Filtru De Aer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu am filtru sport, evacuare sport , calculator de injectie sport si cauciucuri 205/55 R16 , si in oras imi consuma 10 % , fara sa o turez foarte tare, schimband pe la 2500-2700 rot/min
    sigpic

    Comment


    • #47
      scuzama ca te intreb da ce e ala calculator de injectie sport? ce are asa special?

      sigpic

      Comment


      • #48
        In primul rand este scoasa limitarea de turatie.Il poti tura pana la 7000 rot/min fara a decupla injectia.In al doilea rand acest calculator sport are alt soft, care regleaza altfel amestecul aer-benzina.
        Este exact calculatorul care il aveau pe ele loganurile de raliu
        sigpic

        Comment


        • #49
          de aici rezulta o putere mai mare, dar si un consum mai crescut
          sigpic

          Comment


          • #50
            pai sincer sa fiu asa am eu acum cu calculatorul vechi ,am schimbat softul si m-a costat doar 150 ron
            mi-a marit timpi de injectie ,deci eu nu stiu de ce a trebuit sa dai banii pe altul de rally ca vad ca nu are ceva diferit de ce am facut eu
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • #51
              am vorbit cu un mecanic bun de la Renault si mi-a zis ca acest calculator asa vine DIN FABRICA, si in plus eu mai pot sa ii pun si un ciptuning pe el.Oricul l-am luat la o combinatie super buna
              sigpic

              Comment


              • #52
                Probabil difera timpii de injectie intre cel rally si cel stok resoftat sau poate are si alte avantaje, nu stiu exact
                sigpic

                Comment


                • #53
                  pai sunt mariti timpii de injectie si cuplul ,cam atat nu stiu ce ar mai fi ,poate ne ajuta cineva daca stie ce ar mai avea in plus ?
                  "cromul este placerea mea"
                  "cui nu-i place , valea"

                  Comment


                  • #54
                    Baieti am montat si buretele antitermic pe teava de la filtrul de aer sport
                    si arata asa:
                    Last edited by BRUTUSANF; 27 February 2008, 20:29.
                    "cromul este placerea mea"
                    "cui nu-i place , valea"

                    Comment


                    • #55
                      cateva comentarii, daca-mi permiteti...:brutus, fata de adi_trif, cred ca ai ales o varianta mai buna, din mai multe motive: filtrul tau e protejat de apa si mizerii, pe cand al lui adi, nu e, din contra, se sufla un jet de mizerie peste filtru, si, mai rau, doar pe o zona a acestuia, nici macar nu e distribuita mizeria ; pe de alta parte, chiar fara sa izolezi teava, aerul se incalzea mai putin decat daca ai jet intrerupt, ca la adi, unde in schimb mai exista o gramada de aer cald din jurul motorului. la 3000 de ture, motorul trage 80l de aer/sec. cam greu sa incalzesti asa debit doar cu caldura primita de teava din partea motorului. mai usor bagi aer cald in varianta lui adi, care, ca sa aiba efect teava adusa din afara, tre sa mergi foarte repede si numai cu trepte mari de viteza, ca altfel debitul necesar motorului nu-i "acoperit" de jetul creat din cauza vitezei masinii.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        frumoasa treaba. dar la tine de unde trage aer rece, pentru ca filtrul e chiar in spatele radiatorului, si in timpul mersului radiatorul se incalzeste si sufla aer cald direct pe filtru.(parerea mea).Ai vazut ca si la masinile de raliu aerul rece sufla direct pe filtru.

                        PS: Impuritati poate ca intra, dar apa nu intra deloc pe filtru
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          pai in pozitia in care este pus ,daca te uiti in interior prin ea vezi exact gura filtrullui meu ,uite o sa fac o poza ca sa te convingi
                          "cromul este placerea mea"
                          "cui nu-i place , valea"

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by radu_lyn
                            Eu am filtru YED si chiar face toti banii....Sunt de acord cu drone....Ai o oarecare senzatie de rapiditate...acuma nu stiu ce sa zic oricum la banii care i-am dat pe el sunt multumit
                            Am pus YED-ul pe masina mea. Doar sunet. Cred ca e mai rapida cu filtrul original. Sambata il pun iar pe ala original.
                            http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by drone
                              Am pus YED-ul pe masina mea. Doar sunet. Cred ca e mai rapida cu filtrul original. Sambata il pun iar pe ala original.
                              Asa am avut si eu unul de la"lampa" si nu mai tragea deloc ,l-am pus pe cel original pana la asta simota ,alta viata cu asta pot spune ca a meritat ,deci atentie ce luati nu toate merg bine ,de preferat : simota,k&n,bmc
                              "cromul este placerea mea"
                              "cui nu-i place , valea"

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by drone
                                Am pus YED-ul pe masina mea. Doar sunet. Cred ca e mai rapida cu filtrul original. Sambata il pun iar pe ala original.
                                cel mai bine trage fara filtru deloc...daca nu ma credeti incercati !
                                a fost testat si pe dynozaur
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google