Bull-bar şi Pe Faţă şi Pe Spate,e Oare Kich?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Parerea mea este ca "bull-bar"-ul este pentru manat vacile pe camp, asa cum ii spune si numele, sau pentru off-road extrem. Sa pun pe o berlina un bull-bar, mi se pare ca trebuie sa fiu american "red-neck".
    Eu de exemplu am un pickup Logan si mi-s-ar parea aiurea sa-i pun "croame" pe el.
    Asta este parerea mea, nu va suparati...

    Comment


    • #32
      asta e parerea ta ...eu am dat peste un caine la 120 de km la ora si am bagat 3000ron in reparati de aveam bulbar bun cred ca scuteam considerabil din suma si ma bate gandul sa mi iau si eu sau sa l confectionez...

      Comment


      • #33
        dincolo de 'aparente', este legal sa pui bullbar pe o masina care nu a fost proiectata cu asa ceva? aici ma refer bineinteles la siguranta pietonilor.
        si inca ceva, pentru curiozitatea mea personala: cum trec testul sigurantei jeep-urile care chiar se vand cu bullbar?

        Comment


        • #34
          Cand te loveste vreun jeep de 2 tone la 50-60 la ora nu mai conteaza daca are bullbar sau nu

          Comment


          • #35
            intradevar e kitch bullbarul pe logan... dar niste praguri din aluminiu pe un MCV ar arata super. Pe site-ul de la cromtuning am vazut niste praguri frumoase de ex: cod produs : ELG002. :P

            Originally posted by chefu robert View Post
            asta e parerea ta ...eu am dat peste un caine la 120 de km la ora si am bagat 3000ron in reparati de aveam bulbar bun cred ca scuteam considerabil din suma si ma bate gandul sa mi iau si eu sau sa l confectionez...
            Cei de la cromtuning au bullbare cu sisteme de prindere rezistente, am vazut o filmare de la ei... trageau de bullbar si se misca masina cu totul (asta la un Ford Transit)
            Last edited by Lawrentiw; 30 January 2010, 03:39. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Dumnezeule, it's just me sau aia de la cromtuning au niste preturi de te lasa cu ochii-n soare? n-oi fi eu la curent cu preturile acestor "accesorii", dar pe banii aia mai bine ti le confectionezi singur sau pe la cunostinte si-ti mai raman bani si de vreun set de cauciucuri noi.

              Comment


              • #37
                Pe Logan merge bullbar prins in clipsuri sau agrafe, cam trebuie dat jos cand vine vremea ITP-ului. Plus ca nici nu vreau sa stiu ce se intampla daca dai peste un pieton cu fieroaicele alea, te taraste ala prin tribunale de te saturi (asta daca nu moare)!
                Mi-ar place un bullbar mai finut si vad ca arata destul de bine, dar nu vad cat este de practic, chiar si daca lovesti un caine (doar sa fie congelat, asa e bun).

                Comment


                • #38
                  Bull bar pe berlina nu e kitch.....e mega kitch
                  is curios un suster cum ar arta cu bull bar

                  Comment


                  • #39
                    sa vina "sister cu arta bullbarului"!!! Cred ca ar arata binisor.

                    Comment


                    • #40
                      un pieton lovit cu bull-bar la o viteza mica deja nu mai are nici o sansa. Stiu ca se discuta la un moment dat interzicerea lor tocmai din cauza asta. Pe taranii fermieri din Texas ii mai inteleg, oricum n-ai ce sa le faci, dar intr-o lume civilizata o masina cu bara de bou pe ea nu prea are ce sa caute.

                      Comment


                      • #41
                        Pe Duster ar pica bine un bulbar tinand cont de dimensiunile pe care le are si de destinatia ei 4X4 S.U.V, pe Logan insa e kich.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google