Vreau sa cred ca am simturile bine dezvoltate si ca simt orice chichita la masina (spre exemplu softul precedent, masina mergea bine, scotea timpi buni, dar aveam o oarecare cadere de putere pe intervalul 4000-4500 rpm, lucru dovedit cu probe dupa ce am schimbat softul cu unul mai bun).
Cu filtru sport, spun hotarat ca este o diferenta, nu numai zgomotul cum spun unii mesteri.
Cel mai bine se simte dupa ~4000 rpm, sigurat acolo sunt unu-doi cai in plus fata de stock. Nu e mult, dar este.
Daca nu se da forja, n-are rost filtru sport.
De asemenea, la demaraj (0-400 m) se realizeaza un avantaj de 3-4 metri fata de filtru stock, tradus in timpi e infim (~0,1 secunde), dar se face diferenta. ))
Sper ca in scurt timp ce am spus sa pot arata faptic (filmat).
Cu filtru sport, spun hotarat ca este o diferenta, nu numai zgomotul cum spun unii mesteri.
Cel mai bine se simte dupa ~4000 rpm, sigurat acolo sunt unu-doi cai in plus fata de stock. Nu e mult, dar este.
Daca nu se da forja, n-are rost filtru sport.
De asemenea, la demaraj (0-400 m) se realizeaza un avantaj de 3-4 metri fata de filtru stock, tradus in timpi e infim (~0,1 secunde), dar se face diferenta. ))
Sper ca in scurt timp ce am spus sa pot arata faptic (filmat).
Comment