Evacuare sport logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    scopul intrebarii mele era altul. nu te ai prins. oricum nu conteaza

    Comment


    • #62
      Originally posted by ene View Post
      Salut, estimati va rog consumul motorului 1.4 cu evacuare inox (cap-coada)...multumesc.
      16.4 iarna, benzina Carrera 100, alergata mereu.

      Eu zic sa pui evacuare pe 70, poate iei 20 de cai din 1.4.

      Se muta 4ciuning aici...
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #63
        era un caz celebru de tuningareti de garaj care au pus traseu de 70mm pe un mustang si au pierdut vreo 30-40 de cai.

        Comment


        • #64
          Originally posted by ene View Post
          intre 5 si 10 depinde, daca ai evacuare de 60 diametru probabil atingi si 15 fara catalizator...
          trezeste-te, a sunat ceasul sa-ti iei medicamentele. 15 cai la 1.4 doar din traseu? copile, ferrari a castigat 7 cai frumosi la un motor de 4 litrii, de 430cp, a ajuns la 437cp schimband total o evacuare. lasa-ne cu prietenii care au facut dar nu stiu cate role are un stand dyno si ce volum are un cilindru, dar spun cati cai s ecastiga la o rasnita de 75 de cai buna sa invarta compresorul de clima d ela ferrari. reveniti-va, ca nu suntem pe patrutiuning.
          scuze, dar nu m-am putut abtine cand am vazut cum curg caii pe teava, fara numar.
          ps: asa-i ca erai ori corigent, ori chiulangiu la fizica?
          ps2: pune tu traseu de 60, scoate cat-ul, apoi da-te cu 1.6 stock, sa-ti omoare ala aia 15 cai si-atunci o sa ne crezi pe cuvant pe astia care citim pe internet studii facute cu motoare desfacute, d eprofi universitari, care invata tipi mai destepti ca noi cum s aproiecteze un motor, nu amici care-si dau parerea daca maradona a fost in offside in episodul 23 din star treck...
          Last edited by Seba; 16 May 2012, 00:13.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            pai n`auzi regula , teava cat mai mare , mai multi cai , ca la robinet.

            Comment


            • #66
              da, ca joanghina aia si are capabilitate la 1400 de cubici sa arda tot atata amestec aer-benzina ca un 1.8...degeaba scoti repede, daca scoti putin, inseamna ca tot putin produci. simplu, dar complicat, in acelasi timp, pt cine nu are timp si chef sa filtreze informatiile.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #67
                si in loc sa scuipi ordonat, arunci prin fantana

                Comment


                • #68
                  Originally posted by ene View Post
                  exagerezi cam mult, ai avut evacuare de 60 pe logan si te batea si caruta? singurul dezavantaj este la plecare in ture mici dar in ture mari nu prea ai dreptate, cunosc multe persoane care vorbesc din auzite...nu cauta pe internet priveste live si dupa vii si ma corectezi...

                  ai dat in cine ti-a vorbit frumos si a facut abstractie de aberatiile care le-ai spus ... in continuare te trimit pe google , macar teoretic sa vezi despre ce vorbim ca in practica e greu ...
                  Last edited by cos_min_i; 16 May 2012, 09:19.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by ene View Post
                    exagerezi cam mult, ai avut evacuare de 60 pe logan si te batea si caruta? singurul dezavantaj este la plecare in ture mici dar in ture mari nu prea ai dreptate, cunosc multe persoane care vorbesc din auzite...nu cauta pe internet priveste live si dupa vii si ma corectezi...
                    Domnu cunoscator, spre suprinderea ta cos_min_i a facut cateva evacuari pentru logan, calculeaza si mie te rog un traseu pentru 1.4 care sa dea pmax in 6000rpm si ai sa fi surprins ce diametru iti da.

                    Cred ca tu vorbesti din auzite, in loc sa iei in calcul ce iti spun cei ce au experimentat si au modificari la care unii doar viseaza...
                    Last edited by al!n; 16 May 2012, 10:18.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • #70
                      la enuntul tau cred ca as putea ajunge chiar si la cei 60mm de mai devreme, atata timp cat ma lasi sa aleg singur profilul axei cu came, asta in varianta "light" a estimarii. pt chestii "hardcore" va sugerez sa dati bani pe softul "4TDemo" si sa-i activati licenta, sa va definiti acolo motorul cu toti parametrii lui si sa incercati apoi modificari. Apoi cu WinOLS sa va scrieti hartile ca sa ajungeti si-n realitate nu doar in teorie la caii aia. chestiile profi, din pacate costa mult, dar exista varianta "hack and crack" pt cine stie ruseste
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by stefan_john View Post
                        Salut, am si eu o problema, nu stiu daca a mai avut-o cineva pe aici dar am cautat si am citit si nu am gasit la nimeni. Si anume ca prinderea sudata a galeriei de evacuare cam pe la mijlocul masinii s-a desprins si cand e la relanti se aude groaznic. Nu am unde sa o sudez si de aceea daca ma puteti ajuta prin alte metode mai practice, nu stiu acuma, un colier, sau ceva special facut pentru o astfel de prindere. Se poate vedea si in poza de mai sus, dar adaug si eu cateva poze exact cu locul sudurii desprinse. Multumesc.
                        aceeasi problema am avut-o si eu,dar am reusit sa o sudez,am desfacut toata toba din fata pana in spate,am dat bara spate jos si am scos-o afara cam jumate,exact pana acolo unde trebuia sa sudez suportul acela,da,ce era enervant la el a fost faptul ca zici ca aveam un milion de talangi sub masina,un zgomot super nasol
                        Logan Forum consiliaza nu si repara!
                        [/SIGPIC]

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google