Cadru Legal - Kilometraj Modificat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Acuma vorbim strict de cadrul legal, in care sa "ajustezi" kilometrajul unei masini, nu povesti din targurile de masini.
    Fireste la masina personala, in cazul in care nu-ti plac cifrele mari, poti sa mai "tai" din ei, daca nu ai vreo obligatie fata de fabricant, ca nu intereseaza pe nimeni. Problema apare in momentul in care vinzi acea masina, iar cumparatorului nu are cunostinta de acest lucru, plateste o masina buna cu doar 53.200km. si descopera asa din curiozitate ca pe 8nov, 2012 figurezi cu ocazia reviziei in service, cu 172.500km la bord(caz ipotetic). Cumparatorul face plangere, iar cei in drept gasesc ei articolul din lege unde te incadrezi; eu as zice, pentru inceput sa fie... art 215 din CP.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #47
      Un cadru legal unde sa fie bine reglementata treaba asta ar fi binevenit, dar sa nu uitam ca avem legi care te lasa sa mergi linistit acasa dupa ce omori mai multi oameni pe sosea si nu se grabeste nimeni sa le modifice (si lista poate continua, dar nu este cazul ca se intelege ideea). In alta ordine de idei daca avem, ipotetic vorbind, doua masini aproximativ identice, una langa alta, una cu 53.200km, un vanzator mai "dubios" care nu este nici macar trecut pe vreun act al masinii si o alta cu172.500km, singurul proprietar, cu toate actele in regula, care credeti ca va fi preferata de potentialul cumparator?

      Comment


      • #48
        Sa fim realisti. Si daca s-ar aplica o asemenea lege de pedepsire a celor ce masluiesc kilometrajul tot nu vad sa aiba un efect de durata, cel putin la noi. Se vor face in continuare smecherii aranjate. Personal, nu vad de ce as da kilometrajul inapoi, doar sa ma amagesc singur. Acum, ca vinzi masina si pacalesti pe altul poate fi considerata inselatorie, dar si in acel caz se vor gasi "circumstante atenuante" de catre unii, gen " da ce dom'le daca masina merge bine si nu sunt probleme, cu ce l-am pacalit". E chestia de bun simt pana la urma. Deci... cam greu de castigat un razboi.

        Comment


        • #49
          In contractele de vanzare cumparare sa se treaca nr de km, iar vanzatorul sa dea o declaratie pe proprie raspundere ca nu a manarit km si ca sunt km reali ai masinii. ( o formulare clara si concisa, care sa nu poate fii interpretatea cum vrea nea`avocatu dupa aia)
          sigpic

          Comment


          • #50
            Corect ce zici tu insa eu merg mai departe si zic ca ideeal ar fi ca intr-o rubrica speciala pe CIV si pe certificatul de inmatriculare sa existe o rubrica in care sa se treaca km la fiecare indentificare si schimbare de proprietar iar pe certificatul de inmatriculare sa se treaca km la fiecare ITP.....

            E !!! Ce zici de asta ?! Si-ar mai permite cineva sa masluiasca km ?!

            SUEDIA,NORVEGIA,FINLANDA folosesc acest sistem in plus ei nu vand masinile la straini decat daca au rezidenta in tara lor...
            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

            Comment


            • #51
              Din pacate Fane are dreptate, marea majoritate a oamenilor le place sa creada povesti. eu am vandut o octavia acum un an de zile si cand auzeau km (185.000, masina era din 2002), toti strambau din nas. A venit un domn sa o vada si nu i-a placut ca are prea multi km si si-a luat alta, dupa 2 saptamani m-a sunat sa imi spuna ce a patit.Era al 6 proprietar (nu mai stiu dupa cati se schimba cartea) pe Romania, Masina lui mirifica de 140.00 km care era a sotiei domnului de la care o cumparase (octavia,1.9 tdi,2003) avea in urma cu 6 luni cand fuses in service undeva in jur de 400. 000 km.
              Eu aveam toate actele, facturile service si nici nu le pasa, vroiau sa stie doar km si cat sunt dispus sa las la pret

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google