Politia Rutiera Vs Politia Locala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    si de ce nu mai apartin structurilor MAI ?
    vasile, de asta zici ? http://www.realitatea.net/familia-ba...ri_850770.html
    Vezi ca scrie IGPR ... :P In principiu politia judiciara mai precis investigatii criminale , au masini neinscriptionate, cu nr MAI , si nu poarta uniforma de cativa ani buni ,peste 10 ...Din cate stiu localii au arme neletale/letale mai putine.
    Nu instig la neoprit sau alte de alea, doar spun ce am citit pe alte forumuri,din punctul de vedere a catorva zeci de politisti, nu locali unde primarul face legea .
    Last edited by Cristi_Xp; 20 February 2012, 07:30.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      Originally posted by IancuMIC View Post
      Promit sa ma informez (am spus ca am o ruda apropiata in aceasta structura), cum au fost selectati cei de la Rutiera Locala, cat de competenti sunt.
      Sunt convins ca sunt hiper/arhi/mega competenti.
      http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

      Comment


      • #33
        Ei uite ca te prinde "prostul", " hiper/arhi/mega competent" ca ai parcat pe spatiul verde sau pe trotuar si-ti sanctioneaza durerea-n vrana fata de organ cu cativa zeci de lei... Eu am ajuns la un moment dat sa ma rog de "locali" sa-mi dea avertisment, nu-mi fac placere amenzile si avertismentele deci incerc sa le evit... cu timpul o sa devenim si noi un popor educat...

        Comment


        • #34
          Eu nu sunt de acord cu politizarea politiei , de niciun fel,ceea ce cu localii asta se vrea.Ti-i baga pe gat ca fac ca dreg, le da un articol de lege cu niste competente si alea interpretabile si gata , sunt egali cu un politist d-astalalalt care de bine de rau a facut cativa ani scoala de subofiteri.Sincer nu le vad rostul ca institutie,in afara de a manca bani aiurea ,de a arde gaz aiurea,majoritatea amenzilor date de ei sunt contestate si pierdute in instanta.Care ar fi eficienta lor ? Daca ii chemi la un scandal,iti spun eu ca nu se baga la vreo bataie , daca chiar se baga trebuie sa vina 20 ca sa se bage intre 2 care se bat.Dupa ce face cu ei ?Ori cheama politia , ori ii duce la la Sectia de Politie,nu Locala bineinteles.
          Sunt curios daca are vreunu tupeu sa comenteze la vreun rromalez fara bilet in tramvai,sau sa-l dea jos din tramvai,sau mai rau,doamne fereste sa-l amendeze.Ca sa va faceti o idee despre competentele lor intr-un anumit domeniu,am fost obligat de ei sa dau 1-2 mil ca sa microcipez cainele ca asa au primit ei lege,caine care deja era tatuat,deci avea deja un nr , nu conteza i-am mai pus unu , asa ca abia astept ziua cand astia o sa dea amenzi de circulatie,sa stea cu radarul,sa completeze PV din care 90% o sa fie nule.
          Ma intriga faptul ca vezi doamne,exact exact acolo era cea mai mare nevoie de ei,toti se bat pentru rutiera ca de acolo vine lozu.Cei de la sectii toata noaptea, opresc masini si alearga soferi,in loc sa pazeasca sa nu se sparga masini, sa nu se sparga locuinte , asta nu mai conteaza ,RUTIERA e importanta,daca ar putea toata noaptea ar alerga dupa soferi.Localii,sunt si ei rutieristi autoproclamati,amendeaza rup tot.De noi fratilor cine mai are grija?Cine mai prinde un infractor? Cine mai prinde un hot de locuinte? Cine mai prinde un hot de masini? Cine mai previne un furt ? Cine mai previne o talharie? Cine mai prinde un talhar, violator ,etc? Sau ramanem o natie de soferi beti,soferi care vorbesc la telefon,soferi care n-au centura?Noi amendam babe in piata care vand morcovi sau flori ca n-au din ce trai si le dam cu sprayul lacrimogen in nas cada devin recalcitrante.Nu are nimeni o statistica cu cate amenzi s-au dat la pietoni pentru trecut strada neregulamentar si cate amenzi s-au dat la soferi pentru centura/lipsa acte/vorbit la telefon ?Eu is convins ca alea luate de soferi sunt mai multe,in situatia in care nr soferilor e cu mult mai mic decat numarul pietonilor.
          In alte tari s-a renuntat demult la ideea asta locala ,la noi se mai arunca un pic banii pe asa ceva.
          Noi vrem sa fim o tara civilizata in care legea se respecta, doar ca structura asta de brigada de politie rutiera a primarului consiliului orasului politie de politie locala e ilegala prin multe aspecte :
          Ce cauta cu girofare rosu albastru pe unele masini, cand in legea lor scrie clar , albastru ?
          Ce cauta cu uniforme 95% asemanatoare cu celor de la rutiera(difera pantalonii care sunt negrii , nu bleumarin)?
          De ce masinile sunt inscriptionate cu litere mari,imense chiar , POLITIA , iar milimetric scrie LOCALA ?
          De ce isi dau jos de pe uniforme partea in care scrie LOCALA , sa ramana doar POLITIA ?
          De ce au cagule pe fata , cand in legea lor nu exista o asemenea formatiune, nu sunt luptatori SPIR , DIAS, etc care sa necesite ascunderea identitatii .
          Cum poti sa ai respect fata de o institutie , cand ea ti se prezinta asa,sau cu cagula pe cap si cu ecusonul cu numele si gradul in piept :


