Cum Se Procedeaza Corect?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Consider ca a procedat corect,poate chiar mai din timp trebuia sa faca ,de oprit clar nu mai avea cum sa opreasca,iar tu daca ai vazut ca se lucreaza pe banda lui trebuia sa anticipezi,mai ales ca a dat si semnal...deci nu s-a bagat chiar atat de urat in fata ta.Am patit-o mult mai urat.

    Dar noi toti suntem "soferi".
    Last edited by Pacco; 18 August 2011, 08:44.
    sigpic

    Comment


    • #32
      incredibil ce pot gandi unii oameni!!! De fapt... gandire de "sofer profesionist", cunosc multi dinastia...

      Comment


      • #33
        bai fratilor schimbati-va modul de a gandi ca d-aia suntem unde suntem...... unde-i lege nu-i tocmeala si nu cautati diferite subterfugii si explicatii doar ca sa ocoliti catusi de putin legea ca asa ne place noua romanilor..... e clar ca tiristul a gresit, ce tot ii tineti partea ca a dat semnal, ca una, ca alta.......
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #34
          eu atat va spun conduceti preventiv,si vis a vis de ce a scris vitriol ''Mi se rupe, ma, daca e sofer profesionist sau nu. Daca el ma face sa franez pe autostrada, atunci nu este decat un meltean.'' daca continui sa gandesti asa faci o mare prostie,si sa iti spun si de ce in situatia de fata sa presupunem ca ala intra cu masina in spatele tirului la politie il baga pe ala cu tiru ca a schimbat directia de mers fara sa se asigure in schimb ala cu turismul sau schiar si tu cu atitudinea ta ramai cu masina busita si cu o bucata de hartie(asigurare) cu care ai putea sa iti repari masina ,deci cine pierde cel mai mult tu care consideri ca ai avut prioritate ,ala cu tiru o sa aiba cel mai probabil o bara din tabla groasa usor indoita sau putin zgariata.

          Comment


          • #35
            @gelica75 din punct de vedere legal moral sau cum vrei tu sa ii zici Vitriol are mare dreptate, ori conduci cum trebuie ori te lasi de meserie si ii lasi pe altii care se pricep mai bine sa o faca, si asta e valabila nu numai pr tiristi ci pentru toti participantii la trafic.
            sigpic

            Comment


            • #36
              ei ! nici chiar asa ! totusi tineti minte ca-n fiare se afla oameni. ma repet ca pe sosele nu-i un joc gen nfs. tiristul pe langa asigurare poate plati si cu libertatea.

              eu sincer cred ca tiristul l-a trezit din visare pe tanarul prea entuziast , fara sa-i puna viata in pericol nici macar o fractiune de secunda. pentru acest lucru nu e vinovat cu nimic...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #37
                Costi, daca "regizorul" nostru nu frana in situatia asta, cand soferul de tir s-a gandit el sa-l "opreasca din cursa nebuneasca", cum ar fi justificat el actiunea sa, dupa aia? Te intreb pe tine? "aaaaa pai eu am vrut sa-l trezesc din visare, daca el n-a fost in stare sa franeze, atunci treaba lui"?! Sau cum?

                Iti spun eu cum s-a intamplat: ala cu tiru vorbea cu colegii lui prin statie despre gagici sau despre ce o fi vorbit el, sau s-o fi gandit ca a lasat apa sa curga, sau lumina aprinsa in bucatarie, si s-a trezit din visare (pentru ca el este cel care visa) exact atunci cand nu mai avea ce face, decat sa schimbe banda, altfel ar fi intrat prin panourile alea. Un sofer care conduce preventiv, ar fi anticipat dinainte ca ala vine tare din spate (il vedea in oglinda), ar fi vazut si ca se apropie o zona unde drumul se ingusteaza si ar fi luat masuri cu mult inainte. Nu ar fi schimbat banda in ultimul moment depinzand practic de reactia "regizorului" adica "da-l ma in sange ca are si el frane" asa cum gandeste orice meltean.
                Last edited by vitriol; 18 August 2011, 13:05.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #38
                  mai uite-te o data atent la clip. tiristul semnalizeaza si se uita foarte bine in oglinzi. trage 10 cm stanga ca sa-l atentioneze. daca "reiserul" nu punea frana tiristul il lasa sa treaca. loc era. sa observi ca abia dupa frana si claxonul regizorului tirul trage stanga si se baga. deci il observase si nu i-a pus viata in pericol.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #39
                    Bine... Dar daca asta nu ar fi franat si s-ar fi dus pe langa tir, esti de acord ca ala cu tiru intra in panourile alea de semnalizare?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #40
                      eu zic ca nu. parere personala. frana si se baga dupa el pe banda din stanga. la inceput alea erau pe jumatate de banda si eu cred ca avea loc berechet...
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • #41
                        Am inteles. Deci ideea este ca tiristul este ingerul pazitor al "regizorului". Mare noroc a avut cu el! Dar eu totusi nu inteleg de ce atunci cand s-au termnat lucrarile pe banda 1, nu a stat in continuare pe banda a doua, ca sa nu-l lase pe asta sa accelereze pana la 200 km/h, pentru ca poate cine stie...
                        Sau doar portunea aia era periculoasa si doar acolo se impunea sa-l "retina" un pic?
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #42
                          Deaia dupa atitudinea unor tiristi,,se produc astfel de tragedii pe sosele,,,pur si simplu ii doare in c$r de viata altora.
                          In primul rand tirul ala nu este al lor,,,deci ca o lovesc,,ii doare iar in c$r,,ca se suie peste altii,,iar ii doare in C$R.

