Vinovatul din punct de vedere al legislatiei e camionagiul. Vinovat ca nu tine la viata lui e automobilistul. Vezi ca in fata e zona in lucru cu restrictie de viteza si se ingusteaza drumul iar cel din camion avea semnalizarea de ceva timp, incetineste si lasa-l sa intre, nu te pune in paralel cu el ca sa se urce pe tine.
Cum Se Procedeaza Corect?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daca ati mai citi regulamentul ati gandi altfel aceste situatii ,totii ganditi la rece regulamentul si il interpretati tot la fel dar ati uitat un lucru foarte important care va poate salva viata voastra cat si a celorlalti participanti la trafic adica ''CONDUITA PREVENTIVA'' ,ce inseamna sa conducem preventiv ,in ziua de astazi se uita total de acest capitol ,se judeca la rece '' eu am prioritate si ma bag fara sa ma gandesc daca respectivu in anume situatii nu poate opri,vira ,evita anumite obstacole .Un sfat daca poti sa faci un gest din asta nu insemna ca pici de prost inseamna ca viata ta este mai importanta decat abitia de a face anumite manevre inaintea celuilalt.Numai comentez filmuletul de mai sus va las pe voi sa ganditi preventiv si astfel ajungeti cu bine acasa.
Comment
-
Din punct de vedere legal, cel cu tirul trebuia sa opreasca si sa-l lase pe cel de pe banda a doua sa treaca, apoi sa isi continuie el drumul, chiar daca asta ar fi insemnat sa opreasca.
Daca ar fi sa ne luam dupa bunul simt, cel de pe banda a doua trebuia sa reduca viteza pentru a-l lasa pe cel caruia i se termina banda sa intre in fata, dar asta nu prea se practica pe la noi, ci mai mult prin vest. La noi pe autostrazi e plin de bizoni care iti dau flash-uri, desi te afli in depasire, cu semnalizarea pornita.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
@gelica75, din comentariile dumitale inteleg ca esti sau ai fost sofer de masina mare, in oarecare masura sunt de acord cu dumneata, dar soferul autocamionului din filmulet nu a procedat corect si din putina mea experienta pe drumurile patriei stiu ca majoritatea soferilor de masini mari nu procedeaza asa.
Comment
-
Mie nu-mi vine... ba da... imi vine sa cred... Cum ma nene sa gandesti altfel decat trebuie sa fie? "Regizorul" ala nu este obligat sa franeze (chiar daca merge cu 200 km/h pe o portiune cu limitare de 60 km/h), doar pentru ca nenea cu camionu' s-a trezit ca se termina tarlaua si a dat semnal (cand va aud cu "pai da bă, da' a dat semnal!", imi vine sa urlu) in timp ce schimba banda.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Si totusi de ce e framanta asa tare acest filmulet?
In trafic sunt situatii si mai "incorecte" si multe alte feluri de cazuri.
Acuma, o fi gresit ala cu tiru' da nu ii mai luati apararea atata la ala cu camera ca nu a murit ca a dat in frane
Voi de cate ori ati lasat pe altul care se afla intr-o astfel de situatie?, incomoda ce-i drept, si ati "lasat de la voi"?sigpic
!
Comment
-
cand ii vad pe Schumaherii astia de Romania care nu stiu sa se uite decat la acul vitezometrului si n-au decat acceleratie si foarte rar frana ca se cred pe autobahn , desi n-au trecut granita decat la bulgari ii compatimesc. niste frustrati care-si descarca neajunsurile pe strazi si apoi plang in pumni si-si rup parul din cap " -Ce-am facut !?!?! "
PS:pt un fost tirist stiu sa scriu caligrafic sau ma apuc de a 3-a facultate ?o/____\o
(i)
.........
Comment
-
prietene tiristul ala era foarte responsabil la volan si l-a vazut pe "regizor" ca vine , l-a atentionat ca schimba banda si ca ar trebui sa incetineasca cu ajutorul semnalizarii si apoi s-a facut spre banda lui cu 10 cm , dandu-i inca o data posibilitatea sa incetineasca. nu a tras stanga brusc. cand a vazut ca celalalt participant la trafic a incetinit prin apasarea pedalei din mijloc a tras stanga si s-a bagat. apoi imediat ce drumul i-a permis s-a dat inapoi pe banda si la lasat sa-l depaseasca. eu nu vad ce-i puteti reprosa acelui sofer. sofer nu posesor de permis.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
aaaaa deci eu sunt frustratul ala care n-a trecut granita decat la bulgari.
