Evacuare/Filtru/Suspensie Sport !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evacuare/Filtru/Suspensie Sport !

    Salut,

    Se da un Logan Blue Marine 1.4 (super ok pentru mine...(carnet de cateva zile) .. si am inceput un tunning realist (dupa bugetul meu) si am trecut de faza aia (de acum 1 an ) cand visam ca orice "copil" la liniute si alte prosti ...considerand motorul 1.4 de pe logan super mega puturos...(acum dupa ce l-am condus (prima masina condusa cu adevarat) , m-am trezit la realitate...)

    Sa trec peste....Deci :

    1-Suspensia

    Din cate stiu eu , am nevoie de arcuri si amortizoare sport ! Am vazut ca sunt ce coboara 4,5 cm si 3 cm .. sau 3,5 nu mai retin .. Eu vreu 3,5/3 cm , sau ma rog 4 cm ... daca ma obliga bugetul . De care sa cumpar ? De unde ? Pretul sa fie ok ... bine , acum voi nu stiti bugetul meu pentru ele ... dar eu nu pot spune un pret pentru ca nu stiu daca 1000 Ron este mult sau putin pentru asa ceva (a fost exemplu) . Oricum ceva nu foarte scump dar nici cele mai "panarma"

    2-Evacuare

    Eu vreu completa dubla (sau cum se numeste) ... imi place cum arata dar si pentru motor ! Pentru asa ceva am nevoie de 2 tobe nu ? Iar de aici nu mai situ .... pentru o evacuare completa dubla. Ce sa aleg in cazul de fata ? Am vazut ca una decenta se invarte in jurul pretului de 300/400 Ron ... deci 7-800RON pentru tobe (fiind doua)

    3-Filtru

    Acesta fiind obtional , asta in cazul in care pe aceasta pagina ar sa rasara multe 0'uri.. .

    Acum va intrebati " ok ok , dupa cum am vazut habar nu ai sa le ti in mana ....cine le moteaza ? " .....eh aici nu este problema , tatal meu se pricepe la asa ceva ... dar nu'i in masura sa-mi zica ce si cum sa cumpar .... pentru asa ceva , bineinteles ! Desi el le cumpara... iar in orice caz , mergem la un service in domeniu...
    Last edited by Roupdate; 12 May 2009, 19:59.

  • #2
    nu am inteles ideea acestui topic....e o scrisoare pentru Mos Craciun????????

    Comment


    • #3
      Ce nu ai inteles ? Caut sfaturi pentru achizitionarea celor de mai sus ... fiind incepator nu pot sa zic in genul asta : "pai vreu ca evacuarea sa nu depasearca 1000RON si sa fie din "carbon" ... pentru ca habar nu am daca 1000RON este mult sau putin pentru asa ceva ... nu am idee de ce mai am nev. in plus pentru o evacuare completa exceptand tobele... intelegi ?

      Iar daca ai citit totul , observai ca nu am "bani de aruncat" deci clar , nu varful de gama din acest domeniu ... Raportul pret-calitate sa fie bun !

      nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post! foloseste "post reply" sau "quick reply"!
      Last edited by Seba; 13 May 2009, 09:11.

      Comment


      • #4
        prima data poti sa`i pui doar arcuri , pe amortizoarele stock.
        depinde ce vrei , h&r (4.5) mai dure , eibach (3.5cm) , weitec(3cm) etc.
        la evacuare poti sa`i tragi pt moment doar o singura toba..cand ai bani...poti sa mai adaugi una si o faci dubla.
        filtru ala sport nu e mare inginerie...daca e buget redus poti sa`l amani.
        si pt motorul 1.4 , tragei o remapare(soft) , se merita

