Filtru De Aer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Asta am observat si eu dar te umpli de noroi in motor far el ,asa ca mai bine mai puturoasa dar protejata , nu ?
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • #62
      Originally posted by Cristi_Xp
      cel mai bine trage fara filtru deloc...daca nu ma credeti incercati !
      a fost testat si pe dynozaur
      da, trage bine fara filtru. in cazul meu dyno a fost drumul bocsa-resita la dus cu filtru, la intoarcere fara filtru. dar si din rezervor trage o idee mai bine fara filtru de aer
      apropo, cristi, sper ca nu faci referire la articolul ala de-acu un an dintr-o oarecare revista de experti...nu? ca prea mancau aia acolo ceva de dragu filtrelor sport. erau preocupati cu reclama si poate de asta au debitat alte ineptii legate de motoare...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #63
        ce parere aveti de filtru asta.... oare se potriveste in cutia originala...?as vrea sa arate la fel sub capota ...din pacate pe pagina asta nu sunt detalii
        http://www.***********.ro/gpl/romani...hmr/100-g.html
        0.9 tce SL plus

        Comment


        • #64
          Nu faci mare lucru ,in afara ca poti sa-l scoti si sa-l speli decat sa-l schimbi nu cred ca va avea si zgomot sport si nu stiu daca merita asa investitie mare .
          "cromul este placerea mea"
          "cui nu-i place , valea"

          Comment


          • #65
            Pe diesel ar merge un filtru sport?
            1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!

            Comment


            • #66
              Nu prea este eficient pe diesel filtrul sport ,poate daca vrei sa-ti iei din ala sport verde care este la fel cu cel original ca sa nu il mai schimbi doar sa-l speli in rest nu merita .
              "cromul este placerea mea"
              "cui nu-i place , valea"

              Comment


              • #67
                pana la urma urmei intervin si eu
                as dori sa sa ne facem o idee generala si sa ne dam cu parerea care ar fi avantajele si dezavantajele cu filtru sport

                Comment


                • #68
                  Avantajele ca nu se mai schimba ci doar se spala o data la 10000 km , putere mai mare cu vreo 2 cp ,aerul este in debit ma mare si daca il montezi cum trebuie o sa ai aer rece cum de altfel ii trebuie motorului ,si mult asteptatul zgomot sport de care probabil il doresc foarte multi ,ala chiar exista .
                  Dezavantaje ar fi ca o sa creasca foarte putin consumul si trebuie data jos cutia filtrului original si iarna motorul pe benzina se incalzeste mai greu mergand cu doar 2 linii dar exista remedii si pentru asta nu este o problema in rest du prea vad dezavantaje .
                  "cromul este placerea mea"
                  "cui nu-i place , valea"

                  Comment


                  • #69
                    hai, fie 2cp, dar de fapt is doi mai mici total de acord cu tine, numa sa fie filtru de firma, nu chinezarii de prin targurile de vechituri
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      Da aici iti dau dreptate ,nu ma contrazic ,eu oricum mai mult pus pentru zgomot .
                      "cromul este placerea mea"
                      "cui nu-i place , valea"

                      Comment


                      • #71
                        Nu am timp sa citesc chiar tot ca ma grabesc acum
                        intrebarea mea e .. se merita filtru sport ? Sau e doar pt sunet mai mult ?
                        am auzit ca intra mai mult praf in motor cu filtru sport decat cel normal
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • #72
                          Dupa parerea mea nu merita un filtru sport, in primul rand intra mizerie in motor si in al doilea rand nu se castiga cine stie ce la putere (poate vreo 0,5 CP, dar nici atat).
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #73
                            Uite o duma de la dacia poate am mai postat.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #74
                              S-a mai discutat articolul respectiv...reclama mascata la filtrele respective. conditii de test nespecificate clar si rezultate cam trase de par. diferentele de putere obtinute de ei merg mai degraba la masini de 200CP, nu la un logan. intr-adevar, e "duma". revista aia am incetat s-o mai cumpar, desi-i zice ...expert, au batut campii baietii la greu, de prea multe ori in ultima vreme
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                Despre filtrul care se pune exact in acelasi lacas cu cel vechi ce parere aveti?Este bun de ceva?Sau mai bun este cel conic?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google