Nu e riscul asta - treaba e sa fie traseul cat mai scurt (fara curbe si coturi) si in acelasi sa mai fie si eficient (sa traga aer rece).
Eu inca mai stau in studiu...
Intr-o seara mi-am scos filtrul de aer ''testul suprem'' (la motor de 1.4) si spre surprinderea mea ESTE diferenta, nu numai ca suna mai fain motorul cand ii dai talpa.
Daca eu la 1.4 am simtit ceva ceva, la un 1.6 tre sa se simta mai bine (deci nu e ceva extraordinar, dar se simte).
Eu inca mai stau in studiu...
Intr-o seara mi-am scos filtrul de aer ''testul suprem'' (la motor de 1.4) si spre surprinderea mea ESTE diferenta, nu numai ca suna mai fain motorul cand ii dai talpa.
Daca eu la 1.4 am simtit ceva ceva, la un 1.6 tre sa se simta mai bine (deci nu e ceva extraordinar, dar se simte).
Comment