                          Ca ,,conduc eu si altii preventiv,,e treaba noastra,,,dar nici tiristii nu trebuie sa fie pur si simplu NESIMTITI ca vezi Doamne ei nu prea au ce sa pateasca in astfel de evenimente,,deci ii doare in C$R de alti soferi din trafic....Eu unul il opream pe ala cu tot cu tirul lui de 40 de tone si il luam la omor dupa o faza ca aia de mai sus din videoclip.

                          Ps..am patit astfel de cazuri cu zecile pe soselele patriei,,si DA AM FOST prevazator/clar vazator,,si deaia mai sunt inca in viata ( multumesc lui Dumnezeu),,ca astfel trebuia sa am vreo 100 DE VIETI,,,ca sa mai traiesc si astazi,,din cauza nesimtirii tiristilor!

                          Sincer va spun ca din suta la suta,,20 % sunt civilizati in trafic,,,restul %$&^**$£ de mama lor!
                          Last edited by Ivan Marian; 18 August 2011, 13:35.

                          Comment


                          • #43
                            Foarte interesant ivan marian ,frumoasa abordare daca conduci preventiv sa sti ca nu faci nimanui un serviciu iti faci tie personal ,iar despre faza ca eu coboram si faceam si dregeam eu personal nu sant de acord cu asemenea comportament ,dupa cum vb. pe aici esti foarte periculos ''..Eu unul il opream pe ala cu tot cu tirul lui de 40 de tone si il luam la omor dupa o faza ca aia de mai sus din videoclip.'' mai gandeste-te odata sau de doua ori inainte sa cobori din masina cu bata in mana .Alta chestie interesanta pe care voi nu o stiti soferul ala profesionist are km intr-o luna cat poate nu faceti voi intr-un an si de aici are experienta si asa mai departe ,poate va uitati la televizor si imi spuneti si mie cate accidente se intampla zilnic din cauza la tiruri (soferii profesionistii ) si cate se intampla cu alde soferii de astia de duminica.

                            Comment


                            • #44
                              @gelica75 esti sofer pe tir? Prea le iei apararea. Eu am zis intr-un post anterior ca mi s-a intampla sa imi salveze viata dar tot asa mi s-a intamplat de era sa ma bage in parapet si o data sa ma arunce de pe podul peste Canalul Dunare-Marea Neagra. Nu e prea placut sentimentul sa ai in stanga un tir care vine spre tine si in dreapta un hau de vreo 30 de metri. Sunt multi tiristi buni dar sunt si destule uscaturi intre ei.
                              Legat de accidente ... cand fac cu tiru accident se lasa tot timpul cu cantare preoteasca pe cand la cele intre turisme nu e obligatoriu.

                              Hai sa inchidem topicul asta ca se transorma intr-o cearta intre tiristi & Co vs soferi de turisme.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Gelica, esti offtoic.
                                A procedat bine soferul de tir sau nu? Asta ne intereseaza pe noi sa aflam. Conducerea preventiva o stim cu totii, ca doar de aia suntem intregi la aceasta ora, asa cum bine a zis, Ivan Marian.
                                Incercati sa va ganditi doar la cazul de fata, indiferent ca sunteti tiristi sau automobilisti amatori.

                                Yrman, nu e nicio cearta, e doar o discutie cu o tema destul de interesanta.
                                Last edited by vitriol; 18 August 2011, 14:22.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google