Filtru De Aer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    http://www.***********.ro/gpl/romani...hmr/100-g.html
    am gasit acest filtru. se monteaza deasupra gurii de admisie? Tubulatura o pozitionez ca sa aduca aer curat inspre el?

    Comment


    • #77
      Nu stie nimeni?

      Comment


      • #78
        Are cineva filtru SCT GERMANIA? Ce parere aveti de gama asta de filtre?

        Comment


        • #79
          Scuze daca postez aiurea, dar am cautat in tot forumul si n-am gasit nimic. Unde gasesc si eu un kit de admisie ca cel din poza? Are cineva idee de unde il pot cumpara si la ce pret ?
          Attached Files
          sigpic
          Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

          Comment


          • #80
            Din cate vad eu in poza acolo apare si o "turbina" cred (un ventilator de presiune este sigur). Si este antrenat de cureaua de distributie. Pare interesant. De unde ai luat poza? Este motorul de 1.4?
            GL-22-TOF

            Comment


            • #81
              Originally posted by danielliviu View Post
              Din cate vad eu in poza acolo apare si o "turbina" cred (un ventilator de presiune este sigur). Si este antrenat de cureaua de distributie. Pare interesant. De unde ai luat poza? Este motorul de 1.4?
              Da, este un motor de 1.4 pentru ca de asta am eu si pentru el ma intereseaza. Poza am gasit-o cautand pe Google dupa kit admisie Logan 1.4, dar, spre rusinea mea, nu mai stiu site-ul. Oricum, nu e greu de gasit in cautare. Ce-mi place e ca aerul intra rece in motor si acea "turbina" iti poate asigura (cred !!!) un boost puternic. Pare o chestie super faina si daca e un pret ok mi-as pune pe masina.
              sigpic
              Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

              Comment


              • #82
                Foarte interesant. Ar fi bine de stiut ce modificari implica la distribuitie, cum este antrenat motorul turbinei. O sa incerc sa aflu mai multe si eu, sa vad ce gasesc.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #83
                  Deci ala e un motor de 1,6 nu de 1,4.....Si de fapt nu e turbina e turbocompresor....Toata afacerea parca era 3.000euro(parca)....Si avea 136cp, viteza maxima peste 208.....Etc.....
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by GOLAN91 View Post
                    Deci ala e un motor de 1,6 nu de 1,4.....Si de fapt nu e turbina e turbocompresor....Toata afacerea parca era 3.000euro(parca)....Si avea 136cp, viteza maxima peste 208.....Etc.....
                    Cred ca te referi la cei de la Elia, nu ? Para ei scosesera 136 cp. In fine, turbocompresorul ala nu cred sa coste 3000 eur sau undeva pe acolo pentru ca aia mi se pare cea mai scumpa piesa din tot ansamblul, restul fiind niste tevi banale (ce-i drept nichelate ) cateva coliere si un filtru de aer. Deja am mai gasit turbocompresoare pe unele site-uri dar n-am primit inca raspunsuri la mailurile trimise. Sa vedem ce o sa iasa.
                    sigpic
                    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                    Comment


                    • #85
                      La elia 4500 ca esti din romania altfel 5000 de euroi si este compresor 136 cp,250 nm cuplu
                      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                      Comment


                      • #86
                        si pana la urma de unde ne luam un filtru bun???

                        Ma tot uit poe aici si nu m-ati lamurit deloc
                        Last edited by ADI-WRC; 29 August 2008, 21:35.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Ce nelamurire ai?

                          Comment


                          • #88
                            Aia de la inceputul topicului: de unde cumparam un filtru de aer sport, bun?
                            nimeni n-a raspuns de fapt la intrebare pana acum...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #89
                              Cred ca as putea da eu un raspuns la toata treaba asta cu filtru bun si eu sunt d acord cu faptul ca oricat d bun ar fi filtrul in afara de zgomotul sport o crestere d putere nu cred sa se sesizeze ( desi un prieten a pus p o ibiza d 1.4L un filtru K&N si p dyno i-a aratat o crestere d 3cp deci ar trebui sa functioneze si p logan ). Iar ca sa dau raspunsul dupa indelungi cautari dupa un asemenea filtru pt loganul meu d 1.6 am ajuns la pilot tunning unde mi s-a recomandat un filtru pipercross vector kre impreuna cu filtrul acela mic pt ulei si cu montaj ar duce la vreo 6 mil. De altfel mi s-a recomandat si simota pt un raport calitate pret mult mai bun toata treaba cu un astfl d filtru ar ajunge undeva sub 4 mil. In final eu am ales pipercross datorita faptului k firma are un renume mult mai bun si calitatea este d asemenea mult mai buna. Sper sa va fi lamurit rasp meu si dak mai doriti cv detalii suplimentare mai discutam in jur d 15 sept k at trebuia sa ma duc sa il pun si voi atasa si niste poza in legatura cu montajul deoarece eu pana acum nu am auzit chestia asta k cu cat e mai scurta teava cu atat trage mai bn. Mi se pare un pic gresita chestia asta pt k filtrul va trage aerul cald din compartimentul motor cei d la pilot tuning mi-au spus k il vor monta cat mai in fata pt a trage numai aer rece acum urmeaza sa vdm dak aduce cv beneficii in ceea c priveste marirea puterii motorului.

                              Comment


                              • #90
                                Ma dar daca il montati cat mai in fata nu exista roscul sa prinda si umezeala si sa nu mai filtreze nine aerul? Mai ales daca ai grila din plasa!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google