If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dar e o schimbare a dreptului de proprietate, chiar daca numai pentru 50% din masina.
O persoana decedata nu poate aparea in talonul unie masini, orice noua persoana inseamna o reinmatriculare. Implicit, plata taxei de poluare.
Ideal ar fi fost sa apara trecuta si soacra, impreuna cu sotul, in certificat, am vazut certificate cu ambii soti.
Sal.eu stiu ca asigurarea se face pe persoana ce este trecuta in talon.Pt ITP inainte de a te duce,intreaba daca te poti duce tu cu ea.Eu asa am facut pentru"limuzina tatalui".Nu au fost probleme.Nu stiu daca totusi o poti pastra la infinit pe numele socrului.
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
@drogas . teoretic ai o mare problema , practic eu zic ca te descurci fara probleme si cu asigurarea si cu itp-ul. eu i-am facut tatalui meu asigurare, itp, identificare rar (cand a cumparat-o-2011) si nu m-a intrebat nimeni de documetele lui pe care desigur le aveam la mine. cand o sa vrei sa o vinzi o sa iti dea bataie de cap. citeste in lege... poate se fac mentiuni cu privire la situatia ta. cat despre primarie (impozit) iti vor lua banii cu ambele maini intinse garantat.
Daca plateai o taxa reziduala de 2000 de euro in 2011, mai bine ii imprumutai de la banca, cu dobanda, decat sa platesti aceeasi 2000 de euro in 2012+ (500 pana la 1500 de euro taxa de poluare).
In primul rand nu toti cei care au leasing din 2006 l-au facut in ianuarie ca sa poata sa plateasca doar valoarea reziduala in decembrie 2011 si sa inchida leasing-ul, deci pe langa valoarea reziduala mai erau si ceva rate de platit.
In al 2-lea rand, poate nu stiai dar pentru a plati valoarea reziduala se poate prelungi contractul cu inca 1an. De ce sa merg la banca sa fac credit(cu dobanda si comisioanele aferente) ca sa achit un alt credit supus la randul lui comisioanelor si dobanzilor cand imi ofera chiar leasing-ul aceasta posibilitate si asta in pragul tuturor sarbatorilor de iarna? Avand in vedere ca taxa de poluare pentru un Logan 1,4 mpi cu vechime intre 6-7ani inclusiv este de 357,87E iar valoarea dobanzii si a comisioanelor este poate mai mare atunci pentru ce sa ma mai agit?se mai merita?-sincer nici nu cred ca intr-o luna se poate obtine un credit apoi sa se inchida leasing-ul si apoi sa mai astepti sa-ti vina si actele pentru a putea inmatricula masina.
Dupa cum am mai zis, e tardiv, eu sopuneam doar ce as fi facut, daca aveam leasing.
Nu prea reiese asta,tu ai spus asa:"Toti cei aflati in aceasta situatie trebuiau sa faca tot ce se putea sa achite leasingul pana la 31.12.2011" - asta este afirmatia pentru care am spus ca "vorbesti prostii"(iar tu ai luat-o la modul personal)-nu poti sa faci asemenea afirmatii pentru ca sunt situatii si situatii, poate unii nu pot sa mai faca un credit la banca pentru ca mai au si alte obligatii sau pentru ca li s-au diminuat veniturile, chiar crezi ca acesti oameni nu s-au gandit si la varianta asta? dar pur si simplu pentru multi dintre ei nu mai exista posibilitatile dinainte de criza asta nenorocita.
@cromatic
E la timpul TRECUT. De aia am spus ca e tardiv.
Invata timpurile verbelor!
Impreuna in nici-un caz nu aveam cum sa facem armata dar cine stie, poate mi-ai fost subordonat cand ai facut-o tu.
La closete nu am dat.
Nu cred ca aveai ce cauta unde am facut eu armata.
Ca sa inchei: indiferent in ce situatie ai fost dumneata, sunt sigur ca ai procedat cum ti-a fost mai bine (operatiune inceputa prin 2010 din ce am vazut ), asa ca te rog sa ma scutesti de atacuri.
Si inca ceva: nici nu stiu de ce discut cu cineva care nici varsta la profil nu o are afisata.
