Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    salutare , am fost azi special sau mai bine zis mam deranjat degeaba sa vad si eu jantele oz alea albe care au fost votate pana acum ca fiind cele mai ''tari''....cred ca din poze ati fost pacaliti rau, doar contrastul violent de culori( alb /albastru) e de vina!!! sunt inguste, cauciucuri miniatura, abia le deosebesti ca latime de stoc...eu cred ca sunt de curse de iarna unde se pun roti foarte inguste deci nimic optic care sa merite votul...
    Attached Files

    Comment


    • #62
      Nu toata lumea apreciaza marirea, ci si calitatea. Altfel toata lumea ar avea jante KM/CMS pe 18 si gume 245. Insa primordiale ( din punctul meu de vedere) sunt: calitatea si greutatea.
      Aici exceleaza, asa ca dsign are votul meu.
      Plus de asta sunt destul de rare, des intalnite in raliuri.
      Rial pe toate drumurile
      PS: ai fost in Bucuresti sa le vezi?
      Last edited by Cezar; 12 July 2009, 19:54.

      Comment


      • #63
        @LAE - am citit de 5 ori postul tau sa inteleg ce vrei sa zici si sincer tot n-am inteles. Care sunt jantele OZ cele mai votate, care sunt cele mici si cu cauciucul ingust ? :|
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • #64
          nu, a venit el la Constanta!! si da Rial-uri pe '15'' sunt destule numai ca ale mele sunt ''Made In Germany'' pe 17'' cu J8 (aceleasi de pe Ellia)....mult magneziu in compozitie adica foarte foarte usoare....ce zici, te-am mai indulcit putin?

          Originally posted by Thejock3r View Post
          @LAE - am citit de 5 ori postul tau sa inteleg ce vrei sa zici si sincer tot n-am inteles. Care sunt jantele OZ cele mai votate, care sunt cele mici si cu cauciucul ingust ? :|
          stai linistit ca nu era vorba de ''Joker-ul''...
          Last edited by LAE; 12 July 2009, 20:14. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #65
            Eu sunt linistit oricum..mi-am dat seama ca nu avea cum sa fie vorba de mine, ci doar nu stiam de ce jante e vorba....
            sigpic

            Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

            Comment


            • #66
              nu pot sa ma iau aiurea de om si de aceea nu am zis masina ci strict jantele...cred ca se subantelege....Cezar ma bucur ca esti in toane bune ca altfel cine stie, poate ma sanctionai.. cateodata esti dur cu oamenii...!!!

              Comment


              • #67
                Dl LAE, jantele alea votate nu e OZ-uri, este niste Evo Corse by Fondmetal, daca esti atat de interesat si cunoscator, si este niste super-jante...
                Repet inca odata si pe threadul asta, ca si pe cel de audio: marimea conteaza in alte domenii, si in special la blonde...
                Last edited by Cezar; 13 July 2009, 01:59.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by LAE View Post
                  salutare , am fost azi special sau mai bine zis mam deranjat degeaba sa vad si eu jantele oz alea albe care au fost votate pana acum ca fiind cele mai ''tari''....cred ca din poze ati fost pacaliti rau, doar contrastul violent de culori( alb /albastru) e de vina!!! sunt inguste, cauciucuri miniatura, abia le deosebesti ca latime de stoc...eu cred ca sunt de curse de iarna unde se pun roti foarte inguste deci nimic optic care sa merite votul...
                  Te`ai deranjat degeaba sa vi la intalnire doar pt jantele omului ?
                  inseamna ca baieti aceia din LCC nici nu exista pentru tine.
                  vezi ca omu mai vrea si ceva spectacol , decat sa nu poate sa faca o depasire , referitor la gume.

                  Comment


                  • #69
                    Am simtit pe pielea mea ce inseamna rotile mult prea mari. MCD-ul stie ce s-a intimplat la linie.

                    Jantele mele nu-s OZ.

                    Ce ma deranjeaza cel mai tare la atitudinea lui LAE? A venit la intilnire, ne-a salutat si apoi a stat juma de ora in masina, de unul singur, apoi a plecat. Asta n-ar fi nimic, dar a mers fuguta la tastatura si a refulat.

                    Dl LAE, cred ca suntem destul de maturi sa putem purta o discutie cu argumente si contraargumente, o discutie constructiva pentru ambii.

                    Nu e nevoie sa tratezi aceasta competitie parsiveste, eu o iau ca pe o competitie prieteneasca. Ai stat acolo, in masinuta ta, la panda, ca un caine din ala care te ataca pe la spate.

