Filtru De Aer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da , aer tot atat dar ma gandesc ca e ceva mai rece
    acum daca e sa ploaie nu urca apa pana acolo sus in el , mai mult mi de praf , cum e stock e ferit cat de cat
    Its just a car ...

    Comment


    • cat costa o asemenea investitie
      SRF TARGOVISTE

      Comment


      • o avere , 10 lei m-a costat )
        m-am dus la dezmembrari si am luat un furtun , burlan ce o fii dinala de supernova sau solentza sa il pot indoi si l-am bagat acol e intre bara si radiator si capatul prins
        cei care aveti servo si AC e putin mai greu dar ma gandesc ca se poate , nu e cine stie ce dar masina acum trage cu siguranta aer mai rece
        Last edited by raduprov; 27 October 2010, 23:47.
        Its just a car ...

        Comment


        • Se poate realiza si cu tub de pvc diametrul de 50 mm, rezultate: parca ar fii ceva dar asta pe timp de vara, acum pe timp rece sincer sa fiu nu se simte diferenta decat putin zgomot in plus. Traseul e fix oblic, drept fara coturi(am servo) acum pe timp rece am montat inapoi tubulatura din fabrica.
          vroiam sa intreb pe cineva care stie , daca diametrul tubului e mai mare de ex 60 mm la interior trage aer mai usor..sau care e calculul stabilit..? asa ar putea sa fie si de 20 mm si de 100 mm grosimea tubului

          Comment


          • @raduprov cam nespalat motorul ala
            Ai pus decat furtunul si ai lasato fara filtru sau e cu filtru stoc
            Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

            Comment


            • As vrea sa va intreb daca s-ar merita sa-mi pun si eu filtru de aer sport am un 1.4 din 2005 totul ok dar am auzit ca nu indicat sa ai filtru de aer sport daca stai in zone unde circuli pe drumuri de tara (praff) si asta mi-a taiat din incredere ca fac drumuri de 2-3 ori pe sap pe la tara.Astept niste sfaturi

              Comment


              • Filtrul de aer sport nu se merita, nu castigi mai nimic cu el, doar sunet si praf in motor. Mai bine fa o remapare in caz ca nu ai facut una deja, o sa faca cat 10 filtre sport.
                Deci faci remapare si ramai si cu bani de benzina, decat sa dai bani pe filtru sport eventual tubulatura

                Comment


                • Originally posted by mc_alienu View Post
                  "zgomotul" nu e produs de filtru ...ci de motor ...filtru doar lasa sunetele sa iasa din motor cand deschizi clapeta de la acceleratie ...
                  capacul stock are in mare parte rol de antifonare ...
                  (cei care au avut dacia 1310 cu carburoator stiu... mai ales cand se infundau jocloarele si astupau carburatoru' cu mana ...)
                  Man, singurul motor de la logan care scoate sunet puternic fara filtrul de aer este ala de 1.6 16v, 1.4 si 1.6 nu scoate nici cel mai mic sunet posibil!!!deci filtrul de aer original la motorizarile astea 2 are rol de filtru de aer si doar atat!

                  Comment


                  • facem o proba cu mult hulitul Filcor sa auzi v6 de 3000?

                    Comment


                    • ala e unic bre, singuru filtru care iti da putere si scade consumul in acelasi timp; ala nu se pune
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • Originally posted by sweetboy View Post
                        Man, singurul motor de la logan care scoate sunet puternic fara filtrul de aer este ala de 1.6 16v, 1.4 si 1.6 nu scoate nici cel mai mic sunet posibil!!!deci filtrul de aer original la motorizarile astea 2 are rol de filtru de aer si doar atat!
                        Man,scoate si ala de 1.4 si de 1.68v sunet fara filtru.Tre doar sa sti sa jonglezi cu acceleratia.
                        la 16v se aude frumos fara cutia aia de rezonanta din fata filtrului, se aude infundat, zici ca are toba sport
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • toate benzinarele aspirate galgaie fara filtru. nu doar 16voltiu.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • nu te contrazic dar eu am dat jos filtrul sport cand l am auzit pe prietenul meu cu 16v si nu a facut.. adica la el am stiut sa fac si la a mea nu? si in plus filtru sport suna doar in momentul in care accelerezi brusc si il ti in acceleratie.

                            Comment


                            • sau de la 3000 de ture incolo. sunetul este, de fapt, produs de aerul ce este aspirat cu forta in motor, in timp ce trece prin "cotloanele" galeriei.

                              Comment


                              • daca scoti rezonatorul al 16v sau lasi carcasa filtrului deschisa la mpi 8v, la fel suna. mugetul ala reprezinta oscilatiile coloanei de aer in timpul functionarii motorului. si da, se aud cel mai pregnanta la wot (clapeta total deschisa) sau regimuri superioare de turatie (clapeta deschisa mai mult de jumatate).
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google