Kit Turbo Boost Universal cu Air Flow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kit Turbo Boost Universal cu Air Flow

    Ma uitam si eu pe okazii cand dau de urmatoarea ciudatenie:
    Okazii.ro - cel mai mare portal de licitatii online gratuite din Romania, unde poti sa vinzi online sau sa faci cumparaturi online. Gasesti aici cele mai multe okazii si licitatii electronice pentru produse din toate domeniile.

    Cica pentru un Logan de 1,4 ar costa 5 milioane cu tot cu filtru K&N.
    Credeti ca se merita investitia?

  • #2
    ori e turbo ori e supercharger...oricum am impresia ca sunt povesti
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      eu va spun ca nu se simte... cele originale costa muuult mai mult astea sunt niste jucarii electrice...
      stiu toate astea de la un prieten care a lucrat la c&c tuning...

      sigpic

      Comment


      • #4
        eu am gasit asa ceva
        Captain of the black pearl

        Comment


        • #5
          in principiu poate merge,dar de unde stie calculatorul de injectie ca ii vine mai mult aer ca sa refaca amestecul carburant la valoarea care trebuie.
          mai mult aer inseamna amestec mai sarac adica autoaprinderi in camera de ardere.

          Comment


          • #6
            Originally posted by giurisici fabian
            da l-am vazut si eu pe ala pe net si se pare ca e si considerabil mai scump si fara filtru de aer.

            in alta ordine de idei fiindca am vazut ca se ridica problema calculatorului de injectie, hai sa zicem ca faci cumva si il reglezi, ideea e ca dupa ce ar fi si reglata injectia, oare s-ar simti un boost de putere? normal, nu aberatii de 20, 30 de cai, da macar un 5-10 caluti. si asa ar fi zic eu si mai usor si mai ieftin decat sa pui un turbo "pe bune".

            sa zicem ca baga jucaria asta cu toate reglajele facute un 5 cai in motor (poate daca ii aspira de la carutele din fata ), mai castigi un 5 cai cu chip, mai scoti o martoaga doua din evacuarea sport completa si uite ca incepe sa miste si motorul de 1,4.

            Comment


            • #7
              fara un dyno tester...unde sa vezi ce si cum caii astia sunt doar pe hartie
              Ce pot sa iti zic,e ca pe dyno obtii mai multi cp fara filtru de aer decat cu filtru sport
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Adevarul e ca nu as da banii degeaba pe asa ceva incat sa aflu la standul de teste ca eventual in loc sa am mai multi caluti... am mai putini si ca jucaria cumparata nu e altceva decat o "flatulatie".
                Oricum inclin sa cred ca pana la urma asta si e de fapt si ca visele ca o jucarie de plastic ieftina va aduce putere in plus motorului sunt la urma urmei vise.
                Last edited by Seba; 19 May 2011, 23:49.

                Comment


                • #9
                  eu am vazut intr-o revista un articol despre asa ceva in america.....si cica acolo deja se foloseste destul de mult....acum nush cat e de adevarat

                  Comment


                  • #10
                    crezi ca mai poti afla in ce revista? eventual chiar un scan dupa articol?
                    Last edited by Seba; 19 May 2011, 23:49.

                    Comment


                    • #11
                      da am revista....doar ca nu e ceva concret, e un articol destul de mic...pana deseara pun o poza cu articolul

                      Comment


                      • #12
                        Ar fi frumos. Prea frumos.
                        http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by VENOX
                          Adevarul e ca nu as da banii degeaba pe asa ceva incat sa aflu la standul de teste ca eventual in loc sa am mai multi caluti... am mai putini si ca jucaria cumparata nu e altceva decat o "flatulatie".

                          Oricum inclin sa cred ca pana la urma asta si e de fapt si ca visele ca o jucarie de plastic ieftina va aduce putere in plus motorului sunt la urma urmei vise.
                          un test pe dyno costa peste 1 milion...dar nah faci cum vrei...
                          un mod de a testa daca softul este bun,este sa te cronometrezi in 400 m ...sa vezi cat timp scoti before/after ...
                          cat despre chestia aia nu stiu ce sa zic...un ventilator in plus ) sau aspirator ce-o fi ...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            hmmmm ..... nu si-a pus nimeni aspirator?

                            )
                            http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                            Comment


                            • #15
                              un amic zicea ka isi pune ceva de genu .......dupa ce stiu mai multe detalii postez
                              ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                              YO2MKL
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google