Daca tu gandesti ca eu care merg pe banda a doua (cu cat vreau eu in principiu, 100 km/h sau 200 km/h) ar trebui sa am si frana pentru ca tu nu esti in stare sa ma urmaresti in oglinda retrovizoare, sau mai rau decat atat, imi spui mie ca tiristul ala este responsabil, pentru ca desi m-a vazut ca vin tare, "m-a atentionat si s-a facut spre banda mea", repet, eu mergand cu o viteza mai mare decat el.
Pai de ce prietene sa ma fortezi pe mine sa franez de la 200 km/h la 90 km/h? eu schimb banda? Ce obligatii ai tu ca sofer, atunci cand schimbi banda de mers? Nu e mai corect sa incetinesti tu de la 90 km/h la 60 km, sau chiar si mai putin?
"dandu-i inca o data posibilitatea sa incetineasca"! Bai, voi va dati seama care este mentalitatea in tara asta?
Mi se rupe, ma, daca e sofer profesionist sau nu. Daca el ma face sa franez pe autostrada, atunci nu este decat un meltean.Last edited by vitriol; 18 August 2011, 03:13.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Urmăreşte clipuri video de ultimă oră, clipuri video virale și clipuri video originale pe Antena 3.
mai tii minte asta ? imi pare rau sa-ti zic , dar asta ni se poate intampla oricaruia dintre noi cand ne lasam luati de val cu melodia potrivita in boxe ...
poate tiristul i-a amintit ca "reiserul" e pe drumurile publice si ar trebui sa fie mai atent. si poate de aceea traieste si ne-a arata acel clip. nu confundati strada publica cu jocurile gen nfs.
pe autostrada in romania sunt limite de viteza, de asta am amintit de autobahn ...o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Tin minte videoclipul, dar nu are legatura cu ce vorbim noi aici.
E un principiu foarte simplu "nu te bagi peste mine si nu ma obligi sa franez atunci cand schimbi banda". Nu stau acum sa estimez ce viteza avea "regizorul" din filmuletul nostru, pentru ca e treaba lui. Nu ai cum "sa-i faci bine" cu forta, la modul ca "aoleu, asta merge cam tare, ia sa-l mai incetinesc eu ca poate moare din cauza vitezei".
Pe autostrada sunt limite, dar nu tu esti cel care ma obligi sa le respect sau nu.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Vitriol, asa cum s-a mai zis legal tiristul e de vina ca "ii taie calea", dar uneori mai trebuie sa lasam de la noi. Asta incercau sa explice colegii, ca uneori mai trebuie sa fim intelegaturi cu ceilalti participanti la trafic. Eu unul am un respect deosebit pentru multi tiristi, pentru simplul fapt ca de vreo 2 ori mi-au salvat viata. A facut o manevra ceva gen asta din filmare ca eu sa nu depasesc si peste vreo 2-3 secunde vad cum apare un tractor de pe un drum laturalnic pe strada. Exista si categoria care era sa ma bage in parapet dar nu exista padure fara uscaturi.sigpic
Comment
-
Bai, ce ne mai place sa mergem prin sant si pe aratura!
Ideea este ca aceasta situatie trebuie sa devina o exceptie, nu o regula. "Lasa, ma, ca pot sa franez, pot sa opresc atunci cand am verde, pot sa opresc atunci cand am prioritate". Da' de ce sa lasam de la noi, nu e mai simplu ca cel cu tiru sa reduca putin viteza si sa nu ma forteze (pentru ca asta face, ma obliga) sa las de la mine?
Nu va ganditi ca nu as fi scolit in conducerea preventiva. N-aveti voi idee cat las eu de la mine in trafic, ca vreau eu, sau pentru ca sunt obligat sa o fac.Last edited by vitriol; 18 August 2011, 04:25.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment