Nereguli Impuse De Dealeri / Producator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    iti vor spune ca au promotie in service....3 la pret de 4....daor pt tine..
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #17
      Uzina poate invoca motive de costuri, ca nu e rentabil sa schimbe pe parcursul unui an de productie doua tipuri de anvelope. In afara de asta, nici nu se poate prevedea momentul efectiv al vanzarii masinii. De exemplu ei fabrica masina in iulie, echipata cu anvelope de vara, si masina sta in stoc pana in decembrie.
      Asa ca, dupa parerea mea, cel mai simplu mod de a rezolva problema, ar fi sa puna pe masina, tot anul, anvalope all season.

      Comment


      • #18
        Daca ar fi dat anvelope all season atunci ce ar mai fi zis lumea ?
        sigpic

        Comment


        • #19
          Trecand peste opiniile celor care se plimba cu masina inainte de a fi fost fabricata, uzinele, chiar si in Siberia, vand masinile cu anvelope de vara. Eu am rugat pe cineva din Germania sa faca o configurare la un Audi A4 la un dealer din Passau si nu primea gratis nici cartea de vizita.De anvelope de iarna nici nu poate fi vorba. Pe de alta parte, daca un dealer Dacia ar avea ideea de a fi atat de receptiv la dorintele noastre si ar dota masinile cu roti de iarna, triunghiuri, trusa, stingator, asta insemnand cel putin 700E in plus la autoturism, ati face coada sa cumparati de acolo? Eu ma indoiesc sincer de asta.

          Comment


          • #20
            Daca la tine, Occidentul se rezuma la Germania, este evidenta opinia asta limitata. Am trei masini, la activ, cumparate de peste ocean si la toate au existat elemente montate de dealer, ce nu tine de configuratia initiala a masinii.
            Probabil ca intr-o realitate alternativa, ar fi normal sa-ti vanda masina fara roti, pe acelasi principiu.

            Apropos: A nu se confunda cu pretentia de a-ti da doua seturi de anvelope. Discutam de faptul ca o masina iesita pe poarta dealer-ului trebuie sa respecte legile, altfel se poate face ce spunea colegul de mai sus: Sa stea Politia la poarta si sa te amendeze ca nu ai anvelope de iarna.
            Last edited by darksid3; 16 December 2012, 18:09.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #21
              @ Darksid3 - Aici cred ca trebuie un pic de claritate in abordarea acestui subiect.

              Vorbim despre o masina pe care Potentialul Client vine sa o cumpere de la Dealer, iar dealerul ii propune sa cumpere o masina din stocul de masini aflat in "curtea din spate" a dealerului - masini care "isi asteapta clientul" de 1 luna (sau poate chiar 1 an) si pentru care dealerul este dispus (sau poate chiar disperat) sa o vanda cat mai rapid, pentru care dealerul "creaza" pachete de promotii (service gratuit pentru o perioada de timp/reduceri la service si piese, accesorii gratuite - sau alte "carlige" de marketing pentru a scapa de un stoc greu vandabil)

              Sau vorbim despre o masina pe care clientul doreste sa o comande catre producator prin intermediul unui dealer autorizat al producatorului dintr-o tara X?

              Desi poate multi nu vad lucrurile asa de diferentiat - sunt 2 situatii complet diferite, chiar daca lucrurile la prima vedere par similare.

              Dealerul este "foarte motivat" sa iti vanda stocul mort de masini... In cazul comenzilor nou lansate in productie, motivarea nu mai e intotdeauna la fel de mare... discounturile si promotiile vin in acest caz mai mult din partea producatorului care vrea sa castige marketshare si mai putin din partea dealerului.
              Last edited by ion_R5; 16 December 2012, 18:20.

              Comment


              • #22
                Eu nu compar din perspectiva asta ci atrag atentia asupra faptului ca nu este o normalitate sa iei masina NOUA si sa nu intruneasca legislatia. Daca la altii se poate sa-ti monteze niste lucruri ce nu au musai legatura cu siguranta sau legile, la polul opus se afla conformarea clientului de a da banii pe un lucru ce nu poate fi folosit in perfecta siguranta.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #23
                  Din punctul meu de vedere titlul acestui thread: "Nereguli Impuse De Dealeri" nu este conform, si ar trebui schimbat eventual in "Nereguli Impuse De (Catre) Producator"

