau ocupati. Normal nu ar trebui sa comenteze din moment ce erau taxiurile pana pe banda a 3-a oprite si de ei nu se luau. Daca ma opreau aseara pentru ca am taiat linia contiunua de fata cu ei cred ca ii injuram.
                      Eu treceam chiar daca se uitau si daca faceau figuri le faceam plangere penala pentru abuz in serviciu si neglijenta pentru ca ei aveau obligatia sa elibereze strada cu alte cuvinte sa-i puna la punct pe taximetristi.
                      Interesant ce a spus Adriann, adica daca am viteza p.v.-ul trebuie intocmit de cel de pe masina radar altfel e nul?
                      Mult noroc.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Nu cred ca a "scapat" careva fara "atentii" din partea politiei. Sa va zic si eu una tare:

                        Plec cu nevasta la maternitate ca i se rupsese apa, in dreapta mea era maica-mea, sotia era pe bancheta din spate. La mica distanta de maternitate pe dreapta o masina de politie, unu in mijlocul drumului imi face semn sa opresc. Trag pe dreapta, dau jos geamul si ii spun ca sotia naste si ma grabesc la spital, iar daca au ceva sa-mi spuna ma intorc mai tarziu. La care el spune: "Bine, dati-mi actele masinii si va astept." "Pai ziceti-mi numele dvs. si va caut eu la sectie, ca nu stiu cand ma intorc." "De data asta va las sa plecati, dar data viitoare sa nu mai fiti asa agitat la volan si sa legati centura sotiei."
                        Si acum la aproape doi ani de la "eveniment" stau si ma gandesc ce a fost in capul lui, de ce m-a oprit si ce a vrut sa zica.
                        Pe de alta parte, ieri si alaltaieri am calcat de doua ori pe bec:
                        1. la gara mare din Arad am trecut pe banda de parcare pe langa o masina de politie oprita la semafor cu 80 la ora. Erau in fata unei dube si nu i-am observat. Deci: depasirea vitezei legale, depasire pe dreapta, conducere agresiva, etc. Totusi m-au lasat in pace (trebuie sa recunosc ca am incetinit in fata lor pana la 60 la ora)
                        2. La intrarea in Arad dinspre metro am venit cu 100 si desi am intrat in limitarea de 50 la ora aveam drum destul de liber si am trecut linistit pe langa o masina de jandarmi si una de politie care stateau la o sueta langa masini. E drept ca in spatele meu venea un BMW in acelasi stil, dar din nou ne-a lasat in pace.
                        Concluzia? Habar nu am dupa ce principii se ghideaza, dar ....
                        Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
                        Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

                        Comment


                        • Doua chestii tari.
                          Prima: anul 1996, mergeam cu nevasta pe la fantani intr-un polo 1981. Opresc la semafor la unirea pe banda 2 (3 benzi pe sens directia Casa Poporului, Piata Alba Iulia) si ne razgandim nu mai mergem la mama, mergem acasa(romana). Facem stanga de pe banda 2 si ne opreste garcea. Dupa parlamentari de durata zice ca merge spaga. Spun ca nu am bani de spaga si el zice: cum domle nu ai bani, iesi cu prietena sambata seara in oras si nu ai bani la tine. Nu e prietena mea este nevasta. Bine domnule te cred mergi cu atentie!...
                          A doua: Barbu vacarescu radar... Dupa ce-i dau actele: aveati 96 km pe ora, carnetul este expirat, adresa nu corespunde cu cea din buletin, centura nu purtati, revizie nu aveti, ce amenda sa va dau domnule conducator auto?
                          Domnule politist daca iti spun ca am baut 300g de Teachers pana acum 5 min ce mai zici?
                          A aruncat cu sapca in masina lui, mi-a dat actele si am plecat.
                          Amandoua sunt pe bune.

                          Comment


                          • Originally posted by bubu_vasile View Post
                            Nu cred ca a "scapat" careva fara "atentii" din partea politiei. Sa va zic si eu una tare:

                            Plec cu nevasta la maternitate ca i se rupsese apa, in dreapta mea era maica-mea, sotia era pe bancheta din spate. La mica distanta de maternitate pe dreapta o masina de politie, unu in mijlocul drumului imi face semn sa opresc. Trag pe dreapta, dau jos geamul si ii spun ca sotia naste si ma grabesc la spital, iar daca au ceva sa-mi spuna ma intorc mai tarziu. La care el spune: "Bine, dati-mi actele masinii si va astept." "Pai ziceti-mi numele dvs. si va caut eu la sectie, ca nu stiu cand ma intorc." "De data asta va las sa plecati, dar data viitoare sa nu mai fiti asa agitat la volan si sa legati centura sotiei."
                            Si acum la aproape doi ani de la "eveniment" stau si ma gandesc ce a fost in capul lui, de ce m-a oprit si ce a vrut sa zica.
                            o fi crezut ca mama-ta naste?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • probabil ... si nevasta-mea era sor'mea ... si ... da-o naibii telenovela


                              OFF TOPIC: CRISTI_XP ti-am dat un PM ... nu l-ai primit ?
                              Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
                              Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

                              Comment


                              • Eu cred ca atata vreme cat respectati legea nu au ce sa va faca. Politia este pe strada sa APLICE LEGEA in viguare. Asa ca nu va mai plangeti ca luati amenzi pentru folie, anvelope, luminite pe capota si asa mai departe. Eu, de cate ori m-au oprit, incalcasem legea si aveau perfecta dreptate. Imi aduc aminte ca nu vazusem indicatorul "obigatoriu inainte sau la dreapta" si cat stateam sa fac stanga, ma astepta dupa intersectie. Am trecut intersectia si mi-a facut semn sa opresc. Mi-am dat seama cat timp eram in intersectie ca nu am voie stanga pentru ca eram singurul care facea manevra asta. Am coborat din masina, mi-am dat ochelarii de soare jos de la ochi, "buna ziua, am facut stanga si nu am voie nu?". A zis ca da, mi-a cerut actele, i le-am dat. S-a uitat pe acte in timpul ce eu ii explicam ca nu am vazut indicatorul si mi-am dat seama tocmai in intersectie ca sunt singurul face fac stanga. Mi-a zis cat e amenda, si articolul unde se incadreaza contraventia. Si eu i-am zis: "da domnule (numele lui ca s-a prezentat) am gresit si suport consecintele legii", zambind in tot acest timp. La care domnu' politist a zis: "data viitoare aveti grija ca cine stie ce se poate intampla". Mi-a dat actele si mi-a urat o zi buna.
                                Si asta e doar un exemplu din multe intamplari de genul asta. Daca va dati jos cu scandal gen: "nu puteam sa fac altfel, trebuia sa ocolesc mult si ma grabesc, cutare" normal ca il enervati ca doar e si el om si iti arata cine are grade.
                                Mi-am luat amenzi pentru depasirea vitezei, "asa este, am depasit viteza legala, suport consecintele legii", sau am oprit aiurea ca in Bucuresti e problema cu locurile de parcare, "este adevarat am incalcat legea" si aia e.
                                Respectati legea nu veti avea probleme cu "garcea".
                                "Legea e facuta pentru a fi incalcata"? Atunci suporta consecintele incalcarii legi fara sa arunci vina pe cei care sunt pusi pe strazi pentru a preveni nu pentru a va enerva pe voi.

                                P.S. Nu sunt politist.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google