          Cam alea ar fi niste intrebari interesante la care ar trebui sa ne raspunda cineva,dar ne ascundem in spatele unor legi facute de ai nostrii pentru ai nostrii

          Pana una alta , ca-i local , ca nu`i local , daca respectati legea n-are ce sa va faca,problema e ca tot de noi sunt platiti ca sa isi bata joc de noi.Pe viitor rutiera va trece si ea la primarii , fie ca le place sau nu si atunci ,abia atunci brigada asta de politie rutiera locala comunala municipala si consiliata judetean va avea un rost,doar ca fara vechii "ofiteri"de rutiera locala, care probabil vor face tot ce au facut inainte,amendat copii care plang si arunca gunoaie pe jos,fugarit si evacuat boschetari cu formatiunile speciale de mascati,ridicat masini parcate aiurea,dar nu ale smecherilor,doar ale amaratilor...
          Originally posted by IancuMIC View Post
          Din informatiile care le am, in cadrul Politiei Locale Galati sunt si fosti politisti care au apartinut de structurile MAI.
          ma gandesc ca te-ai prins de ce ti-am pus intrebarea respectiva la postul 31 ?Daca nu , continuam pe privat)
          Last edited by Cristi_Xp; 20 February 2012, 08:14.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            Pe viitor, probabil, politia locala va avea o arie a competentelor din ce in ce mai mare, ceva gen sheriffi locali din USA. Dar au nevoie si de personal pe masura, nu fostii gardieni publici.
            Politia MAI va fi ca o politie federala.

            Deocamdata, astia de la locala se rezuma la amenzi pentru parcare pe spatiu interzis, amenzi pentru nepurtarea centurii. Zilele astea ridica masinile parcate aiurea care incurca deszapezirea.
            Uniformele nu iti dau sansa de a ghici cu cine ai de a face, de la distanta, daca e unul de la MAI si nu opresti la semnal?

            Comment


            • #36
              nici macar centura nu intra in competente .De la MAI s-a mutat deja ordinea publica la primarii si probabil va urma rutiera.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                Demilitarizarea Politiei a fost inceputul dezordinii publice.
                In USa nu misti in fata unui politist local, daca te apuci de comentat o incurci mai rau, chiar catuse si la sectie.

                Daca esti cooperant, te ajuta, chiar. O cunostinta a luat o amenda si trebuia sa o plateasca, pentru a putea parasi tara. Nu se accepta plata cash, doar file cec cel mult, nu era rezident, n-avea cum deschide cont, deci fara posibilitatea sa faca rost de un carnet de cec-uri.
                Cei care l-au amendat l-au ajutat la o banca sa puna cash-ul in contul amenzilor. Au garantat pentru el.