Caz concret: Logan 1.4 din 2006, Euro 3, leasing- TAXA 1,332.71 EURO.
La logan 1.6 Euro3 imi e si frica sa mai calculez.
Asa ca nu te da pe tine drept exemplu exponential cu cateva sute de euro taxa, poate altora le convenea sa plateasca niste bani in plus la banca pentru un imprut+niste rate, pentru a scuti taxa nesimti de mare.
Last edited by mr.K; 17 January 2012, 11:22.
Reason: Automerged Doublepost
Tu tot nu vrei sa intelegi ca banii pe taxa de poluare ii pierzi oricum, chiar daca ai fi facut efortul sa achiti leasing-ul si sa inmatriculezi masina inainte de intrarea in vigoare a noii legi, scapai si te bucurai atunci, dar la revanzare cine o sa vrea sa-ti cumpere masina stiind ca mai are de platit 1332,71 euro asa cum spui mai sus?
Si inca ceva: nici nu stiu de ce discut cu cineva care nici varsta la profil nu o are afisata.
Daca te iei dupa criteriul asta cred ca n-ar trebui sa discuti cu cel putin jumatate din membrii forumului. Dar ca sa-ti satisfac curiozitatea: chestia cu subordonatul nu ti-am spus-o ironic asa cum ai facut-o tu mai jos(chiar nu e nici-o rusine, in armata toti am fost subordonati la un moment dat), ti-am spus-o pentru ca tu ai amintit de armata pentru a da o replica jignitoare iar eu sunt in armata din 1988(fara liceu militar)-acum vezi si tu ce varsta am...
N-a fost nicidecum o replica jignitoare, am amintit de armata in sensul ca n-am fost camarazi, pentru a ne trage de sireturi impreuna, nu ne-am ciocnit valizele in gara. Ar fi trebuit sa stii asta. Habar n-aveam ca esti in armata.
tot nu vrei sa intelegi ca banii pe taxa de poluare ii pierzi oricum, chiar daca ai fi facut efortul sa achiti leasing-ul si sa inmatriculezi masina inainte de intrarea in vigoare a noii legi, scapai si te bucurai atunci, dar la revanzare cine o sa vrea sa-ti cumpere masina stiind ca mai are de platit 1332,71 euro asa cum spui mai sus?
Cine a spus ceva de revanzare? Era vorba doar sa nu scoti inutil niste bani din buzunar, in 2012. 1332.71 de euro e o dobanda pentru o suma mare, indiferent cum ai zice, ajunge pentru 10.000 de euro cel putin, pe 12 luni. Mult mai mare decat niste rate ramase de plata pentru maxim 12 luni.
Nu a spus nimeni dar se subintelegea, cred ca sunt putini cei care vor sa imbatraneasca cu Loganul din 2006 in curte.
In fine, ai dreptate colegu', scuzele mele...
@Cromatic
Scuze daca am inteles prost ce ai zis, probabil a fost o neintelegere. La revanzare te gandesti din momentul in care cumperi o masina noua, in actualele conditii sunt putin sanse sa obtinem un pret bun pe un Logan inmatriculat inainte de 2007.
In aceeasi situatie ma aflu si eu, probabil ca va ramane masina in familie, ii rezerv un loc in curte, la tara.
Buna taxa asta fratilor mai scapam de raciuri ,ciururi sau rable.
cand se pot aduce rable din toate colturile europei cu o taxa modica , dar masini deja inmatriculate aici nu le poti vinde (sa-ti iei poate masina noua) nu cred ca-i o taxa buna pentru romani , pt noi.
Acum ca legea asta se pune in aplicare si se va incheia vacanta parlamentara urmeaza sa dea o lege sa-i curete si pe aia cu masini de bulgaria, spania, anglia etc, pana in mai cred ca se rezolva si asta.Deh Dacia face presiuni mari, importatorii la fel.
Oricum se pare ca la nivel de UE se vrea o unificare a taxelor auto (TVA,de inmatriculare, detinere si utilizare), care sunt diferite de la stat la stat intr-una singura aplicata in toate statele.
Pana atunci ne bucuram ca nu traim in Danemarca unde pentru o masina de 11000 euro poti sa platesti 20.000 euro taxa de inmatriculare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment