Filtru De Aer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu va chinuiti cu filtre sport pe dizal...intra mizerie in turbina. oricum aveti presiune de SUPRAalimentare, la aspirate e nevoie de filtre "light", prin care sa intre mult aer, ca acolo conteaza orice miligram de oxigen. la turbo, mai bine dai o spira la tija de la wastegate si lasi filtrul original pe masina. turbina si injectoarele la dizal sunt mai sensibile decat o bujie si un injector de benzinar.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Ma pregatisem sa scriu un mini roman despre cum trebuie facuta galeria de admisie dar m-am linistit. Pentru cei care stiu engleza, iata un articol scurt si la obiect, mai ales ca masina despre care se vorbeste are o configuratie a galeriei de admisie similara cu Logan.

      Ce e de tinut minte de acolo e ca K&N, firma cu experienta in domeniu, recomanda ca intre filtru si corpul clapeta sa un volum de teava aproximativ egal cu 130% din cilindreea motorului, astfel incat motorul sa aiba in orice moment aer deja filtrat la care poate apela fara restrictii.
      Dupa ce am citit cateva articole, parerea mea e ca pozitionarea filtrului direct pe corpul clapeta nu e foarte fericita deoarece:
      1. Nu exista volum suficient de aer intre filtru si corpul clapeta.
      2. Orice i-ati face, aerul tras tot este cald. Poate doar un "hood scoop" sa mai ajute...
      Singurul avantaj e ca... "face frumos"!
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • cine ma poate lamuri intro problema. Mi-am montat filtru sport cu tubulatura de la pilot.Am mai montat un mic filtru , acolo, unde era un furtun. Este bine ce am facut? Cineva spunea ca trebuia sa d=se faca gaura in tubulatura si sa se introduca acolo acel furtun. Stie cineva care si cum e treaba?
        p.s.1. nu am stiut sa "fac o sageata", asa ca am facut "crop" la poza mai mare
        p.s.2. un p.m pentru cine ma invata sa "fac sageata" pe o poza
        Attached Files

        Comment


        • Salut Sorin,te ajuta cineva de la mioveni,doar cu sageata trasa pe poza.
          Despre intrebarea ta,nu stiu sa-ti raspund.
          Numai bine.
          Attached Files
          Last edited by Augustin-Yng; 18 July 2009, 20:55.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • Originally posted by Valentin_N View Post
            Ma pregatisem sa scriu un mini roman despre cum trebuie facuta galeria de admisie dar m-am linistit. Pentru cei care stiu engleza, iata un articol scurt si la obiect, mai ales ca masina despre care se vorbeste are o configuratie a galeriei de admisie similara cu Logan.

            Ce e de tinut minte de acolo e ca K&N, firma cu experienta in domeniu, recomanda ca intre filtru si corpul clapeta sa un volum de teava aproximativ egal cu 130% din cilindreea motorului, astfel incat motorul sa aiba in orice moment aer deja filtrat la care poate apela fara restrictii.
            Dupa ce am citit cateva articole, parerea mea e ca pozitionarea filtrului direct pe corpul clapeta nu e foarte fericita deoarece:
            1. Nu exista volum suficient de aer intre filtru si corpul clapeta.
            2. Orice i-ati face, aerul tras tot este cald. Poate doar un "hood scoop" sa mai ajute...
            Singurul avantaj e ca... "face frumos"!
            deci sa inteleg ca daca montez un filtru de aer sport direct pe corpul clapetei de aceleratie,nu o sa aibi suficient aer filtrat?

            Comment


            • @stefannt:
              Scurtand traseul admisiei, masina ar trebui sa castige ceva putere la turatii mari dar pierde cuplu si viteza de raspuns la turatii mici si acceleratii bruste pentru ca masa de aer necesara la o accelerare brusca trebuie intai fortata prin filtru. Un traseu mai lung asigura prezenta unei mase de aer deja filtrate intre filtru si corpul clapeta, aer disponibil fara restrictii in cazul unei accelerari bruste.
              Cred insa ca problema mai mare a filtrului pus direct pe corpul clapeta este temperatura mare a aerului din admisie care reduce eficieta volumetrica a motorului. Densitatea aerului scade cu cresterea temperaturii, ceea ce inseamna ca numarul de molecule de oxigen care patrund in motor scade si el. Mai putin oxigen inseamna ardere mai slaba, deci putere scazuta. Diferentele nu sunt foarte mari dar nici nu sunt de neglijat!
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • multumesc pt raspuns,deci cum ar fi modul ideal,si cel mai fezabil pt montarea unui filtru spor,in afara de cel di aripa jos prezentat in pagina anterioara?

                Comment


                • Vreau sa-mi fac eu o teava pe care sa montez filtrul sport , ceva de tipul celor vandute de pilot.Are cineva idee ce diametru are, ca acu cam ploua afara si nu prea pot sa dau capacul de la filtrul de aer sa masor.Multumesc

                  Comment


                  • Gata de ieri am si eu filtru sport si sunt SIGUR inca 6 cai frumosi de la el,glumez

                    Am montat un filtru KN care cica ar fi fost recomandat pt BMW 1.6-1.8 cu admisia furnizata de Cristi Xp(multumesc).

                    A fost putin de munca, cu potrivirea acelei tevi, dar pana la urma totul a iesit OK.

                    Rezultat: zgomot frumos si parca urca mai repede in ture.Putere...

                    Am izolat teava cu folie de aluminiu( nu stiu de ce ) !!!


                    PS: teava putea fi putinmai lunga deoarece filtru meu e cam scurt nu ca si cele pe care le vinde Pilot-ul, dar daca e cazul, cred ca se poate prelungi putin, cu un furtun siliconic.Astept idei constructive daca are cineva
                    Attached Files

                    Comment


                    • ce e nasol ca filtru ala nu trage aer pe mijloc,doar lateral...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Nu stiu daca e chiar asa de nasol, dar in kit am un furtun care se baga in grila si celalalt capat la filtru, da acu nu cred ca e cazu fiind rece

                        Comment


                        • Daca vrei sa izolezi mai bine teava cumpara niste banda termoizolanta o gasesti la Racing Nick.Problema la admisia asta este ca sta prea aproape de galeria de evacuare,si se incalzeste teava,asa ca te sfatuiesc sa o izolezi.

                          Comment


                          • toate la timpul lor acum nu este cascaval Multumesc de sfat

                            Comment


                            • salut baieti, si eu sunt fericitul posesor al uni logan 1,6 8v si eram f fericit ca o sa mi pun filtru sport!dupa ce am luat topicul; cap coada si am tot citit pe forum despre modificari de genul am ajuns la concluzia ca nu este o investitie care merita. haideti sa va spun altecav in schimb:eu mai am si o dacie injectie din 2002;am vrut sa iau un filtru sport si pentru batrana si am renuntat deoarece am apelat la o alta solutie mult mai ieftina, adica investitie zero:am scos tubul de intrare in filtrul de aer si astfel am obtinut un debit mai mare de aer , un sunet super de la 2000 incolo si un consum sensibil mai mare a, aprox. 0,5 l de benzina si 1 l de gaz mai mult(am uitat sa va zic ca cacia mea are si gaz!!!chiar se simte ca trage mai bine, mai ales ca in drumurile mele parcurg o coasta destul de mare si sinuoasa si trage f bine comparativ cu modul in care se comporta inainte de "tuning"!!!ce parere aveti daca facem la logan la fel???)

                              Comment


                              • o sa intre mai mult praf si aer cald tras de la motor.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google