                Nu prea seamana cu politia noastra locala. Cei de la noi sunt niste pinguni care nu prezinta autoritate.

                Comment


                • #38
                  lasa-ma frate , ca am fost la unguri si GPSul tot dreapta dreapta sa ajung la hotel si fac dreapta de pe banda 2 , ca de prima e banda de autobuz si asa se face dreapta la ei ,doar ca nu aia era dreapta si am continuat inainte pe banda de autobuz si bineinteles ca dupa 50 m m-au tras pe dreapta . Desi vedea cand a venit langa mine ca is cu gpsu si i-am explicat de ce am luat-o asa , nu si nu ...sa`mi dea 300 eur amenda.Respect oricum pentru spiritul de colegialitate, cand i-am aratat legitimatia IPA a lu taicamiu din parbriz,care la noi din cauza cocalarilor care sunt plini de abtibilde IPA in geam ,mai ca nu te bate politistu cand te opreste si vede )
                  Last edited by Cristi_Xp; 20 February 2012, 12:13.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mr.K View Post

                    Deocamdata, astia de la locala se rezuma la amenzi pentru parcare pe spatiu interzis, amenzi pentru nepurtarea centurii. Zilele astea ridica masinile parcate aiurea care incurca deszapezirea.
                    Uniformele nu iti dau sansa de a ghici cu cine ai de a face, de la distanta, daca e unul de la MAI si nu opresti la semnal?
                    Brigada de Politie Rutiera din cadrul Politiei Locale, constata si intocmeste procese verbale de contraventie pentru toate incalcarile privitoare la circulatie; nu face insa constatari in cazul accidentelor de circulatie.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #40
                      Legea politiei locale. Legea 155/2010

                      Art. 7
                      In domeniul circulatiei pe drumurile publice, politia locala are urmatoarele atributii:
                      a) asigura fluenta circulatiei pe drumurile publice din raza teritoriala de competenta, avand dreptul de a efectua semnale regulamentare de oprire a conducatorilor de autovehicul exclusiv pentru indeplinirea atributiilor conferite de prezenta lege in domeniul circulatiei pe drumurile publice;
                      b) verifica integritatea mijloacelor de semnalizare rutiera si sesizeaza nereguli constatate privind functionarea semafoarelor, starea indicatoarelor si a marcajelor rutiere si acorda asistenta in zonele unde se aplica marcaje rutiere;
                      c) participa la actiuni comune cu administratorul drumului pentru inlaturarea efectelor fenomenelor naturale, cum sunt: ninsoare abundenta, viscol, vant puternic, ploaie torentiala, grindina, polei si alte asemenea fenomene, pe drumurile publice;
                      d) participa, impreuna cu unitatile/structurile teritoriale ale Politiei Romane, la asigurarea masurilor de circulatie ocazionate de adunari publice, mitinguri, marsuri, demonstratii, procesiuni, actiuni de pichetare, actiuni comerciale promotionale, manifestari cultural-artistice, sportive, religioase sau comemorative, dupa caz, precum si de alte activitati care se desfasoara pe drumul public si implica aglomerari de persoane;
                      e) sprijina unitatile/structurile teritoriale ale Politiei Romane in asigurarea masurilor de circulatie in cazul transporturilor speciale si al celor agabaritice pe raza teritoriala de competenta;
                      f) acorda sprijin unitatilor/structurilor teritoriale ale Politiei Romane in luarea masurilor pentru asigurarea fluentei si sigurantei traficului;
                      g) asigura, in cazul accidentelor soldate cu victime, paza locului acestor accidente si ia primele masuri ce se impun pentru conservarea urmelor, identificarea martorilor si a faptuitorilor si, daca se impune, transportul victimelor la cea mai apropiata unitate sanitara;
                      h) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind oprirea, stationarea, parcarea autovehiculelor si accesul interzis, avand dreptul de a dispune masuri de ridicare a autovehiculelor stationate neregulamentar;
                      i) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind masa maxima admisa si accesul pe anumite sectoare de drum, avand dreptul de a efectua semnale de oprire a conducatorilor acestor vehicule;
                      j) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor rutiere de catre pietoni, biciclisti, conducatori de mopede si vehicule cu tractiune animala;
                      k) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru nerespectarea prevederilor legale referitoare la circulatia in zona pietonala, in zona rezidentiala, in parcuri si zone de agrement, precum si pe locurile de parcare adaptate, rezervate si semnalizate prin semnul international pentru persoanele cu handicap;
                      l) aplica prevederile legale privind regimul juridic al vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al statului ori al unitatilor/ subdiviziunilor administrativ-teritoriale;
                      m) coopereaza cu unitatile/structurile teritoriale ale Politiei Romane pentru identificarea detinatorului/utilizatorului autovehiculului ridicat ca urmare a stationarii neregulamentare sau al autovehiculelor abandonate pe domeniul public.
                      @Iancu-doar unele contraventii. Nu toate, dupa cum spui dumneata.
                      Cam ce e la litera h) ne intereseaza.
                      Last edited by mr.K; 20 February 2012, 13:04.