                    Sa stii ca mie imi plac Rial-urile tale, le-am zis si colegilor de la intilnire, insa dimensiunile anvelopelor sunt mult prea exagerate. Din punct de vedere tehnic, agreez anvelopele mele rahitice, decit baloanele alea uriase ale tale. Aici e problema de gust, nu prea se discuta
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Un vot si de la mine pentru Dsign are cele mai tari jenti si cele mai adaptate la drumurile noastre.

                      Comment


                      • #71
                        Acum ca v-ati calmat, continuati cu votarea. Multumesc pt intelegere.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by LAE View Post
                          salutare , am fost azi special sau mai bine zis mam deranjat degeaba sa vad si eu jantele oz alea albe care au fost votate pana acum ca fiind cele mai ''tari''....cred ca din poze ati fost pacaliti rau, doar contrastul violent de culori( alb /albastru) e de vina!!! sunt inguste, cauciucuri miniatura, abia le deosebesti ca latime de stoc...eu cred ca sunt de curse de iarna unde se pun roti foarte inguste deci nimic optic care sa merite votul...
                          Esti rau omu, probabil din frustrare...
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by LAE View Post
                            salutare [...] mam deranjat degeaba [...] eu cred ca sunt de curse de iarna unde se pun roti foarte inguste


                            Ca tot am putin timp la dispozitie si n-am ce face, sa facem o discutie constructiva, pe care se pare ca amicul nostru nu prea o agreeaza (inca nu-mi vine sa cred ca ne-am salutat si el a "muscat" pe la spate, cind putea sa zica verde in fata)


                            Sa vedem: la curse, iarna, se folosesc anvelope de 145-155 latime.

                            Pe macadam, se folosesc de la 185 (vezi Logan Cup Rally) in sus

                            Jantele mele, repet pentru a nustiucata oara pe acest site, sunt de Clio GrA sau GrN pentru ASFALT. Latimea lor este 7j, iar latimea anvelopei pentru o astfel de janta este 205. Nu este necesar pentru o masina ca si Clio sa aibe roti mai mari de atit.
                            De ce? Pentru ca exista totusi un raport greutate/aderenta care nu trebuie neglijat. O roata lata, mare, are intr-adevar aderenta mai buna, insa in ce conditii? Stii? Cu cit e mai lata si mai mare, roata aceea devine din ce in ce mai grea. Astfel, in incercarea ta de a opri masina de la viteza mare, va trebui sa invingi si inertia data de ditamai anvelopele. Ca aici deja nu prea mai conteaza grautatea jantei, datorita faptului ca anvelopa ta, asezata periferic, va produce un moment mult prea mare si iti va trebui o forta mult mai mare sa o misti si o forta de franare puternica, sa reusesti sa o opresti.

                            Asa ca un Clio de raliu nu are nevoie de jante ultra late.

                            Daca ne raportam la Logan, acesta merge cu 185 latime pe asfalt la raliu si cu 195 la circuit.

                            Cand "crezi" ceva, informeaza-te corect, ca altfel te faci de ras. Sincer, imi pare rau ca te-ai deranjat sa faci 2 pasi sa vii la intilnire, pe mine nu m-a deranjat ca am facut 600 km si v-am vazut. Probabil ca ceilalti membri ai LCC, asa cum zicea un coleg mai sus, chiar nu merita deranjul tau.

                            Ne scuzati, marite domn, ca am indraznit sa va rapim din pretiosul timp. Ca sa-mi fie iertata aroganta de a participa la intilneala voastra, iata ca v-am oferit o lectioara care sper eu sa va fie de folos.



                            Sa ne vedem cu bine
                            Last edited by dsign; 13 July 2009, 15:40.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Multumim.. s-a sunat de iesire.. teme ne dati? )

                              asta imi place la dsign ca are si cunostinte in spatele arogantelor.. )
                              REMUS, DimSPORT, Eibach, Zexstar, SPARCO, Pioneersigpic

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by LAE View Post
                                nu pot sa ma iau aiurea de om si de aceea nu am zis masina ci strict jantele...cred ca se subantelege....Cezar ma bucur ca esti in toane bune ca altfel cine stie, poate ma sanctionai.. cateodata esti dur cu oamenii...!!!
                                eu zic sa-l iertam ca nu si-a facut temele...

                                Data viitoare : capraaaaaaa
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google