cum zici tu..chiar o sa ti-l iau sa fac o proba si daca nu sunt multumit pot sa calc cu amsina peste el ?
Filtru De Aer
Collapse
X
-
Cosmin am eu o ideea inginereasca in capsor da imi da cu virgula la niste chestii de aia am nevoie de pozele alea.
Decat sa imi iau dinala sport din targ raman pe stock.
ps: si-a pus cineva sistem de turbionare a aerului pe masina? Daca da as vrea impresii.sigpic
Comment
-
Filtru Pipercross care a cedat in teste dupa nici un an de folosire. Este un filtru mic pentru filtrarea vaporilor de ulei sau pentru diverse utilizari la supape PCV etc. A fost montat ca la carte, departe de orice sursa de caldura si nu a suferit deformari mecanice. Pur si simplu parca a explodat!Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
-
Baieti aveam si eu in plan un filtru sport K&N, dar dupa ce m-am documentat, renunt. E prea periculos pentru motor. Vedeti si voi linkuri:
"High Flow" replacement airfilters
Engines are very particular when it comes to breathing dirt. It acts like grit, scoring cylinders, valves and pistons. Turbochargers are even more particular, as the debris has to pass through the compressor that may be spinning at more than 100K rpm. Even fine dust can damage it irreparably. It looks like pitting. Larger particles will simply wreck it. Therefore the quality of filtration is very important:
K&N panel filters are very popular, because they are not filters - nope, they are "filterchargers" and they groom the air as it flows through, maybe even accelerate it. Or so the marketing blurb will let you believe.
In reality their filtering capability is far worse than a paper filter (comparing new with new) and lamentable after a couple of cleaning cycles.
They DO need cleaning after 5 -10 thousand miles, because they get black and filthy. Nowhere near the 50K miles advertised..
Using a bright light behind the freshly cleaned K&N the horror of the gaps in cotton becomes clear - and that's with K&N's own cleaning spray and oil set (click for larger pic)
Comment
-
am avut eu yrman... pierdeam la plecarea de pe loc dar tragea o idee mai bine sus in ture ...
iar cu filtrul... va spun eu ca am incercat multe... incercati sa schimbati o admisie, un corp clapeta marit la 50 mm daca vreti sa observati o schimbare
...uite eu de 70 mii merg cu filtru sport si am avut si direct pe clapeta si tubulatura de la pilot si turbionala si pana nu am schimbat admisia nu am simtit mare lucru
Comment
-
Eu zic ca un producator mare si renumit de genul K&N, Pipercross etc nu-si permite sa-si dea cu firma in cap si sa produca filtre cu performante filtrante proaste mai ales cand in oferta se afla masini cu preturi cat 10-20 de Loganuri. Ca mai sunt si gica contra care dintr-un motiv sau altul fac anti-reclama aia e inevitabil. Aratati-mi un produs pe lumea asta, oricat de bun ar fi care sa nu aiba cativa impotriva care sa sustina ca e prost. Stiti cum e, altii monteaza filtre sport pe masini gen m3, m5, lambo, etc si merg fara probleme dar la minunatia tehnica numita Logan se strica motoru' .
A, daca te duci in Vitan si-ti iei filtru "ciuning" la 30 de lei pentru Logan care promite 10-15 cai ai toate sansele sa aduni tot prafu' de pe strazi in motor.
Comment
-
De K&N poti sa citesti in linkurile mele de mai sus, unu este de pe un forum Porche. Zice unul care folosea masina la curse si cica ii afecta valvele cu filtrul K&N si pierdea din compresie.
Eu unul am comandat deja un filtru K&N in carcasa, dar dupa ce m-am documentat am renuntat, nu il mai ridic.
Aveti grija ce faceti ci masinutele. Traim in patria prafului si a mizeriei.
Se poate pune alta clapeta de acceleratie mai mare pe Golan? Adica, sa poata functiona normal.
Comment
Comment