                  L.E. Un singur lucru ar mai fi de spus: De exemplu daca vrei sa ridici masina de la Dealer si nu ai o polita RCA achitata pentru masina a carui proaspat posesor esti, dealerul nu te lasa sa pleci cu masina de la ei din curte (nici nu iti elibereaza dovada provizorie de circulatie) ca sa pleci cu masina pe roti. (sigur, poti pleca cu ea pe platforma)

                  Daca vorbim strict legislativ, ar trebui sa faca acelasi lucru si in cazul anvelopelor de iarna, daca drumurile pana la domiciliul clientului este acoperit cu zapada.
                  Last edited by ion_R5; 16 December 2012, 18:26. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Asta spun si eu!
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by darksid3 View Post
                      Eu nu compar din perspectiva asta ci atrag atentia asupra faptului ca nu este o normalitate sa iei masina NOUA si sa nu intruneasca legislatia. Daca la altii se poate sa-ti monteze niste lucruri ce nu au musai legatura cu siguranta sau legile, la polul opus se afla conformarea clientului de a da banii pe un lucru ce nu poate fi folosit in perfecta siguranta.
                      Pardon - perspectiva abordarii este foarte importanta. Daca clientul solicita montarea unui accesoriu contra cost - accesoriu care este omologat/are agrementul producatorului pentru montarea pe modelul respectiv - clientul poate sa comande pana la urma orice pe propriul portofel.

                      Daca vorbim despre "GRATIS" (care in realitate nu exista) - nimeni nicaieri in lume nu iti da nimic gratis. Aaaa... daca vrea sa iti vanda un stoc nevandabil, ti-l ambaleaza si in poleiala aurita, "gratis", numai sa scape de "mortaciunea" din curtea din spate.

                      Trebuie sa vedem lucrurile asa cum se intampla, nu cum suntem lasati sa credem ca se intampla.

                      Comment


                      • #26
                        Dar nu e vorba de GRATIS. Este vorba sa-ti livreze masina cu care sa pleci in conditii perfect legale si de siguranta. Eu nu cred ca ar da nimeni faliment daca ar monta, in loc de anvelope de vara, unele de iarna. Nu este o diferenta substantiala , de pret. Asa cum cer 50 euro in plus pe trusa de prim ajutor si triunghi, ar putea sa ceara 50 euro pe faptul ca ti se livreaza masina echipata corespunzator sau ar putea macar sa puna la dispozitie posibilitatea asta. Eu sunt sigur ca multi ar opta pentru lucrul asta.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          A, pai contra cost nu cred ca-i o problema. 199 x 4 = 796 RON - dar inseamna 176,88 euro - de exemplu pentru Motrio Winter (asta daca ti-ar da montajul si echilibrarea gratuit) Adica iti cumperi anvelope de iarna. Si cred ca nu-i dealer ca sa nu-ti vanda 4 anvelope de iarna.

                          Comment


                          • #28
                            Da, dar nici asa nu e bine ca e pe bani.
                            Mai bine face dealerul un ban si zice direct, dupa ce iti face formalitatile pentru predare - primire: sef, e iarna afara. Tre sa platesti 4 bucati anvelope de iarna. Facem cadou montajul.
                            E mai bine asa?
                            Atunci sa te tii tipete, injuraturi samd. Ca e abuz, e obuz, e...
                            Si decat sa dau 50-100 iuro in plus pe motrio sau mai stiu eu ce tigar, mai bine unele competente.
                            Last edited by skd_ozenel; 18 December 2012, 14:06.

                            Comment


                            • #29
                              E mai bine sa dai 1400 lei amenda + puncte, la Politie, daca sta la pescuit 200 metri de dealer. Pana acum n-a fost legea care obliga echiparea corespunzatoare, d-aia nu s-a pus problema asta.
                              Intr-o tara civilizata, cel ce vinde ar fi tras la raspundere, pentru ca Legile trebuiesc date in functie de context, nu ca si cum ai taia cartofi pe razatoare. Oricum, vorbim vorbe...
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                hai sa nu exageram...
                                nu cred ca poate sa te opreasca langa dealer...sa vada ca masina e noua si sa nu poti sa ii explici ca vrei sa ajungi cu ya acasa...hai sa nu fim fatalisti ca nu e cazu.
                                am impresia ca in buc nici amenzi nu prea s-au dat pt nepurtarea de anvelope...sau au fost alea cele mai mici 4-6 mil.
                                aaa...daca faci accident cand ai iesit de la dealer ca nu te-au tinut cauciucele...asta e alta treaba...o ridici si tu intr'o zi fara polei ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google