Evacuare sport logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    pana la urma si-a scos cineva catalizatoru la diesel?

    Comment


    • #47
      cunosc un caz. fum mult si tragea prost. l a montat la loc. la diesel = 0 catalizator scos sau evacuare modificata

      Comment


      • #48
        Salut, estimati va rog consumul motorului 1.4 cu evacuare inox (cap-coada)...multumesc.

        Comment


        • #49
          am estimat , 4L/100km

          Comment


          • #50
            nu se modifica nimic Ene , doar ca o sa-ti placa probabil sunetul si o sa o calci mai mult si automat va consuma mai mult , dar daca ii dai cand trebuie si in rest mergi linistit e acelasi consum

            Comment


            • #51
              despre sunet si cati cp ai in castig stiu despre ce este vorba, eram nedumerit in privinta consumului, mersi mult pt estimare va salut ;)
              Last edited by Seba; 16 May 2012, 00:04.

              Comment


              • #52
                pai si daca sti cati CP castigi , spune`ne si noua sa aflam.

                Comment


                • #53
                  intre 5 si 10 depinde, daca ai evacuare de 60 diametru probabil atingi si 15 fara catalizator...
                  Last edited by Seba; 16 May 2012, 00:04.

                  Comment


                  • #54
                    asta doar din traseu sau ai inclus si colectorul de evacuare ( serpisori ) ?

                    Comment


                    • #55
                      daca faci la logan evacuare pe 60 o sa te bata si unul stock ! evacuarea are limitele ei ... mai cauta si tu pe google despre exhaust manifold , cat back exhaust si o sa afli lucruri noi ...

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by CataFOF View Post
                        am estimat , 4L/100km
                        Esti fenomenal)
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • #57
                          nu el a inceput

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by cos_min_i View Post
                            daca faci la logan evacuare pe 60 o sa te bata si unul stock ! evacuarea are limitele ei ... mai cauta si tu pe google despre exhaust manifold , cat back exhaust si o sa afli lucruri noi ...
                            exagerezi cam mult, ai avut evacuare de 60 pe logan si te batea si caruta? singurul dezavantaj este la plecare in ture mici dar in ture mari nu prea ai dreptate, cunosc multe persoane care vorbesc din auzite...nu cauta pe internet priveste live si dupa vii si ma corectezi...

                            Comment


                            • #59
                              pe ce principiu functioneaza asta cu traseele de evacuare ? de ce se pierde cuplu jos ? de ce se castiga cai ? cum functioneaza ?
                              ma intereseaza sa aflu

                              Comment


                              • #60
                                simplu, marx. cand traseul de evacuare " pune restrictii" gazelor ce ies din motor, tu simti "cuplu", sau ca masina " se infige" in turele joase. cand ai evacuare " free flow" adica traseul nu se mai opune iesirii gazelor, motorul va avea cuplul maxim mult mai sus, permitand sa stai mai mult intr-o treapta, pe curba de cuplu favorabila accelerarii. sunt cazuri in care, daca maresti prea mult evacuarea, ratezi cuplul, fiindca va fiu disponibil la 7000 de ture, unde motorul tau, saracul, nu mai ajunge . daca il gatuiesti prea tare (35 mm pe 1.6) motorul va trage ca un dizal, dar numai pana la 4000 de ture, apoi se va sufoca, fiindca efectiv diametrul tevii nu-i permite sa evacueze mai mult esapament.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google