        Comment


        • #5
          welcome! sa ai noroc de carnet! condu cu creierul, dar din cur, in primul rand nu te supara pt a doua urare, dar masina se conduce "din cur". daca n-o simti in partea dorsala cum raspunde sau ce-ti cere in mers, mai exerseaza inainte sa te apuci de "pilotaj". invata sa alegi o trasa, sa controlezi o subvirare (vei avea nevoie daca vrei sa mergi tare) si apoi poti sa apesi ceva mai tare pedala. (fa ce ti-am zis pe o pista intr-o parcare gioala sau pe drumuri necirculate si la inceput cu viteze mici 50-60 si cresti progresiv) grija ca-n primul an parca trebuie sa mergi cu 10km/h mai putin decat restul lumii de pe sectorul respectiv de drum
          pune masina la my ride, in al doilea rand...
          si pune mana pe o carte de gramatica, in al treilea rand
          si citeste regulamentul forumului...
          ma gandesc ac vrei filtu, tobe, chip si jante ca sa si mergi un pic mai sportiv. acum, sa comentam de-a randul...
          1. chiptuning: musai la 1.4mpi, dupa 5000km facuti cu masina. apropo, daca hardughia e noue, respecta instructiunile din cartea masinii, fa rodajul cum zice cartea.
          2. jante 17": nu au ce cauta pe 1.4mpi. prea mari, prea late, prea grele pt motorasul ala. exclus, decat ca look. iti sugerez un set de toora la 480 euro (inclusiv tva), arata aprox la fel, vezi loganul vss al lui virtualmansorin si merg bine pe logan, nu iti taie din performante, in primul rand. sunt jante de 15", de aceeasi latime cu cele de fabrica, poti pune linistit 195/55R15 pe ele sau 195/50R15.
          3. suspensii: ai de ales intre eibach sau h&r. weitek sunt ok ca si look, dar la limita, o masina cu h&r sau eibach sta mai bine si scoate timpi mai buni decat ia cu weitek. h&r coboara 4.5cm, eibach 3.5cm. amortizoare, nu stiu ce sa-ti recomand. din auzite, bilstein ar fi ok. aici intreaba-i pe cristi_xp si pe virtualmansorin. eu cu mareom am avut doar arcurile schimbate si pot spune ca sta totusi mai bine masina. grija insa la virajele denivelate, ca tinde sa decoleze pe "valurelele" alea facute de franele tir-urilor si poti pierde controlul.
          4. filtru sport: JR sau K&N. exclus noname-uri din vitan si musai traseu izolat termic. asta nu inseamna teava din aluminiu, cum cred multi, ci o conducta izolata cu fibra de sticla si folia aluminizata, care sa reflecte caldura.
          5. evacuare: lasa figurile cu aia dubla, ca nu-si are rostul. nu da bine pe o masina cu look de rally. aia dubla e pt impresii intre gagigile de la bloc, se preteaza la masinile de viteza sau de drift. rally inseamna o singura teava. poti pune kitul de la borla/pilot. nu stiu pretul, dar te poti astepta pe la 300-400 de euro. nu da catalizatorul jos de pe masina...
          6. cu toate astea, n-o sa bati loganurile 1.6mpi decat aia fie nu stiu sa dea in masina, fie nu vor, fie au probleme grave la masina.
          7. kit de caroserie: ala de la zender e singurul in fibra de sticla ce da bine, un look discret (de rally, nu nfs drifters) si in plus, e bine facut, se aplica peste elementele deja existente, nu se schimba barele si spoilerele masinii. din nou, vezi loganul lui virtualmansorin.
          8: poti pune stickerele de logan cup, sunt anunturi de vanzare pe forum, pe albastru cu jante albe, dungile albe arata superb.
          9. spor la treaba
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Foarte bine punctat Seba.
            Roupdate , ar fi bine sa ti cont de niste prareri , sa nu te abati prea mult de la ele , ca o dai in kics ca multe altele cu spoilere si eleroane.
            iti atasez o poze..sa`ti faci o mica parere.
            eu nu am nici un element de fibra , prelungiri , spoilere etc.
            am pastrat umpic de wrc , rally , cum le zici tu.
            PS. Seba....toata lumea stie de vitan style sa mor
            Attached Files
            Last edited by Seba; 13 May 2009, 12:34.

            Comment


            • #7
              @andreea13: hai dinamooooooo..... ai curaj sa treci cu masina prin ghencea?

              @roupdate: la ceva in genul loganului lui andrea13 ma gandeam si eu.
              uite aici loganul lui sorin, de care ziceam eu. a, mai poti sa te inspiri de la colegul dsign, adica de aici; rotile, cred ca dsign le are pe 17", e singurul lucru de care i-as comenta...
              Last edited by Seba; 13 May 2009, 12:39.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                trec , cum sa nu , dar trec in viteza )

                Comment


                • #9
                  @andreea13 :
                  -tu ai pe acel logan rosu suspensi de 4.5 ?
                  -reamparea cu siguranta
                  -eu mi-as pune 2 dungi pe centru ... cum are Ford Focus ST .

