If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu unul nu am inteles intrebarea . ce trebuia sa faca „regizorul„ ? eu vad ca a filmat tarziu ( asa vad ) nenea cu tirul...si din punctul meu de vedere, tiru trebuia sa lase pe nea „regizorul„ sa treaca..sau daca are tir se baga peste oricine ? )
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
pai eu merg pe autostrada cu 130 km„h si se baga altu in fata...cum crezi ca-i normal ? tirul sa astepte, deci regizorul sa treaca linistit..dar deh, se respecta undeva in romania legea in totalitate?
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Un sofer bun nu claxoneaza, sa rupa in doua trompeta. Ci anticipeaza (sau...incearca sa anticipeze) situatiile periculoase. Sa aiba vedere 360 de grade in jurul masinii, sa vada nu doar potentialele pericole pentru sine, dar si pentru ceilalti colegi de trafic. Sa stie ca o problema a unui coleg il poate afecta.
Legal, cel cu tirul trebuia sa se opreasca, termindu-i-se banda. Dar e foarte greu sa pornesti tonele acelea, de pe autostrada, cand mai circula unii cu acele viteze.
A riscat (desi nu era corect) destul de elegant, nu a tras brusc de volan stanga...
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
soferul ala profesionist vrei sa spui are un gabarit, eu cred ca a procedat foarte bine ,daca vrei sa fi in locul lui gandeste-te cum ar fi sa opresti un tir de 40 de tone din cauza unui aiurit ,ma repet a semnalizat si a intrat in depasire cand conduci camioane ,tirurii nu ai timp de asteptat totii aiuritii,si in legatura cu semnalizarea da tie ti se pare ca a dat-o inainte cu o luna dar el acolo in cabina a vazut obstacolul inaintea lu ala cu o luna cum spui tu.PS: am profesat meseria asta cu ani in urma si stiu cu este .
ai o mentalitate total gresita(de tirist). pai tu crezi ca daca are 40 t franele nu au fost concepute sa o opreasca? sau de ce daca a vazut "cu o luna inainte" ca i se ingusteaza banda de ce nu a redus viteza din timp asa incat cel cu turismul sa treaca?
ps. scrie si tu mai "citet"!!!!!
-[/QUOTE]
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
pai si daca are frane soferul ala le foloseste pt. totii prosti ,daca mai vizionezi o data filmuletul o sa observi ca soferul cu tiru a asteptat destul de mult pana sa schimbe banda ,poate a gresit ca nu a intrat de cand era ala cu masina cu mult in spate .PS: nu toti avem facultatii si scolii multe ca dv. domnu ortografie popavlm,vezi sa nu ti se incurce limba in gura in timp ce citesti ce scriu eu.
ai o mentalitate total gresita(de tirist). pai tu crezi ca daca are 40 t franele nu au fost concepute sa o opreasca? sau de ce daca a vazut "cu o luna inainte" ca i se ingusteaza banda de ce nu a redus viteza din timp asa incat cel cu turismul sa treaca?
ps. scrie si tu mai "citet"!!!!!
-
[/QUOTE]
Cauta pe 'goagal' distanta de franare in functie de grautatea masinii.Sigur o sa ramai surprins.
Daca priviti mai atent filmuletul, o sa vedeti niste indicatoare de restrictie de viteza, de regula in situatii de genul se ajunge la 60 km/h, daca regizorul de ocazie le-ar fi respectat nu mai avea motive sa claxoneze... si tiristul n-a semnalizat cu o luna inainte, regulamentar e sa semnalizezi efectuarea manevrei cu 100 m inainte... App, tot tirist, cred ca am peste un milion jumate de kilometri numarati si o gramada de "regizori" dinastia sunt inca in viata doar pentru ca am fost eu mai atent decat ei...
''Regizoru'' nu a vazut ca erau indicatoare de semnalizare? In filmare se vad atat indicatoarele de limitare a vitezei cat si indicatoarele care semnalizea ingustarea cu o banda.
CUm zicea cineva mai sus, camionagiul a fortat elegant , a schimbat banda in momentul in care ''regizoru'' ia permis acest lucru.
Oricum, lasand la o parte viteza cu care mergea "regizorul", tir-ul a fortat urat....unde e asigurarea "regulamentara" pe care a facut-o? Si daca spuneti ca erau restrictii de viteza pe care daca "regizorul" le respecta nu era obligat sa claxoneze....de ce nu si-a luat si tir-ul masurile de rigoare pt a oprii cele 40 de tone in conditii de siguranta?
''Regizoru'' nu a vazut ca erau indicatoare de semnalizare? In filmare se vad atat indicatoarele de limitare a vitezei cat si indicatoarele care semnalizea ingustarea cu o banda.
CUm zicea cineva mai sus, camionagiul a fortat elegant , a schimbat banda in momentul in care ''regizoru'' ia permis acest lucru.
LE: A observat colegul FANE inaintea mea.
crull....de acord cu tine, erau indicatoare de ingustare de banda.....eu stiu k obligatia de asigurare o are cel kare intra pe banda.....in concluzie, tirul trebuia sa incetineaska pana la trecerea lui, iar la nevoie chiar sa opreasca...asta daca suntem corecti cu "legislatia" in mana......e drept, nu stau sa judek viteza neregulamentara a "regizorului" si a pericolului la care se expune....o face pe viatza si pe carnetul lui
nu mai scrie mirc ca nu suntem pe mirc
Last edited by Cristi_Xp; 13 August 2011, 00:23.
Reason: Automerged Doublepost
Mai exista posibilitatea ca regizorul sa fi dat flashuri, in limbajul tiristilor inseamna "am inteles care e intentia ta, du-te" , dar pentru cei cu rovigneta doar pentru banda 2 inseamna exact opusul...
pai si daca are frane soferul ala le foloseste pt. totii prosti ,daca mai vizionezi o data filmuletul o sa observi ca soferul cu tiru a asteptat destul de mult pana sa schimbe banda ,poate a gresit ca nu a intrat de cand era ala cu masina cu mult in spate .PS: nu toti avem facultatii si scolii multe ca dv. domnu ortografie popavlm,vezi sa nu ti se incurce limba in gura in timp ce citesti ce scriu eu.
daca are frane le foloseste de cate ori e nevoie pentru a evita orice neplacere, mai ales cand vede "prostii". cu alte cuvinte era obligat sa reduca viteza si chiar sa opreasca pana trecea "prostul" ala, sau sa fi intrat in banda inainte ca cel de pe banda 2 sa fi ajuns in dreptul sau.
ps. daca nu aveti, faceti fratilor (dar nu cred ca e nevoie de facultati ca sa scri cat de cat corect) si sa vedeti ce o sa va "sara-n ochi" cei "doi ii" pusi aiurea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment