@dani nu inteleg ce vrei sa expui prin ceea ce ai scris. postul se numeste cum procedam la intalnirea cu garcea. eu am reletat o metoda mai mult sau mai putin eficienta. daca politia rutiera ne ar oferi o infrastructura decenta ca suport pentru trafic as fi de acord. uite te si tu cum arata strazile drumurile autostrazile, un fel de jungla in care scapa cine poate si in care trebuie sa supravietuiesti.
Cum procedam la intalnirea cu Garcea?
Collapse
X
-
marx, in orice conditii legea trebuie respectata; si daca ar fi respectata, stimabilii de la rutiera n-ar mai avea cum sa faca abuzuri (defapt, cu cine) :-)
iar legat de incident, nu trebuiau sa procedeze asa DAR sigur ai meritat-o.
Daca oamenii au vorbit frumos cu tine de ce o astfel de atitudine?
S.
P.S.: "Respecta si vei fi respectat"I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Chiar daca s-a intamplat sa fie, o atitudine de "cartier" nu cred ca rezolva situatia....nu in toate cazurile.
Eu personal sunt o fire linistita, chiar daca ma iau pe nedrept tac si contest cum e posibil.
Cred ca majoritatea politistilor nu se mai lasa asa usor de intimidat si s-ar putea sa existe si ceva legi prin care sa te "faca varza" pentru insult fata de organ oficial sau pentru retinere/necolaborare cu organul in misiune.
Cea mai buna cale de scapare e sa te bazezi pe bunavointa lor.
Comment
-
@MihaitzaMCV da are voie sa te opreasca dupa care cheama prin statie rutiera. Prioritatea lui este respectarea legii si prevenirea unor evenimente neplacute prin care se poate pune in pericol viata si integritatea corporala a celorlalti cetateni sau a bunurilor lor, indiferent de locul desfasurarii lor (parc, carosabil chiar si parcari private).
Ca si exemplu: tu in trafic mergi haotic ca nebunul ratezi la milimetru niste pietoni treci pe rosu etc. Ce ar trebui sa faca agentul de la "ordine publica"? Sa stea sa se uite?sigpic
Comment
-
Eu am patit in felul urmator .. mi-a intrat unu pe interior in sensul giratoriu si mi-a taiat fata si a trebuit sa trag dreapta la randul meu si era sa intru in masina de pe banda de alaturi .. m-am enervat .. am intrat in fata lui si am franat pana s-a oprit (idiotenie) .. m-a depasit iar si mi-a intrat in fata si cu o legitimatia imi zice sa ii dau actele ca imi ia permisul (era imbracat in civil) .. am adus niste apropouri la mama dansului si la sotie si la neam .. cand eram cu mana in gatul lui .. ne-a despartit var-miu si nevasta-mea .. el a urcat in masina si a zis ca ma face ca mi-a luat numarul la masina .. am plecat de acolo si dus a fost .. si nu m-a cautat nimeni .. si s-a intamplat de 2-3 saptamani .. si nu m-a cautat nimeni .. eu la asta ma refeream .. un idiot care poate nici nu era in timpul functiunii are dreptul sa ma opreasca in trafic ?
Comment
-
Daca era gabor te oprea acolo pana ii veneau colegii din trafic.
Poate a fost unul cu o legitimatie falsa si o avea ca sa intimideze soferii in trafic.
Eu cred ca are tot dreptul sa te retina in trafic un polistist imbracat civil pana vine si "potera" care se afla in tura.
Daca ar fi fost unul adevarat si spui ca l-ai injurat de toti mortii masii si ca mai ales i-ai si bagat mana in gat ,cred ca erai dus la sectia de care apartine.
Politistii civili din cate stiu au tot dreptul sa te opreasca daca vad vreo infractiune si nu se afla in serviciu functiunii.Parca acesta chestie le intra in atributiile de serviciu chiar daca sunt in afara turii si tot el cheama imediat "intariri".
Comment
-
Originally posted by yrman View PostAm vb un week end cu un amic care e avocat. Si mi-a zis ca toata lista aia care circula pe net o fabulatie. Agentii nu sunt obligati prin lege decat sa se legitimeze, restul documentelor se prezinta in instanta. Si din "restul" ala de documente o parte sunt considerate clasificate si nu se prezinta nici macar acolo. Unul din documentele astea este faimosul ordin de serviciu. Legea le perminte sa emita un serie de alte documentele care sa il inlocuiasca, un astfel de document este planificarea saptamana(lunara). Atestatul ala care ii permite sa conduca masina MAI il au toti cei care conduc macar o data o masina care apartine institutiei. Se da unul singur general in care zice ca are voie sa conduca autovehicule ce apartin MAI conform dispozitiilor sau necesitatilor departamentului din care fac parte, sau daca radarul era stationat... el era in masina dar nu circula cu ea, asa ca nu ii trebuie.
Ca si concluzie in momentul in care stiti ca ati gresit cel mai bine e sa faceti ciocu mic si poate poate beneficiati de clementa.
La radar sunt f f f rare cazurile in care un PV este anulat. Cam singura sansa e sa nu se vada bine nr masinii, daca acesta se vede bine..... sanatate.
Comment
-
@dany_6900 procentul ala de care zici tu probabil era valabil acum cativa ani de zile. In zilele noastre au invatat sa intocmeasca procesele verbale din simplul motiv ca muncesc degeaba si daca sunt contestate si castigate nu dau bine la evaluari. Cum crezi tu ca ar fii un agent la o evaluare daca din 100 de PV completate 80 ar fii lovite de nulitate din greseala lui?
Inainte stiu ca greselile frecvente erau lipsa mentiunilor pe procesul verbal sau completarea eronata a datelor contravenientului.sigpic
Comment
Comment