Kit Turbo Boost Universal cu Air Flow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Te asteptam cu detalii.
    http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

    Comment


    • #17
      Sal sunt nou pe aicea,umblam pe googel cand am gasit postul cu logan turbo,din cate stiu eu chestia asta de se vinde pe okazii cu 400 lei este vrajeala curata un motoras de calculator pus intr-o cutie care ventileaza aerul din cate am vazut pe okazii in descriera lui zice asa (The supercharger is operated on a 12-volt source) It uses 2.2 amps from your alternator , pai scuze 12X2.2 =26.6W aceasa ar fii puterea motorului si ma indoiesc ca ar fii de ajuns sa furnizeze motorului destul aer si mai mult sa il si compreseze.Stiiu ca exista niste chesti serioase dar la preturi ff mari peste 500 de $ la care puterea motorului este de peste 600W.

      Comment


      • #18
        buna observatie! si deasemenea bun venit pe forum si sedere cat mai placuta!
        Last edited by Seba; 19 May 2011, 23:50.

        Comment


        • #19
          eu am auzit de la cineva ca poate pune un turbo pe logan care scoate peste 100cp din 1.4mpi dar costa vreo 2000euro

          Comment


          • #20
            sa presupunem ca dracovenia ar merge dar problema cu ECU si aer/benzina nu stiu cum/daca ar putea fi reglata cumva, si asta din cauza faptului ca ECU nu reactioneaza instantaneu din cate stiu.
            alta problema ar mai fi ca motoarele turbo normale au un anumit lag, adica turbina furnizeaza Xcfm la Y turatii si Zcfm la W turatii adica volumul de aer creste pe masura ce accelerezi, la dracia electrica daca baga Zcfm inca de la inceput cand motoru e la relanti ce dracu se intampla?
            Totusi eu raman la parerea ca problema cu ECU e mai complicata decat as crede si nu prea poate fi rezolvata, altminteri personal m-as baga la un asemenea proiect, tinand cont ca o turbina rezonabila ar genera un airflow de aprox 500CFM, ceea ce pare dar nu e mult, am avut pe mana coolere de PC care generau peste 150-cfm cu un diametru de doar 12cm, practic 3 jucarele dastea ar sufla aer cat o face o turbina.
            se poate realiza si un montaj(mai complicat totusi) care sa functioneze ca un potentiometru si pe mesura ce accelerezi sa genereze un airflow mai mare, dar nu incep researchuyl pana nu imi garanteaza cineva ca problema ECU si proportia aer/benzen se rezolva

            Comment


            • #21
              nu i bun de nimic ,mai mult ca sigur

              Comment


              • #22
                Dupa 3 ani jumate' de la ultimul post imi dau si eu seama ca nu-i bun de nimic).
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #23
                  a expirat, s-a stricat )
                  Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                  Comment


                  • #24
                    fica nu e de aceeasi parere

                    Comment


                    • #25
                      Baieti, am avut eu asa ceva pe masina, e pur si simplu o porcarie, o turbina (electrica) care directioneaza cu mai multa putere aerul in admisie, sa va zic dece am renuntat, norocul meu ca am gandit un pic si am pus pe furtun ( la iesire din " turbina " ) o sita cu ochiuri destul de mari ca sa nu influenteze aerul; paleta care da aerul din " turbina" este la toate de plastic si dupa vre-o 2 luni de folosire s-a spart si deci norocul a fost cu sita aceea ca de nu bucatile sparte ajungeau in motor. Deci 1 la mana nu e aproape nici un efect sa ai asa ceva, si 2 e riscul de a strica motorul. Deci daca vreti putere, montati o turbina adevarata :P

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google