In postul #39 zici ca
... iar in postul de mai mai zici si altceva(acelasi lucru pe care l-am spus si eu). Pai conform celor spuse de tine si Eu pot sa am o problema tehnica la un moment dat si sa nu mai am voie sa circul pe autostrada. Din cele doua posturi, nu te contrazici cumva?
Situatia accidentului care tot o aduci in discutie nu o sa stea niciodata in picioare deoarece in acest caz circulatia va fi dirijata de catre agenti de politie rutiera caz in care este valabil strict ce spune politistul, celelalte reglementari nemaifiind valabile.
Si ca sa-ti dau un exemplu si mai concludent in linia trasata de tine: sa presupunem ca pe un drum oarecare(altul decat autostrada), in zona de actiune a indicatorului "viteza minima obligatorie 80km/h" are loc un accident de circulatie, pai situatia asta iti va mai permite sa respecti indicatorul in conditiile in care se va crea o coada de 5km. asa cum spui mai sus si vei circula bara la bara? Nu e aceeasi situatie fortuita pe care o tot aduci in discutie si pe autostrada?
In situatii particulare de genul asta sunt articole de lege care precizeaza clar ce obligatii au ceilalti participanti la trafic iar reglementarile de pe sectorul de drum respectiv nu mai pot fi respectate dar inca odata, sunt situatii cu totul particulare reglementate de alte articole de lege, din momentul in care politia rutiera restabileste circulatia, intra din nou in vigoare toate reglementarile de pe sectorul de drum respectiv, acelasi lucru e valabil si pe autostrada.
Articolul ala nu se refera la tine, ci doar la cei care nu pot depasi 50 km/h prin constructie.
Situatia accidentului care tot o aduci in discutie nu o sa stea niciodata in picioare deoarece in acest caz circulatia va fi dirijata de catre agenti de politie rutiera caz in care este valabil strict ce spune politistul, celelalte reglementari nemaifiind valabile.
Si ca sa-ti dau un exemplu si mai concludent in linia trasata de tine: sa presupunem ca pe un drum oarecare(altul decat autostrada), in zona de actiune a indicatorului "viteza minima obligatorie 80km/h" are loc un accident de circulatie, pai situatia asta iti va mai permite sa respecti indicatorul in conditiile in care se va crea o coada de 5km. asa cum spui mai sus si vei circula bara la bara? Nu e aceeasi situatie fortuita pe care o tot aduci in discutie si pe autostrada?
In situatii particulare de genul asta sunt articole de lege care precizeaza clar ce obligatii au ceilalti participanti la trafic iar reglementarile de pe sectorul de drum respectiv nu mai pot fi respectate dar inca odata, sunt situatii cu totul particulare reglementate de alte articole de lege, din momentul in care politia rutiera restabileste circulatia, intra din nou in vigoare toate reglementarile de pe sectorul de drum respectiv, acelasi lucru e valabil si pe autostrada.
Comment