Cadru Legal - Kilometraj Modificat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am si carte de garantie cu stampila unde apare doar o singura revizie ceea ce mi s-a parut a fi in regula pentru ca masina cica fiind nou nouta a avut facuta o singura revizie. Si foaia de la service zicea la fel dar cu asta am lamurit problema, era gata fabricata.
    Probabil ca dupa toate astea imi pot permite sa-i sfatuiesc pe cei care cumpara masina SH oridecare, sa verifice macar la 2 service-uri VIN-ul masinii care urmeaza sa fie achizitionata. Daca se poate si in 3 lucuri desi pare absurd, trebuie facuta verificarea pentru ca altfel se poate ajunge intr-o situatie similara cu a mea.
    Stima colegi!
    Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

    Comment


    • #17
      bine ca ai luat benzinar . Ala n-are nimic nici la 200 mii km . Mai trist era daca luai diesel .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Prea tarziu sa mai faci scandal, dat in judecata etc. Zi-i mersi ca masina e buna si impaca-te cu gandul ca ai luat teapa cu kilometrajul. Nu e ca in state unde ti se da certificat pentru odometer la fiecare vanzare.

        Comment


        • #19
          Prea tarziu pe dracului...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            bine ca ai luat benzinar . Ala n-are nimic nici la 200 mii km . Mai trist era daca luai diesel .
            Este diesel. Dci
            Scuze ca nu am pus datele reale in semnatura dar am sa va explic motivul putin mai incolo si am sa corectez si datele. Deocamdata incerc sa uit de situatie si sa ma ma bucur de masina pentru ca imi este foarte draga desi o am de putin timp.
            Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

            Comment


            • #21
              daca e diesel , se puteau vedea km frumos in ECU masinii . Se salveaza in calculator informatia ,deci vedeai la orice meserias care avea un pic de cunostiinte ,ca ma indoiesc ca i-a resetat si in ECU .E trist atunci ca e masina de 80 mii in loc de 30 mii , nu stii ce motorina a bagat cretinul ala ce a vandut`o, ce probleme va avea la injectoare / pompa .Mai poti merge 100 mii fara probleme sau mai poti merge 10 mii si sa ai probleme de investit in ea minim 40-50 mil .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                La al doilea service unde am fost cu o mica defectiune am intrat, am dat buna ziua, am zis ca am o problema si i-am rugat sa ma rezolve in garantie. Meseriasu a luat cartea de service s-a dus la PC (a verificat VIN) si a venit inapoi spunandu-mi ca e bai la kilometraj. Ok, am luat-o, asta e. Ideea e in felul urmator: cand s-a aflat in service ca masina nu e tocmai ce ar trebui sa fie ma refer la kilometraj... s-a adunat o armata de oameni in jurul masinii si au inceput: legat masina la computer, testat soft, masurat vopsea, injectoare, absolut tot. Asa service nu am vazut in viata mea ma refer la seriozitate si atitudine.
                Dupa diagnoza: masina nu a fost lovita sau vopsita. Dupa tester kilometri dau exact ce este pe computerul de bord adica 10k si un pic deci injector=bord. Mai departe nu au reusit sa citeasca pentru ca am inteles ca a fost rescris softul sau nu stiu eu...nici ei nu aveau idee cum de masina e facuta asa bine (la resoftare ma refer). Injectoarele fiind in parametri m-au asigurat ca masina e super dpdv tehnic si estetic deci teoretic nu ar trebui sa am probleme cu ea. De unde s-a dedus ca a fost dat kilometrajul inapoi: in istoricul (REAL) al masinii apare o revizie facuta pe 60k unde a fost schimbat un kit de ambreiaj. Atat. Nu tu revizii, nimic (probabil masina a fost intretinuta pe undeva, altfel nu cred ca aveam vre-o sansa sa ajung acasa cu ea, si nici nu ar fi mers atat de bine, scotea fum probabil, etc etc a boboc.) Am adus masina acasa, pasul 2 in secunda 2 am fugit si am schimbat: distributie, kit accesorii, ulei motor, filtru aer/ulei, placute de frana si pompa de apa. Si la service-ul asta au masurat masina din toate unghiurile si mi-au zis ca tehnic este ok si ca nu ar trebui sa am probleme. Acum ma bucur de ea asa cum e si incerc sa am cat mai mare grija de ea. O ador
                Last edited by acidus; 10 October 2011, 16:56. Reason: am uitat...
                Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                Comment


                • #23
                  Se intampla multe lucruri de genul celui de fata, doar ca altii au mai mult noroc. Citez o intamplare asemanatoare de pe forumul celor de la Renault, despre cineva care vroia sa cumpere o masina:

