teoretic asa se monteaza corect un filtru de aer ...practic
Filtru De Aer
Collapse
X
-
zilele trecute uitandu-ma sub capota motorului, am observat pe tubul acela flexibil prin care se face admisia de aer,in zona curburii(pe interior) un orificiu.stie cineva la ce foloseste acel orificiu?nu trage aer cald pe acolo?
daca il astup are ceva?oricum de stricat nu cred ca stric nimic pentru ca cei care si-au montat filtru sport au renuntat la tot tubul.vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
Comment
-
nu ajuta...au incercat "unii" cel mai bine trage fara filtru, dar patrand tubulatura...ca n-am vrea sa avem porumbei in corpul clapeta
ideea e ca aerul ce intra in motor sa fie cat mai rece si cat mai mult. asta inseamna filtru sport si gura de admisia undeva in fata langa radiator. langa, nu in spatele lui...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Mi-am pus filtru de aer sport si pana reusesc sa-mi fac o tubulatura mai buna am folosit un tub de aluminiu(de hota). As vrea sa-l izolez cu o banda termorezistenta. La ce temperatura trebuie sa reziste banda? Am gasit una care rezista la 70 grade C. Multumesc.
Comment
-
m-ar interesa performantele oferite de un asemenea filtru de aer sport decat sunetul.a incercat cineva reprize 40-80 km/h in treapta a III-a inainte si dupa montarea filtrului?si apoi sa compare timpii obtinuti? daca se obtine macar o jumatate de secunda si tot e bine.vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
Comment
-
jumatate de secunda inseamna vreo 5-10 cai. de unde dintr-un sarac filtru sport? filtrul ca filtrul, dar din 75 de cai sa mai scoti 5 doar din filtru, e teleshopping. un bot de masina sau ceva mai mult pe 400m e cam ce scoti cu filtrul sport...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by male_valy View PostMi-am pus filtru de aer sport si pana reusesc sa-mi fac o tubulatura mai buna am folosit un tub de aluminiu(de hota). As vrea sa-l izolez cu o banda termorezistenta. La ce temperatura trebuie sa reziste banda? Am gasit una care rezista la 70 grade C. Multumesc.
Comment
-
ma gandesc ca daca ar sti cineva, ti-ar raspunde. daca vrei sa sti exact, ia un termometru din selgross cu senzor de exterior, pune-l sub capota pe tubul tau de hota si mergi a 2-a blana pana ai 6 linii la apa. mai pune 20 de grade si vezi cam la ce temperatura tre' sa reziste materialul ala. nu cred ca va veni cineva sa-ti spuna" 78.5 grade...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Duminica mi`am montat si eu un filtru sport cu tubulatura inox de la pilot.
am luat tot topicul asta de la 0 si nu prea am gasit cine stie ce in legatura cu consumul.
am citit ca iti crete foarte putin comsumul.
dar asta in ce regim ? normal , sau ceva mai sportiv?
intreb asta ca ieri am iesit la o tura pe strazi pe la mine si am accelerat nitel pe treptele 2-3-4 , si in catva km , mia si papat 2 litri.
ce sa cred , ca in regin sport "rupe" consumul ?
Comment
-
eu mi-am izolat tot tubul flexibil stock de pe masina cu banda termorezistenta(gen skoci)
dar...cred ca oricum se incalzeste cutia in care este montat filtrul de aer...
Eu am incercat doar sa fac cumva ca aerul tras sa fie cat mai rece,dar nu am curaj sa scot gura furtunului in grila undeva...sa nu cumva sa ia apa cand ploua...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
Comment