Evacuare sport logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    e un singur model de remus hardline
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      remus hardline ... aceeasi problema am avut`o si eu
      ai putea sa incerci si un traseu de 50 mm
      traseu il am pe 45...deci marit dupa intermediara de la 40 la 45.50 mi sa parut putin cam mare tinand cont ca merge taicamio cu masina si trebuie si putin cuplu in turele joase.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • #33
        oricum daca schimbi finala suna mai bine .
        Aici se vede diferenta intre 160-170 euro dati pe o toba , si 30-50 dati pe altele
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          Stie cineva un service unde imi poate face simie evacuare de la galerii pana la finala fu teava de 50???preferabil in buc dar daca pretul e bun ma deplasesz si in imprejurimi am cautat si tot cautat unii imi ofera evacuare cu catalizator sport etc vreau teava directa!!!
          Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

          Comment


          • #35
            Du-te la pilot in bucuresti.Si le zici ca vrei doar teava goala.Trebuie sa iti faca.Daca nu iti face..inseamna ca nu vor banii.Sau la stelco tot in bucuresti,dar din cate stiu stelco foloseste doar teava aluminizata.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • #36
              cred ca pilot sunt singurii care fac asa ceva...o alta idee ar fi racing nick ...iti aduc serpisori la cateva sute de euro bune
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                Cote-evacuare

                Stimati colegi - stie careva cotele de la evacuare - inafara de diametre care le cunosc
                - teava cu cot la 90 de grade care pleaca cu flansa din serpisori pana in catalizator este de 45mm diametru exterior
                -de la catalizator pana la finala (inclusiv intermediara) este de 40 mm diametru exterior - dar nu cunosc cele 2 unghiuri scoase de dupa intermediara!
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Salutare @soculuif". Cred ca te-ar putea ajuta si cel de la Stelco din Republica, el fabrica numai tobe sport si cred ca un sfat bun si corect ai putea lua de la el. Merita garantat sa-i faci o intrebare, acum nu mai tu poti decide si din cunostiintele tale poti ajunge la o intelegere corecta. Multa bafta!

                  Mai omule, scrie corect! Mi-a luat 10 minute să rânesc la pseudoromana ta! Data viitoare delete direct. Imi pare rău că nu pot înroşi şi topica folosita alandala de tine.
                  Last edited by andy_x3m; 31 March 2010, 09:11.

                  Comment


                  • #39
                    desprindere sudura

                    Salut, am si eu o problema, nu stiu daca a mai avut-o cineva pe aici dar am cautat si am citit si nu am gasit la nimeni. Si anume ca prinderea sudata a galeriei de evacuare cam pe la mijlocul masinii s-a desprins si cand e la relanti se aude groaznic. Nu am unde sa o sudez si de aceea daca ma puteti ajuta prin alte metode mai practice, nu stiu acuma, un colier, sau ceva special facut pentru o astfel de prindere. Se poate vedea si in poza de mai sus, dar adaug si eu cateva poze exact cu locul sudurii desprinse. Multumesc.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      imi cer scuze celui care ma corectat ,am scris repede fara a-mi corecta scrisul inca o dat mii de scuze din repezeala

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by stefan_john View Post
                        Salut, am si eu o problema, nu stiu daca a mai avut-o cineva pe aici dar am cautat si am citit si nu am gasit la nimeni. Si anume ca prinderea sudata a galeriei de evacuare cam pe la mijlocul masinii s-a desprins si cand e la relanti se aude groaznic. Nu am unde sa o sudez si de aceea daca ma puteti ajuta prin alte metode mai practice, nu stiu acuma, un colier, sau ceva special facut pentru o astfel de prindere. Se poate vedea si in poza de mai sus, dar adaug si eu cateva poze exact cu locul sudurii desprinse. Multumesc.
                        singura modalitate e sudura - dar dc nu te duci pe la stelco la republica? in 10 minute - si cu manopera foarte mica- scapi imediat... mai ales ca omu deja ne stie de LCB aia care avem stickere si alte nebunii
                        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                        Comment


                        • #42
                          salut daca montezi evacuare dubla ai probleme cu politia ,rar-ul sau cand mergi sa faci inspectia tehnica?

                          Comment


                          • #43
                            da, o sa ai
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              am si eu o intrebare.se pot autoriza aceste evacuari pentru a numai avea probleme cu politia?daca da, unde?

                              Comment


                              • #45
                                am citit un post al unui coleg din brasov care spunea ca a montat o toba sport si a primit certificat de omologare RAR ... pentru detalii da-mi un PM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google