                  "I-am zis ca vreau sa mergem la Renault la reprezentanta, ca am un prieten acolo si subliniez faza ca am un prieten la reprezentanta. Vanzatorul a carcotit un pic, zicand ca astia la reprezentata cauta nod in papura si etc, dar in final a acceptat(am traversat Buc pe la ora 16 la o temp de 36C fara AC).
                  Cel mai interesant lucru a fost ca odata ajunsi la repezentanta amicul meu de la Renault s-a urcat in masina sa o duca in service, iar vanzatorul cu el, pentu vreo 50m pana la elevator.
                  Partea interesanta s-a petrecut in cei 50m, pana la rampa cand samsarul a incercat sa mituiasca cu 100ron pe tipul de la Renault (asta am aflat dupa ce a plecat vanzatorul).
                  Amicul meu nu a luat banii si a verificat masina, iar testul pe calculator a raportat airbag sofer si pasager sarit, cortina sarita nu mai stiu ce pe la centuri, compresorul de AC (in valoare de vreo 1000eu la Renault) cu semn de intrebare si inca ceva chestii pe care nu le-am retinut, deja astea imi erau suficiente sa nu iau masina. Test de mecanica si tinichigerie nu am mai facut deoarece nu avea rost sa mai platesc.
                  Samsarul avea un tupeu fantastic si inca sustinea ca masina este “curata”.
                  Dupa experienta asta, nu imi mai pun problema sa iau o masina sh fara sa merg la reprezentanta si chiar am indoieli sa ma duc la un service specializat in testari auto (cred ca stim la care ma refer, nu vreau sa dau nume) deoarece ma gandesc ca si cei de acolo ar fi usor coruptibili."

                  Tot pe acelasi forum am gasit un comentariu referitor acest subiect (modificarea numarului de km):

                  "M-am interesat putin in legatura cu asta. Daca ai cumparat masina de la o pers fizica, nu poti apela la OPC.In schimb poti face o plangere la politie, si apoi sa-l dai in judecata.Judecatorii spun ca aceste procese se castiba 100%, daca ai divezi clare ca s-au modificat."

                  Procedezi cum crezi ca e mai bine, dar poti apela la un avocat pentru ca nu mai ai ce pierde.
                  Succes in rezolvarea problemei!
                  http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                  Comment


                  • #24
                    Da, trist dar adevarat. Si omul meu avea un tupeu MARE. Il sun si il intreb de masina, desigur apeland la bunul simt el asigurandu-ma ca totul e ok. Ii cer omului sa nu ma faca sa ma pun pe drumuri 500km sa ma duc dupa masina si sa constat nereguli ca sa nu umblam degeaba asa prin tara sa ne aflam in treaba. Omu ma asigura ca masina e ok 100%. Ma duc dupa masina si vorba ta, tupeu maxim:" hai sa te duc la service sa vezi ca am dreptate" "pun pariu ca o sa ma suni sa-mi multumesti pt masina buna care ti-am dat-o" bla bla. Si ca sa vezi tupeu si mai beton, dupa ce aflu de neregula la kilometraj il sun si ii zic, raspuns: "pai si ce e in neregula cu masina? Nu merge? Ce nu-mi convine la ea" ..dupa asta a negat ca ar sti ceva de kilometri. In fine, fiecare sut in fund este un pas in fata. Pacat ca doar atat respect este in tara asta fata de semenii nostri (nu generalizez). Suze pentru off-topic. Voi consulta un avocat zilele acestea. Grija mare la SH-uri.
                    Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                    Comment


                    • #25
                      abuz de incredere, uz de fals... daca ai martori si poti dovedi cu acte de la al doilea service, s-ar putea sa te roage ala sa renunti la acuzatii.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Daca n-are nimic in scris, e greu. Numai cu un martor de partea ta, nu faci mare branza.

                        Urat dar adevarat din pacate. Plus ca au dat grosolan km inapoi.

                        Bucura-te de masina daca merge OK si gata.
                        Cat ai dat pe ea? (poate ai scis si n-am vazut)

                        Comment


                        • #27
                          O plangere la politie in care sa scrie exact ce a patit nu costa nimic, plus ca martori sunt mai multi, sunt cei de la service. Macar ii cheama pe toti sa dea cu subsemnatul. Politia si procuratura ar avea acces la acea hartie de la primul service, asta daca nu a fost distrusa intre timp.
                          http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                          Comment


                          • #28
                            pai hartia aia de la primul service era un fals , care a fost doar aratat nu dat mai departe . Ala a fost si motivul pentru care s-a refuzat sa se dea mai departe , pentru ca era un fals care probabil e distrus deja .Singura chestie care e de partea ta e declaratia martorilor si cam atat.
                            Cel mai mult aveai castig de cauza daca inainte de cumpararea masinii faceai un precontract in care sa stipulezi niste chestii .
                            Last edited by Cristi_Xp; 11 October 2011, 19:52.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #29
                              Fiind vorba de o reprezentanta, ar trebui sa fie anuntata si Dacia despre ceea ce fac unele service-uri acreditate de ei.
                              Plus ca nu ar fi rau sa se faca public numele service-ului, sa stie lumea sa se fereasca de ei. Intamplarea ar trebui mentionata si la rubrica "De ce dealeri si service-uri sa ne ferim".
                              http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                              Comment


                              • #30
                                Poate sa demonstreze service-ul de reprezentanta ca martor pentru ca este dealer autorizat si persoana juridica. Nu poti sa ai la o anumita data x km. iar la o data ulterioara mai putin cu y km.-e impotriva firii ce naiba.

                                Cel mai bine ca-n Germania, speta de fata e caz penal, chiar daca nu te-nchide din prima te-nregistrezi cu un mic cazier, asta prima data.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google