                      Comment


                      • #41
                        Legea 155/2010
                        Art. 7. - În domeniul circulaţiei pe drumurile publice, poliţia locală are următoarele atribuţii:
                        ...având dreptul de a efectua semnale regulamentare de oprire a conducătorilor de autovehicul exclusiv pentru îndeplinirea atribuţiilor conferite de prezenta lege în domeniul circulaţiei pe drumurile publice;
                        Acea lege este OG 195; aici e o mica chichita. Fiecare intelege ce vrea.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #42
                          Adica ma dirijeaza cu semnalele alea, sa ma trimita pe anumita directie, de exemplu. De vreme ce n-au atributii de control extinse, pentru ce sa ma semnalizeze sa opresc? Care e scopul?

                          a) asigura fluenta circulatiei pe drumurile publice din raza teritoriala de competenta, avand dreptul de a efectua semnale regulamentare de oprire a conducatorilor de autovehicul exclusiv pentru indeplinirea atributiilor conferite de prezenta lege in domeniul circulatiei pe drumurile publice;
                          Ai eliminat ce era mai important din citat, ce am bolduit.
                          Last edited by mr.K; 20 February 2012, 13:26.

                          Comment


                          • #43
                            Respectand semnalele agentului din intersectie.
                            Numai daca incalci prevederile OG.195; nu au voie sa te opreasca fara motiv.
                            asa e legea, degeaba ne cramponam de ea; in acest fel mai mult dezorientam cititorii.
                            Cum spuneai si tu in discutia despre panourile aditionale, ia-te cu ei la cearta, nu te supune ordinelor sa vezi daca au competente.
                            Last edited by IancuMIC; 20 February 2012, 13:30.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #44
                              bineinteles , doar ca localii interpreteaza cum vor ei legea ) .
                              Astept si eu sa puna vreunu o copie dupa un PV in care s-a dat o amenda de brigada speciala pentru "infractiuni" gen vorbitul la telefon etc , bineinteles care sa nu fi fost anulat in instanta )
                              Iancu, sa luam o situatie.Nu opresti la semnal ,ca nu vezi , nu din rea vointa.Se ia dupa tine ,opresti. Ce-ti face ? Iti suspenda permisul ? Pai cum sa-ti suspende permisul daca asta nu are nicio treaba cu atributiile lor ?Asa lene va e sa cititi alea 2 linkuri ce vi le-am lasat pe paginile anterioare?
                              Eu mai degraba tind sa cred cativa zeci-sute de politisti nationali rutieri referitor la competentele localilor ,decat sa cred un local la care ii zice primarul crede si nu cerceta .Ia spuneti`mi mie , cand localii vor pazi urnele de vot , ce se va intampla ?
                              Last edited by Cristi_Xp; 20 February 2012, 13:40.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #45
                                Buba e ca la noi Locala lucreaza in colaborare cu aia de la Rutiera si au si un dinala in masina. Te cam umple de fericire un echipaj dinasta mixt...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google