                  @Seba :
                  -masina este din 2004 , mai mult a stat intr-un garaj ! Are 19.000 KM
                  -eu nu imi fac masina pentru rally ... sau pentru mers sportiv
                  -nici nu vreu sa aud de jante pe 15' , mai bine dau capacele jos si stau mereu cu jantele alea de tabla super curate ... si tot arata mai bine decat cu jante pe de aliaj pe 15' ... prea grele ? Eu stiam ca astea de aliaj sunt mai usoarea , sau cel putin egale ca na .. sunt pe 17' ,oricum ....de parca eu stau sa simt diferenta aia super mica intre jantele de 15/17 ! Ce tuning mai este ala cu jante de 15' ? Parerea mea
                  -nu sunt figuri cu evacuarea dubla , mie imi place asa ! Apoi vine si partea cu "ajutatul" motorului ...

                  Nu cred ca jantele alea de 17' vor incetini un 1.4 MPI + Chip Tuning + Filtru + Evacuare completa sport . Si chiar daca incetinesc putin...asta este ! Eu o vreu mai mult pentru design nu pentru liniute ... imi fac treaba lejer cu 1.4 si asa cum estea cum !

                  Comment


                  • #10
                    o janta de aliaj de 17 nu e musai mai grea decat una de 15, dar fiind mai mare, pui guma mai mare. desi dimensiunea echivalenta sa zicem ca o gasesti, guma respectiva va fi mai grea decat una pe 15. suficient de grea cat sa anuleze efectul jantei de aliaj. pune pe cantar o janta de 15 de fier si una de aliaj...o sa fii nedumerit de rezultat
                    tuning nu inseamna jante mari, inseamna sa faci masina sa arate bine. o poti face sa arate bine si cu jante pe 13, desi din postul tau sunt convins ca nu vezi cum...
                    nu trebuie sa-ti faci masina pt rally sau pt mers sportiv ca s-o tunezi. daca vrei doar tuning de imagine, esti liber sa pui si 4 tevi de esapament pe ea. iti garantez insa ca atunci cand vei pleca de la semafor cu avionul cu roti de 17, 2 tevi de evacuare si alte gadgeturi in 20 de secunde suta, or sa rada multi de tine si de masina si n-o sa te simti prea bine...masina tre sa se comporte cam de cum arata. daca ea arata ca un bolid de 400 de cai si face mult zgomot ca sa accelereze in 2 minute de la 40 la 60km/h, vei starni hohote de ras, nicidecum aplauze. tuningul vizual tre' sa mearga mana in mana cu cel de performante. cum din 1.4 nu poti face masina sport, va trebui sa te limitezi cu tuningul. parerea mea, poti sa tii cont de ea sau nu, e treaba ta. gandeste-te bine ca pe orice varianta ai merge, tuningul e scump, foarte scump si daca la sfarsit nu iese cum vrei, tu o sa fii cel dezamagit, nu ceilalti.
                    apropo, daca tu crezi in basmele cu ajutatul motorului cu evacuarea dubla, pune 4 tevi, ca ai sanse la 100 de cai cu filtru si chiptuning. hai sa fim seriosi...o evacuare se calculeaza in functie de capacitatea motorului, de unghiul camelor, plaja de turatie cel mai des folosita, daca faci masina pt strada sau pt circuit, etc...pune 2 tevi, ca sigur ajuta...nu. ca fapt divers, un logan 1.6mpi cu chiptuning, filtru, roti pe 17 si fara tobe, are sanse sa ia bataie de la unul cu roti pe 15. gandeste-te cum stau lucrurile la 1.4...
                    in fine, nu vreau sa-ti zic eu cum sa-ti faci masina. insa mergand numai pe design (ti-ai si gasit loganul o masina frumoasa, exemplu de "design", ce sa zic), ti-am zis, risti sa produci zambete cand treci cu ea pe strada. o sa impresionezi fetite <16 si...mai cativa nedforspeed-isti. nu lua postul meu ca pe o "corectie", te inteleg pana intr-un punct si iti accept opinia, dar gandeste-te bine inainte sa faci ceva si apoi sa constati ca nu-i ce vrei de fapt. crede-ma ca asteptarile proprii cresc din momentul in care ai vopsit oglinzile in culoarea caroseriei. cred ca intelegi unde bat, nu !?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Da ai mare dreptate ... dar te contrazic la partea cu rasul si jantele ! Am citit mai multe topic'uri unde ce'i cu jante pe 17' nu au simtit diferente sau diferente foarte mici in cazul motorului de 1.4 ! Acum poate se minteau uni pe alti dar erau nume "grele" de pe forum ce nu se plangeau de , demarajul dupa motarea jantelor de 17' ...

                      Eu vreu 2 tevi pentru design , iar daca ajuta si motorul (cat de putin) cu atat mai bine ! Loganul dpmdv nu este o masina pentru tuning'ul acela din jocurile NFS sau filmele 2 Fast 2 Furious ... nu vreu praguri body kit'uri and sutff !

                      Vreu doar :
                      -Sa las masina 3-4cm pentru stabilitate apoi ca aspect
                      -Sa-i montez 2 tobe (gusturile nu se discuta) in primul rand pentru sunet si design
                      -Un chiptuning , un flitru sport si cam atata ... pentru motor (care cu siguranta vor consola demarajul ala super slab cu jantele pe 17'

                      Pe parcurs masina va prinde "culoare" .... si nu cred ca ai sa razi de masina mea la semafor .. desi o sa am 2 tevi de evacuare si un sunet mai puternic pe care oricum il au miile de loganuri ce au schimbat doar toba .... si semnul Nike pe luneta ... Eu vreu ceva simplu si frumos...in vara asta masina va primi si scaune/volan Sparco . (daca ma angajez vara asta...)

                      nu mai da "quote" ca sa raspunzi la ultimul post!
                      Last edited by Roupdate; 13 May 2009, 16:50.

                      Comment


                      • #12
                        problema nu e sunetul ci raportul sunet-viteza sau sunet-demaraj.Daca vrei neaparat 2 tobe pune ceva mai silentios,ca sa nu dea impresia ca decolezi cand abia pleci dupa loc.
                        Last edited by al!n; 13 May 2009, 16:54.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • #13
                          daca vrei doar....
                          - foloseste cu incredere eibach sau h&r;
                          - pune o galerie normala (borla/pilot) si aia termin-o cu 2 tobe, in nici un caz sa nu te apuci cu evacuare dubla, ca ai "terminat" motorul in sensul ca bye-bye sprinturi;
                          - chiptuning (ti-as recomanda dimsport), filtru deja ti-am mai spus gandeste-te macar la jante pe 16" 17 e totusi prea mult. ma rog, e "fixul" tau, cum al meu e cu jante de 15-16 pt logan
                          - sper ca nu te gandesti doar sa "faci" in materie de tuning loganurile cu toba si abtibild "nike"...avem pretentii, da-o naibii de treaba n-ai de unde sa stii cum voi reactiona pana nu-ti vad masina, asta pt ca nu stii ce fata fac cand vad 1.4mpi cu prelungiri, roti mari, eleroane, spoilere si nu poate depasi un biciclist grabit :p ideea e, ti-am mai zis, masina trebuie sa arate un pic mai mult decat ceea ce este. altfel, risti sa dai cu ea in kitch. nu trebuie sa fie bicileta cu face-lift la naveta spatiala; orice-ai face, eu iti doresc spor la treaba. si sa pui poze cu rezultatul cat mai repede ;)
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by al!n View Post
                            problema nu e sunetul ci raportul sunet-viteza sau sunet-demaraj.Daca vrei neaparat 2 tobe pune ceva mai silentios,ca sa nu dea impresia ca decoezi cand abia pleci dupa loc.
                            Lucrul asta este clar de cand doar visam la asa ceva ... dupa cum vad ma credeti unu dintre aia de au nike'uri pe luneta si capace cu spinnere !

                            @Seba : Si daca voi da jos acel 1.4 ? Ce mai zici... )) ? Glumesc....eu cred ca stiu ce pot face in materie de tuning pe acest logan...nu voi exagera , iar de prelungiri, eleroane, spoilere nu prea vreu sa aud...decat ceva foarte foarte finut (am vazut pe aici la cineva ... ceva pus peste bara din spate...)
                            Last edited by Roupdate; 13 May 2009, 17:05.

                            Comment


                            • #15
                              sper ca nu faci de-astea, ca-l pun pe sonykel sa te stranga de gat
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google